Het aantal inch zegt iets over de diameter van de wielen. Volgens mij moet je grootste maat wel kunnen hebben.quote:
Dat is helaas nu eenmaal menseigen en de media heeft daar ook een handje van.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:13 schreef Lolaatje het volgende:
Gedoe in Groningen? Hm, lees het nu pas. Ja, laten we overal verbanden tussen leggen inderdaad.
ja verbanden leggen is misschien wel mens eigen maar ik hoop dat de gemiddelde mens toch wel iets slimmer is dan hier een verband tussen te willen vindenquote:Op donderdag 14 april 2011 13:18 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is helaas nu eenmaal menseigen en de media heeft daar ook een handje van.
De meeste mensen zullen onbewust het verband wel leggen. Ik keek vanochtend het journaal en ik lette opeens ook goed op, toen ze het over een schietpartij hadden. Ook al weet ik rationeel dat het niets met Alphen te maken heeft.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja verbanden leggen is misschien wel mens eigen maar ik hoop dat de gemiddelde mens toch wel iets slimmer is dan hier een verband tussen te willen vinden
er is geen patroon!quote:Op donderdag 14 april 2011 13:24 schreef STING het volgende:
[..]
De meeste mensen zullen onbewust het verband wel leggen. Ik keek vanochtend het journaal en ik lette opeens ook goed op, toen ze het over een schietpartij hadden. Ook al weet ik rationeel dat het niets met Alphen te maken heeft.
Lang leve patroonherkenning.
Rationeel is er geen verband. Wel gaan dus bij de gemiddelde persoon de voelsprieten omhoog staan bij het woord "schietpartij"quote:Op donderdag 14 april 2011 13:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
er is geen patroon!
behalve dan dat er geschoten is maar het is van een totaal andere orde
Naja ik geloof dat ik maar beter fok en de tv uit kan zetten vandaag want ik word echt krankzinnig op deze manier
jah duh maar bij een weldenkend persoon gaan die omlaag zodra ze verder hebben gekeken dan hun neus lang isquote:Op donderdag 14 april 2011 13:31 schreef STING het volgende:
[..]
Rationeel is er geen verband. Wel gaan dus bij de gemiddelde persoon de voelsprieten omhoog staan bij het woord "schietpartij"
In tegenstelling tot wat men zelf vaak beweert is de gemiddelde fokker dan ook niet al te snugger en lijken ze vaak in een soort van internet-realiteit te leven. Waar alles heel snel en gehyped gaat zonder bronnen te checken of nuances aan te brengen. De zegeningen van social media.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
er is geen patroon!
behalve dan dat er geschoten is maar het is van een totaal andere orde
Naja ik geloof dat ik maar beter fok en de tv uit kan zetten vandaag want ik word echt krankzinnig op deze manier
Ik mag toch hopen van niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:19 schreef Lolaatje het volgende:
De gemiddelde fokker is dan hopelijk ook niet representatief voor de gemiddelde mens.
Gezellige film voor de donderdagmiddag.quote:
idd! waarom doe je het jezelf ook aan?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:18 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Gezellige film voor de donderdagmiddag.
Ziet er lekker uitquote:Op donderdag 14 april 2011 16:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
idd! waarom doe je het jezelf ook aan?
ik heb deze als 4 uurtje zo bij het werken
[ afbeelding ]
Het probleem is alleen dat ie smelt als ik ff wat ga typen haha
nee hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 16:24 schreef Tegan het volgende:
Owja, ik hoop maar dat ik geen gemiddelde fokker en/of Nederlander ben dan.
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:24 schreef rhubarbje het volgende:
Ja ik zag ze opeens bij de AH... Had er ook nog nooit een gehad
Het is een mega chocolate chip cookie met daarop B&J ijs (vanille met stukjes chocolade) met daarop een mega chocolate chip cookie
hmm ik ben geen mega fan hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 16:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Daar ga ik volgende keer naar op zoek dan
.
stuur maar naar mij opquote:Op donderdag 14 april 2011 16:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hmm ik ben geen mega fan hoor
Een bak B&J is lekkerder eigenlijk
Maar ook veel duurder en ik wou gewoon iets voor vandaag en zo'n bak is echt te veel voor even tussendoor haha
Hoewel dit ding ook wel eigenlijk... Maar ja weggooien is ook zo zonde
heiligschennis!!quote:Op donderdag 14 april 2011 16:33 schreef Tegan het volgende:
Ik houd niet van B&J ijs. Ik heb liever gewoon een schepje slagroomijs, of aardbeienijs, ofzo
.
Maar dit ziet er wel erg lekker uit.
ik heb net het laatste kwartje weg gegooitquote:
Oeh als dat lekker is is dat wel briljant!quote:Op donderdag 14 april 2011 16:39 schreef CherryLips het volgende:
Bij de aldi hebben ze van dat nep-B&J, vraag me af of dat ook lekker is
Schiet me ineens te binnen dat ik zaterdag ijsjes heb gekocht, was het alweer vergeten
die bakken zijn 2,50 ofzoquote:Op donderdag 14 april 2011 16:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oeh als dat lekker is is dat wel briljant!
en slecht
want de prijs is zo ongeveer de enige reden dat ik niet elke dag een bak leeg eet
hmm ik vind toch lang niet elke B&J lekkerquote:Op donderdag 14 april 2011 16:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
die bakken zijn 2,50 ofzoze hebben wel minder smaken.
Treurigste beschrijving van cookie dough ooitquote:Op donderdag 14 april 2011 16:46 schreef Tegan het volgende:
De Cookie Dough zitten vieze natte stukken deeg in etc.
ja die brokken vind ik ook vieg bleghquote:Op donderdag 14 april 2011 16:46 schreef Tegan het volgende:
Sorry nee. Ik vind ze echt allemaal niets. De chocolade is te veel chocolade. De Cookie Dough zitten vieze natte stukken deeg in etc
.
new york fudgequote:Op donderdag 14 april 2011 16:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hmm ik vind toch lang niet elke B&J lekker
En er zijn er helaas ook nog die ik nog nooit op heb...
Welke is jou favo?
Ik hou van Pfhish food maar die heeft de AH hier nooit dus dan ga ik altijd voor strawberry cheesecake
whaha gelukkig is mijn kat enorm dom wat dat betreftquote:Op donderdag 14 april 2011 16:47 schreef Lolaatje het volgende:
Nu wil ik naar de AH.
Mijn zak yoghurtsnoepjes is zojuist leeggegeten door mijn honden toen ik naar de deur ging omdat er iemand aanbelde. Wanneer leer ik eens dat eerst weg te leggen, of nog beter, mijn honden strenger op te voeden.
Goed bezigquote:Op donderdag 14 april 2011 16:49 schreef rhubarbje het volgende:
Whoehoe de 'in ordes' en voldoendes vliegen me wel om de oren nu
Krijg er elke dag wel eentje terugDus het werken levert wel op
Die heb ik helaas nog nooit op maar die wil ik nog graag proeven! Ik hou wel van kersen en kersenfabrieksmaakquote:Op donderdag 14 april 2011 16:49 schreef Tegan het volgende:
Cookie Dough vind ik verder opzich best te eten.
Er is er nog een met kersen die ook wel ok is. Maar daar zitten dan ook weer grote brokken hele kersen in, helemaal nat en slijmerig en niet zoals verse kersen.
quote:
Blegh ik hou niet van dingen met mintsmaakquote:Op donderdag 14 april 2011 16:55 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik vind mintijs met chocoladechips zo lekker. Ooit in de VS ontdekt, maar heb het hier alleen een keer bij een ijssalon gevonden.
jaaaa daar heb ik een keer een milkshake van gehadquote:Op donderdag 14 april 2011 16:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Die heb ik helaas nog nooit op maar die wil ik nog graag proeven! Ik hou wel van kersen en kersenfabrieksmaak
En CL als je van nutjes in je ijs houd moet je deze eens proberen!!
[ afbeelding ]
caramel ijs met praline amandels en caramel slierten
Eens.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Blegh ik hou niet van dingen met mintsmaak
behalve mintjes maar ja die horen mintsmaak te hebben
snoep niet, dan is het geen snoep meer maar tandenpasta of een mintje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |