Die heb ik helaas nog nooit op maar die wil ik nog graag proeven! Ik hou wel van kersen en kersenfabrieksmaakquote:Op donderdag 14 april 2011 16:49 schreef Tegan het volgende:
Cookie Dough vind ik verder opzich best te eten.
Er is er nog een met kersen die ook wel ok is. Maar daar zitten dan ook weer grote brokken hele kersen in, helemaal nat en slijmerig en niet zoals verse kersen.
quote:
Blegh ik hou niet van dingen met mintsmaakquote:Op donderdag 14 april 2011 16:55 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik vind mintijs met chocoladechips zo lekker. Ooit in de VS ontdekt, maar heb het hier alleen een keer bij een ijssalon gevonden.
jaaaa daar heb ik een keer een milkshake van gehadquote:Op donderdag 14 april 2011 16:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Die heb ik helaas nog nooit op maar die wil ik nog graag proeven! Ik hou wel van kersen en kersenfabrieksmaak
En CL als je van nutjes in je ijs houd moet je deze eens proberen!!
[ afbeelding ]
caramel ijs met praline amandels en caramel slierten
Eens.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Blegh ik hou niet van dingen met mintsmaak
behalve mintjes maar ja die horen mintsmaak te hebben
snoep niet, dan is het geen snoep meer maar tandenpasta of een mintje
hmmm die zijn ook wel heerlijkquote:Op donderdag 14 april 2011 18:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hm, ijs! Alleen heb ik weinig met al die fancy smaken. Fancier dan een snickers ice cream wordt het meestal niet
die heb ik nu dus liggenquote:Op donderdag 14 april 2011 18:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hm, ijs! Alleen heb ik weinig met al die fancy smaken. Fancier dan een snickers ice cream wordt het meestal niet
Omg CL en jij Grrrrr horen zooo bij elkaar!!quote:
quote:
quote:
Dat Mars-ijs is net iets minder juist doordat de pinda's ontbrekenquote:
Volgens mij heeft vriendje daar cds vanquote:
Ik wil daarheen, maar niemand kent ze geloof ikquote:Op donderdag 14 april 2011 18:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft vriendje daar cds van
hoezo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |