Naar de USA weer?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:21 schreef CherryLips het volgende:
geen enkele groepsvakantie is wat ik wilja eentje, maar die is 1) duur en 2) te heet die tijd
baggerquote:
M'n vader wilde met me naar New York, maar hij vindt het te duurquote:
quote:
ik heb dat tot aan dat de tent staatquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar heb ik de eerste twee dagen ook altijd zoiets van: waar ben ik aan begonnen
En dat is max 4 nachten, geen drie weken
Het is daar nu al 30 graden. Ugh.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:29 schreef CherryLips het volgende:
http://www.djoser.nl/rond(...)ten_west_hotel/_day/
Deze
Hoe schikt de laatste week van juli? Dan heb ik heel de week vrij namelijk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:04 schreef CherryLips het volgende:
nou grrrrrrrrr, ik wil graag in juni trouwen.
Ik krijg toch echt een steeds grotere hekel aan dat festival-kamperen, heb de laatste jaren ook geen enkel festival meer uitgezeten omdat ik het na 2 dagen eigenlijk al compleet gehad hebquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb dat tot aan dat de tent staat
ik h eb nu ook zo geen zin
Maar als ie eenmaal staat en we zitten met onze eerste borrel voor de tent dan is het allemaal weer goed
De laatste keer zat ik in een hotelquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik krijg toch echt een steeds grotere hekel aan dat festival-kamperen, heb de laatste jaren ook geen enkel festival meer uitgezeten omdat ik het na 2 dagen eigenlijk al compleet gehad heb.
Slecht slapen in combinatie met flink feesten en bier drinken en ik ben na 2 dagen niet meer in staat om al die prikkels op een festival te verwerken, dan ga ik in autistenmodus.
Dat is top idd. Ook het feit dat je dan wat makkelijker uitslaapt scheelt stukken. En je hebt ff wat rust aan je kop voordat je weer het feest in duikt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De laatste keer zat ik in een hotelen de keer daarvoor hadden we een caravan mee met alles erop en er aan
elke dag lekker douchen, schone wc, fatsoenlijk koken, heerlijk.
Je neemt maar vrij in juni. Begin je nu alquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe schikt de laatste week van juli? Dan heb ik heel de week vrij namelijk.
Weinig kans dat ik daar nog tussen komquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je neemt maar vrij in juni. Begin je nu al
Ik heb veel slaap nodig anders ben ik gewoon no fun, voor mezelf niet en voor de het gezelschap niet. Op zo'n dag 3 van een festival lig ik meestal ook maar wat te rottenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:46 schreef CherryLips het volgende:
jemig vergeleken bij jullie ben ik echt een bikkel he?
Hm, ik ook niet vaak maar ik ben dan ook erg braaf.quote:
Dat. Ik vul mijn leven op zo'n manier in dat ik geen dingen doe waar ik me schuldig over voel. Ik ben eigenlijk een soort heilige.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hm, ik ook niet vaak maar ik ben dan ook erg braaf.
Ik echt continuequote:
Ik ook, maar toch...quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat. Ik vul mijn leven op zo'n manier in dat ik geen dingen doe waar ik me schuldig over voel. Ik ben eigenlijk een soort heilige.
Waarschijnlijk is het vaak niet helemaal (of helemaal niet) terecht danquote:
Ja dat is lekker makkelijkquote:
De kwaliteit van een gemiddeld tv-programma is dan ook om te janken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ook, maar toch...
Ik voel me al schuldig over dingen in de tv die neit eens echt gebeurd zijn en waar ik niks mee te maken heb
Ik ben gewoon zo'n emo truusje
want ik ga ook huilen om dingen in de tv en zo
en als ik dan een dagje niks doe, zoals vandaag (en gisterquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ook, maar toch...
Ik voel me al schuldig over dingen in de tv die neit eens echt gebeurd zijn en waar ik niks mee te maken heb
Ik ben gewoon zo'n emo truusje
want ik ga ook huilen om dingen in de tv en zo
Kijk, en daarom heb ik dus problemen met centraal toegankelijke opslag van van alles en nog wat.quote:Overheid Texas laat privégegevens 3,5 miljoen burgers uitlekken
Door Joost Schellevis, dinsdag 12 april 2011 09:42, views: 7.506
De Texaanse belastingdienst heeft de privégegevens van circa 3,5 miljoen burgers per ongeluk op een openbare server gezet. De gegevens waren niet versleuteld. Het is nog niet bekend of er misbruik is gemaakt van de persoonsgegevens.
Onder andere de namen, adresgegevens, sofinummers en andere persoonsgegevens werden per abuis gepubliceerd op een publiek toegankelijke server, zo heeft de Texaanse belastingdienst bekendgemaakt. De informatie was afkomstig uit databases van twee pensioenfondsen en een instelling voor werkzoekenden.
Bij elkaar ging het om privégegevens van circa 3,5 miljoen Texanen, die gedurende langere tijd op het internet zouden hebben gestaan. Hoe lang de gegevens precies toegankelijk zijn geweest, is niet duidelijk. Op 31 maart werd ontdekt dat de gegevens in het openbaar op het internet stonden, waarna ze offline werden gehaald.
De Texaanse belastingdienst weet niet of er misbruik is gemaakt van de gegevens. De informatie was niet versleuteld, wat wel wettelijk vereist is. Ook erkent de belastingdienst dat 'diverse interne procedures niet zijn opgevolgd', waardoor de informatie op het internet kon worden geplaatst. Burgers van wie de persoonsgegevens toegankelijk zijn geweest, krijgen een brief.
Zo hard werken de meeste mensen anders ook niet hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en als ik dan een dagje niks doe, zoals vandaag (en gister) voel ik me gelijk een lui wijf en schuldig omdat de rest van de wereld hard aan het werk is
dat is ook zo. mensen met een postgemiddelde dat hoger is dan dat van mij en 40 uur in de week werken. daar klopt dan ook iets niet helemaalquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo hard werken de meeste mensen anders ook niet hoor. Kijk alleen maar naar het aantal mensen wat de halve dag ligt te fokken op het werk. Iemand die het druk heeft op zijn werk heeft daar echt de tijd niet voor.
Dat is idd heul niet relaxedquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:11 schreef rhubarbje het volgende:
Hier kon je laatst via je je rabo bankierenzooi in de rekening van 5 andere
dus je zag je eigen rekening en die van 5 vreemde mensen...
Dus iemand kon ook die van mij zien
vaaag
en kut en stom
Phewquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat is ook zo. mensen met een postgemiddelde dat hoger is dan dat van mij en 40 uur in de week werken. daar klopt dan ook iets niet helemaal
Ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ik heb ook op een deeltijdstudie gezeten en dan kreeg je heel vaak van studiegenoten te horen dat ze 'nog wel even op hun werk aan die opdracht gingen werken'. Dat 'even' liep bij sommige mensen op tot 10-15 uur in de week.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat is ook zo. mensen met een postgemiddelde dat hoger is dan dat van mij en 40 uur in de week werken. daar klopt dan ook iets niet helemaal
Check.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo hard werken de meeste mensen anders ook niet hoor. Kijk alleen maar naar het aantal mensen wat de halve dag ligt te fokken op het werk.
Wat ik me altijd afvraag: heeft het management dan niet in de gaten dat het werk gewoon met een kwart minder mensen ook af zou komen?quote:
Dat vraag ik me ook altijd af. Maar het management zit ook op FOK en merkt niets, denk ik.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat ik me altijd afvraag: heeft het management dan niet in de gaten dat het werk gewoon met een kwart minder mensen ook af zou komen?
De gemiddelde manager/leidinggevende heeft volgens mij ook nauwelijks door wat er gebeurt op zijn afdelingquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook altijd af. Maar het management zit ook op FOK en merkt niets, denk ik.
Ik heb mijn manager al minimaal een maand niet meer gezien.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De gemiddelde manager/leidinggevende heeft volgens mij ook nauwelijks door wat er gebeurt op zijn afdeling
Há! Dat van mij is niet hoger.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |