Dan moet het wel een match made in heaven zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:54 schreef rhubarbje het volgende:
Ow en succes met die twee op date krijgen trouwens....
Ik probeer het al eeuwig maar het zijn allemaal een beetje watjes geloof ik
Dan gaan we dat toch anders regelen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:54 schreef rhubarbje het volgende:
Ow en succes met die twee op date krijgen trouwens....
Ik probeer het al eeuwig maar het zijn allemaal een beetje watjes geloof ik
Nee, dat snap ik, blijkbaar mocht het niet zo zijn. I'll be a man about itquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, CL gaat gewoon voor, kan je niks aan doen
ik vond klein wonen in mijn eentje heerlijk, maar met z'n 2en verschrikkelijk. Ik heb echt mijn eigen ruimte nodig, zeker om thuis te kunnen werken (wat ik toen vaak deed) en om ook thuis je eigen ding te kunnen doen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Toch vond ik dat, toen we zo klein woonde, wel echt een heel leuke tijd... Heel romantisch en naief of zo
Nu is samenwonen zo serieus en zo echt en zo saai af en toe
Vrienden van ons zijn net getrouwt,samen gaan wonen en zwanger (christen dus die volgorde en met een flink tempo er achter) en die wonen heel klein en als ik daar ben denk ik altijd oohzo bohemian
Als er iets was, zouden ze het je wel gevraagd hebben, of ga ze uitgebreid nastarenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:56 schreef Lolaatje het volgende:
Er loopt de hele tijd politie om mijn huis naar de woning boven mij te kijken. Zit te twijfelen of ik er heen zal gaan om te vragen of ik kan helpen, maar anders hadden ze ook wel aangebeld lijkt me? Wil ook niet geen ramptoerist lijken.
nou toen vond ik het prima gaan... Met zijn 2e studeren in een ruimte...quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik vond klein wonen in mijn eentje heerlijk, maar met z'n 2en verschrikkelijk. Ik heb echt mijn eigen ruimte nodig, zeker om thuis te kunnen werken (wat ik toen vaak deed) en om ook thuis je eigen ding te kunnen doen.
Nu moet ik toegeven dat ik verwend ben en bij mijn ouders altijd groot gewoond te hebben met veel verschillende kamers![]()
Uiteraard gaan! En posten daarna!quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:56 schreef Lolaatje het volgende:
Er loopt de hele tijd politie om mijn huis naar de woning boven mij te kijken. Zit te twijfelen of ik er heen zal gaan om te vragen of ik kan helpen, maar anders hadden ze ook wel aangebeld lijkt me? Wil ook niet geen ramptoerist lijken.
Zoveel geld heb ik niet hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel weer tijd voor een bruiloft, ik wil me wel weer eens lam zuipen en misdragen op kosten van een ander.
Ze belden al aan, buurtonderzoek wegens inbraak.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als er iets was, zouden ze het je wel gevraagd hebben, of ga ze uitgebreid nastaren
Daarvoor ga ik niet naar een bruiloftquote:
er komt goede taart!quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarvoor ga ik niet naar een bruiloft
Hmm, dat is dan wel weer een pluspunt.quote:
Juni is wel een heel goeie maand jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:04 schreef CherryLips het volgende:
nou grrrrrrrrr, ik wil graag in juni trouwen.
Al een plek voor de huwelijksreis bedacht? En voor de huwelijksnacht uiteraard.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:04 schreef CherryLips het volgende:
nou grrrrrrrrr, ik wil graag in juni trouwen.
Canadaquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Al een plek voor de huwelijksreis bedacht? En voor de huwelijksnacht uiteraard..
geen leuke singles reis?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:21 schreef CherryLips het volgende:
geen enkele groepsvakantie is wat ik wilja eentje, maar die is 1) duur en 2) te heet die tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |