Die heb ik helaas nog nooit op maar die wil ik nog graag proeven! Ik hou wel van kersen en kersenfabrieksmaakquote:Op donderdag 14 april 2011 16:49 schreef Tegan het volgende:
Cookie Dough vind ik verder opzich best te eten.
Er is er nog een met kersen die ook wel ok is. Maar daar zitten dan ook weer grote brokken hele kersen in, helemaal nat en slijmerig en niet zoals verse kersen.
quote:
Blegh ik hou niet van dingen met mintsmaakquote:Op donderdag 14 april 2011 16:55 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik vind mintijs met chocoladechips zo lekker. Ooit in de VS ontdekt, maar heb het hier alleen een keer bij een ijssalon gevonden.
jaaaa daar heb ik een keer een milkshake van gehadquote:Op donderdag 14 april 2011 16:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Die heb ik helaas nog nooit op maar die wil ik nog graag proeven! Ik hou wel van kersen en kersenfabrieksmaak
En CL als je van nutjes in je ijs houd moet je deze eens proberen!!
[ afbeelding ]
caramel ijs met praline amandels en caramel slierten
Eens.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Blegh ik hou niet van dingen met mintsmaak
behalve mintjes maar ja die horen mintsmaak te hebben
snoep niet, dan is het geen snoep meer maar tandenpasta of een mintje
hmmm die zijn ook wel heerlijkquote:Op donderdag 14 april 2011 18:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hm, ijs! Alleen heb ik weinig met al die fancy smaken. Fancier dan een snickers ice cream wordt het meestal niet
die heb ik nu dus liggenquote:Op donderdag 14 april 2011 18:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hm, ijs! Alleen heb ik weinig met al die fancy smaken. Fancier dan een snickers ice cream wordt het meestal niet
Omg CL en jij Grrrrr horen zooo bij elkaar!!quote:
quote:
quote:
Dat Mars-ijs is net iets minder juist doordat de pinda's ontbrekenquote:
Volgens mij heeft vriendje daar cds vanquote:
Ik wil daarheen, maar niemand kent ze geloof ikquote:Op donderdag 14 april 2011 18:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft vriendje daar cds van
hoezo?
oeh ik had vorig jaar een kookprogramma vertaald waarin ze een snickerstaart maaktenquote:Op donderdag 14 april 2011 18:38 schreef rhubarbje het volgende:
Je kunt de bruidstaart er van maken of zo?
wel lekker koud zo in de zomer
ik vreet alles wel zo'n beetjequote:Op donderdag 14 april 2011 18:43 schreef Tegan het volgende:
Ik houd ook niet perse heel veel van Marsen, maar een stuk beter dan heel veel andere chocolade.
M&M Crispy, die M&M's met pinda's vind ik niets, Malthesers
, groene Balisto
. Bros
.
De rest vind ik eigenlijk niets.
ik ken één liedjequote:Op donderdag 14 april 2011 18:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wil daarheen, maar niemand kent ze geloof ik.
niet echt mijn ding sorryquote:Op donderdag 14 april 2011 18:50 schreef Tegan het volgende:
Ik heb ze in 2008 oid gezien in HMH![]()
![]()
. Mijn eerste concert ofzo.
ik maak deze vaak, zijn simpel en iedereen vind ze lekkerquote:Op donderdag 14 april 2011 18:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
oeh ik had vorig jaar een kookprogramma vertaald waarin ze een snickerstaart maakten
het lijken wel gehaktballenquote:Op donderdag 14 april 2011 18:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik maak deze vaak, zijn simpel en iedereen vind ze lekker
http://www.siejoe.nl/riet(...)nickers-en-pindakaas
Als je nog eens leuk kookboek zoekt ooit meot je Hoe wordt ik een goddelijke huisvrouw? van Nigella Lawson kopen
quote:Op donderdag 14 april 2011 18:55 schreef CherryLips het volgende:
rietsuiker, kun je dat in de supermarkt kopen?![]()
![]()
rietsuiker geeft wel een aparte smaak, dus ik zou het niet zomaar vervangen door gewone suiker.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:56 schreef Tegan het volgende:
En met gewone suiker zal het vast ook wel prima zijn.
Ik bedoelde meer dat het recept niet verpest zou zijn als ze gewone suiker zou gebruiken. Zal anders smaken maar zeker niet vies zijn...quote:Op donderdag 14 april 2011 18:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
rietsuiker geeft wel een aparte smaak, dus ik zou het niet zomaar vervangen door gewone suiker.
dat zegt niet, achter t huis hier staat ook een bushalte, komt alleen geen bus langsquote:Op donderdag 14 april 2011 19:33 schreef CherryLips het volgende:
Ja hoor, zit volgens mij een bushalte voor.
Bedankt voor de tip. Ik ga es kijken of ik iemand kan charteren om mee te gaan.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:48 schreef Tegan het volgende:
JAwel hoor.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Ik ga es kijken of ik iemand kan charteren om mee te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |