Nog meer fietsen!quote:Op woensdag 13 april 2011 19:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb 1 fiets. Een omafiets die zo verroest is dat je niet meer ziet dat hij ooit zwart was. Maar hij fietst! Wat moet ik met twee fietsen er nog bij?
Een reservefiets is altijd handig heur!quote:Op woensdag 13 april 2011 19:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb 1 fiets. Een omafiets die zo verroest is dat je niet meer ziet dat hij ooit zwart was. Maar hij fietst! Wat moet ik met twee fietsen er nog bij?
Hij moet kunnen rijden en werkend licht hebben en niet verroest zijnquote:Op woensdag 13 april 2011 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kies maar een mooie fiets uit en prik maar een datum!
Hoe lang ben je?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:52 schreef Tegan het volgende:
Hij moet kunnen rijden en werkend licht hebben en niet verroest zijn. Verder geen eisen ofzo.
Oh, dit is relaxed, http://bikefactory.nl/ .
Maar hoe weet ik nou hoeveel inch mijn fiets moet zijn.
Het aantal inch zegt iets over de diameter van de wielen. Volgens mij moet je grootste maat wel kunnen hebben.quote:
Dat is helaas nu eenmaal menseigen en de media heeft daar ook een handje van.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:13 schreef Lolaatje het volgende:
Gedoe in Groningen? Hm, lees het nu pas. Ja, laten we overal verbanden tussen leggen inderdaad.
ja verbanden leggen is misschien wel mens eigen maar ik hoop dat de gemiddelde mens toch wel iets slimmer is dan hier een verband tussen te willen vindenquote:Op donderdag 14 april 2011 13:18 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is helaas nu eenmaal menseigen en de media heeft daar ook een handje van.
De meeste mensen zullen onbewust het verband wel leggen. Ik keek vanochtend het journaal en ik lette opeens ook goed op, toen ze het over een schietpartij hadden. Ook al weet ik rationeel dat het niets met Alphen te maken heeft.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja verbanden leggen is misschien wel mens eigen maar ik hoop dat de gemiddelde mens toch wel iets slimmer is dan hier een verband tussen te willen vinden
er is geen patroon!quote:Op donderdag 14 april 2011 13:24 schreef STING het volgende:
[..]
De meeste mensen zullen onbewust het verband wel leggen. Ik keek vanochtend het journaal en ik lette opeens ook goed op, toen ze het over een schietpartij hadden. Ook al weet ik rationeel dat het niets met Alphen te maken heeft.
Lang leve patroonherkenning.
Rationeel is er geen verband. Wel gaan dus bij de gemiddelde persoon de voelsprieten omhoog staan bij het woord "schietpartij"quote:Op donderdag 14 april 2011 13:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
er is geen patroon!
behalve dan dat er geschoten is maar het is van een totaal andere orde
Naja ik geloof dat ik maar beter fok en de tv uit kan zetten vandaag want ik word echt krankzinnig op deze manier
jah duh maar bij een weldenkend persoon gaan die omlaag zodra ze verder hebben gekeken dan hun neus lang isquote:Op donderdag 14 april 2011 13:31 schreef STING het volgende:
[..]
Rationeel is er geen verband. Wel gaan dus bij de gemiddelde persoon de voelsprieten omhoog staan bij het woord "schietpartij"
In tegenstelling tot wat men zelf vaak beweert is de gemiddelde fokker dan ook niet al te snugger en lijken ze vaak in een soort van internet-realiteit te leven. Waar alles heel snel en gehyped gaat zonder bronnen te checken of nuances aan te brengen. De zegeningen van social media.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
er is geen patroon!
behalve dan dat er geschoten is maar het is van een totaal andere orde
Naja ik geloof dat ik maar beter fok en de tv uit kan zetten vandaag want ik word echt krankzinnig op deze manier
Ik mag toch hopen van niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:19 schreef Lolaatje het volgende:
De gemiddelde fokker is dan hopelijk ook niet representatief voor de gemiddelde mens.
Gezellige film voor de donderdagmiddag.quote:
idd! waarom doe je het jezelf ook aan?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:18 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Gezellige film voor de donderdagmiddag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |