gelijk raakquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Uhm.. ja. True. Al is JD m'n eerste samenwoonproject. Dus ik weet niet beter.
Wijf.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen; "je mist er niks aan" maar nu meen ik dat eigenlijk niet, twee weken geleden wel
Met een vrouw die ook graag haar eigen ruimte heeft, moet dat toch goed kunnen en hoeft het helemaal niet moeilijk te zijn. Nu moet je haar alleen nog even vindenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik vind alleen zijn maar ruk, al ben ik ook niet de makkelijkste om mee samen te wonen ben ik bang, ik heb nogal wat tijd voor mezelf nodig doorgaans. Maar teveel tijd voor mezelf is dus ook weer ruk
Dat heb ik dus ook, ik wil vooral ook mijn eigen leven houden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik vind alleen zijn maar ruk, al ben ik ook niet de makkelijkste om mee samen te wonen ben ik bang, ik heb nogal wat tijd voor mezelf nodig doorgaans. Maar teveel tijd voor mezelf is dus ook weer ruk
haiquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:19 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Met een vrouw die ook graag haar eigen ruimte heeft, moet dat toch goed kunnen en hoeft het helemaal niet moeilijk te zijn. Nu moet je haar alleen nog even vinden
ik ook en mijn lief ookquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, ik wil vooral ook mijn eigen leven houden.
Ik zei toch al dat CL en Grrrrr een match made in heaven (of de SC, das het zelfde) zijn!quote:
Klopt, dat lag toen misschien ook aan mij. Nu weet ik beter hoe ik het eea moet aanpakken. En vooral mijn eigen ding moet doen. Ik zat toen ook dat ik terugverhuisde uit Finland en dus weinig sociaal leven had in NL, dat is lastig op te bouwen als je vrijwel meteen gaat samenwonen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook en mijn lief ook
daarom hadden we vanmorgen ff een botsing
Ook omdat ie zich verveeld denk ik... Hij heeft al zo lang geen college gehad en hij vind dat echt leuk... Tel daar mijn studie stress bij op en het is geloof ik beter als hij weer naar de uni moet haha
Samenwonen hoeft toch ook helemaal niet te beteken dat je dingen wezenlijk moet veranderen in je leven?
Voor ons niet iig
Zullen we ze op blind-date sturen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat CL en Grrrrr een match made in heaven (of de SC, das het zelfde) zijn!
Dan blinddoeken we jullie welquote:
We zijn begonnen op 20m2quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, dat lag toen misschien ook aan mij. Nu weet ik beter hoe ik het eea moet aanpakken. En vooral mijn eigen ding moet doen. Ik zat toen ook dat ik terugverhuisde uit Finland en dus weinig sociaal leven had in NL, dat is lastig op te bouwen als je vrijwel meteen gaat samenwonen.
Beide veel thuis zijn zal ook niet helpen, ik kan me voorstellen dat je niet heel groot woont.
Als ik nu weer zou gaan samenwonen, dan zou ik beter op letten dat ik ook vooral voor mezelf bezig ben en blijf.
Ik stem voor!!quote:
Wij zaten iets groter gelukkig, maar veel scheelde het niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
We zijn begonnen op 20m2
Nu hebben we redelijk veel ruimte hoor
Het is ook al weer goed hoor..net even gegoedmaaksext (sorry voor de mi's) dat is wel het voordeel van allebei thuis zijn
Mooi, gaan we regelenquote:
Het is inderdaad wel weer tijd voor een bruiloft, ik wil me wel weer eens lam zuipen en misdragen op kosten van een ander.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat CL en Grrrrr een match made in heaven (of de SC, das het zelfde) zijn!
Wat is er Lolaatjequote:
Grrrrrrrr en ik zouden trouwen, maar die kans is nu natuurlijk bekekenquote:
Tsja, CL gaat gewoon voor, kan je niks aan doenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:51 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Grrrrrrrr en ik zouden trouwen, maar die kans is nu natuurlijk bekeken.
Toch vond ik dat, toen we zo klein woonde, wel echt een heel leuke tijd... Heel romantisch en naief of zoquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wij zaten iets groter gelukkig, maar veel scheelde het niet.
Goedmaaksex![]()
[..]
Mooi, gaan we regelen
Polygamie FTW!quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:51 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Grrrrrrrr en ik zouden trouwen, maar die kans is nu natuurlijk bekeken.
Dan moet het wel een match made in heaven zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:54 schreef rhubarbje het volgende:
Ow en succes met die twee op date krijgen trouwens....
Ik probeer het al eeuwig maar het zijn allemaal een beetje watjes geloof ik
Dan gaan we dat toch anders regelen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:54 schreef rhubarbje het volgende:
Ow en succes met die twee op date krijgen trouwens....
Ik probeer het al eeuwig maar het zijn allemaal een beetje watjes geloof ik
Nee, dat snap ik, blijkbaar mocht het niet zo zijn. I'll be a man about itquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, CL gaat gewoon voor, kan je niks aan doen
ik vond klein wonen in mijn eentje heerlijk, maar met z'n 2en verschrikkelijk. Ik heb echt mijn eigen ruimte nodig, zeker om thuis te kunnen werken (wat ik toen vaak deed) en om ook thuis je eigen ding te kunnen doen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Toch vond ik dat, toen we zo klein woonde, wel echt een heel leuke tijd... Heel romantisch en naief of zo
Nu is samenwonen zo serieus en zo echt en zo saai af en toe
Vrienden van ons zijn net getrouwt,samen gaan wonen en zwanger (christen dus die volgorde en met een flink tempo er achter) en die wonen heel klein en als ik daar ben denk ik altijd oohzo bohemian
Als er iets was, zouden ze het je wel gevraagd hebben, of ga ze uitgebreid nastarenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:56 schreef Lolaatje het volgende:
Er loopt de hele tijd politie om mijn huis naar de woning boven mij te kijken. Zit te twijfelen of ik er heen zal gaan om te vragen of ik kan helpen, maar anders hadden ze ook wel aangebeld lijkt me? Wil ook niet geen ramptoerist lijken.
nou toen vond ik het prima gaan... Met zijn 2e studeren in een ruimte...quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik vond klein wonen in mijn eentje heerlijk, maar met z'n 2en verschrikkelijk. Ik heb echt mijn eigen ruimte nodig, zeker om thuis te kunnen werken (wat ik toen vaak deed) en om ook thuis je eigen ding te kunnen doen.
Nu moet ik toegeven dat ik verwend ben en bij mijn ouders altijd groot gewoond te hebben met veel verschillende kamers![]()
Uiteraard gaan! En posten daarna!quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:56 schreef Lolaatje het volgende:
Er loopt de hele tijd politie om mijn huis naar de woning boven mij te kijken. Zit te twijfelen of ik er heen zal gaan om te vragen of ik kan helpen, maar anders hadden ze ook wel aangebeld lijkt me? Wil ook niet geen ramptoerist lijken.
Zoveel geld heb ik niet hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel weer tijd voor een bruiloft, ik wil me wel weer eens lam zuipen en misdragen op kosten van een ander.
Ze belden al aan, buurtonderzoek wegens inbraak.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als er iets was, zouden ze het je wel gevraagd hebben, of ga ze uitgebreid nastaren
Daarvoor ga ik niet naar een bruiloftquote:
er komt goede taart!quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarvoor ga ik niet naar een bruiloft
Hmm, dat is dan wel weer een pluspunt.quote:
Juni is wel een heel goeie maand jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:04 schreef CherryLips het volgende:
nou grrrrrrrrr, ik wil graag in juni trouwen.
Al een plek voor de huwelijksreis bedacht? En voor de huwelijksnacht uiteraard.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:04 schreef CherryLips het volgende:
nou grrrrrrrrr, ik wil graag in juni trouwen.
Canadaquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Al een plek voor de huwelijksreis bedacht? En voor de huwelijksnacht uiteraard..
geen leuke singles reis?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:21 schreef CherryLips het volgende:
geen enkele groepsvakantie is wat ik wilja eentje, maar die is 1) duur en 2) te heet die tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |