Lief!quote:Op woensdag 13 april 2011 17:44 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ahww, hoe schattig.
Ik heb ooit gehad dat ik een goede vriend belde op het moment dat hij de telefoon oppakte om mij te bellen. Zijn telefoon ging dus niet over, ik had hem direct aan de lijn toen ik het nummer had ingetoetst.
Hoe romantisch.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:44 schreef Lolaatje het volgende:
Ahww, hoe schattig.
Ik heb ooit gehad dat ik een goede vriend belde op het moment dat hij de telefoon oppakte om mij te bellen. Zijn telefoon ging dus niet over, ik had hem direct aan de lijn toen ik het nummer had ingetoetst.
Weird. Ik dat dat als hij overging dat het dan pas was 'aangekomen'.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:44 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ahww, hoe schattig.
Best veul voor een dood platform.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Al een hele tijd. Kijk maar naar welke toestellen erbij staan.
Dat zegt toch verder niets over wanneer het beschikbaar was voor dat platform?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:47 schreef Tegan het volgende:
Al een hele tijd. Kijk maar naar welke toestellen erbij staan.
Je kan veel zeggen over Nokia, maar de toestellen hebben wel kwaliteit. Ik wil niet weten wat er gebeurt als jij je iPhone laat vallen. En ik laat alles vallenquote:
Klopt alles leeft nog.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:51 schreef Tegan het volgende:
Je kan veel zeggen over Nokia, maar de toestellen hebben wel kwaliteit. Ik wil niet weten wat er gebeurt als jij je iPhone laat vallen. En ik laat alles vallen.
quote:Op woensdag 13 april 2011 17:07 schreef Techno het volgende:
Ik heb nog wel een 3210 een 3310 een 6210 en een 6310.
En een 3109 classic maar die is lang niet zo tof.![]()
De 3109 Classic is baas, briljant apparaat.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Klopt alles leeft nog.Behalve mijn 5000nogwat dan, maar die was toch stom.
[..]
Je hebt gelijk. En het is blijkbaar sinds juli 2010.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat zegt toch verder niets over wanneer het beschikbaar was voor dat platform?
quote:Op woensdag 13 april 2011 17:56 schreef Q. het volgende:
Ik heb deze ook nog, naast mn iPhone. Om mee te bellen.Mn iPhone heeft T-Mobile, daar kan je zelden mee bellen.
[ afbeelding ]
Ik bel altijd met t-mobile, maar iPhones schijnen wel vaker problemen met bellen te hebben toch?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:56 schreef Q. het volgende:
Ik heb deze ook nog, naast mn iPhone. Om mee te bellen.Mn iPhone heeft T-Mobile, daar kan je zelden mee bellen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |