Ik had de 3410 met een frontje met de Union Jack en later met roze streepjesquote:Op woensdag 13 april 2011 16:10 schreef Lolaatje het volgende:
3210 was wel veel toffer. Ik had mijn 'frontje' genagellakt waardoor hij bordeauxrood met glitters was.
Ik vind smartphones eigenlijk heul tof maar ik heb geen zin om 25-30 eu te betalen per maand zodat ik 2 keer in de week onderweg kan internettenquote:
Ik heb nog wel een 3210 een 3310 een 6210 en een 6310.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 17:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een 3210 een 3310 een 6210 en een 6310.
De hipheid! Ik had eentje die groen transparant was, weet de modelnaam niet meer.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:11 schreef Q. het volgende:
Dit was mijn eerste telefoon:
[ afbeelding ]
Toen die verkocht werd kon ik nog niet lopenquote:Op woensdag 13 april 2011 17:11 schreef Q. het volgende:
Dit was mijn eerste telefoon:
[ afbeelding ]
volgens mij had ik die ook! pocketline swing flash! of zoietsquote:Op woensdag 13 april 2011 17:13 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
De hipheid! Ik had eentje die groen transparant was, weet de modelnaam niet meer.
Je weet de naam, die was het ja!quote:Op woensdag 13 april 2011 17:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
volgens mij had ik die ook! pocketline swing flash! of zoiets
Was er toen ook al een natuurramp in Japan?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:21 schreef Lolaatje het volgende:
Je weet de naam, die was het ja!
[ afbeelding ]
Dat nog net niet.quote:
Made in Tsjernobyl.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Was er toen ook al een natuurramp in Japan?
Het is je vergeven, toen was je vast nog een heul schattig en onschuldig meisje.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:26 schreef Lolaatje het volgende:
Made in Tsjernobyl.
Ik vond 'em toen echt tof.
Maar dan heb je nog geen smartphone. Wil je een moderne smartphone erbij met onbeperkt internet dan zit je al snel aan de 25-30 eu per maand.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:08 schreef Lolaatje het volgende:
Overigens hoeft het niet zo duur te zijn. Ik betaal voor mijn internet iets van 5 euro per maand. Belbundel komt er dan nog bij, maar die is ook niet zo duur. Sim only ftw.
Een kerncentrale waarvan men al 3 jaar wist dat hij niet bestand was tegen zware aardbevingen noem ik overigens geen natuurrampquote:Op woensdag 13 april 2011 17:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Was er toen ook al een natuurramp in Japan?
Goed punt. Als je toestel erbij rekent dan ben je duurder uit natuurlijk, en dat zou ik het ook niet waard vinden als ik het amper zou gebruiken.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar dan heb je nog geen smartphone. Wil je een moderne smartphone erbij met onbeperkt internet dan zit je al snel aan de 25-30 eu per maand.
Die 25-30 gaat dan over de gemiddelde maandkosten. Dus alles (toestelprijs, aansluitingskosten, bezorgkosten, belbundel, internetbundel, whatever) bij elkaar opgeteld en dan gedeeld door het aantal contractmaanden.
Nu wel dan?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Toen die verkocht werd kon ik nog niet lopen.
Vroegerquote:Op woensdag 13 april 2011 17:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Het is je vergeven, toen was je vast nog een heul schattig en onschuldig meisje.
Goeie vriendin, was gister jarig waar ze me net fijntjes aan herinnerdequote:
Niettus. Toen hadden we nog geen iPhone.quote:
Wel de Newton!quote:Op woensdag 13 april 2011 17:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Niettus. Toen hadden we nog geen iPhone.
Toen kende je nog wel een zooi telefoonnummers uit je hoofdquote:Op woensdag 13 april 2011 17:39 schreef Techno het volgende:
[..]
En geen Whatsappquote:Op woensdag 13 april 2011 17:39 schreef Techno het volgende:
[..]
En toen je nog met een knalrode kop de huistelefoon opnam omdat je vriendinnetje belde.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:40 schreef DrMarten het volgende:
Toen kende je nog wel een zooi telefoonnummers uit je hoofd
quote:Op woensdag 13 april 2011 17:41 schreef Techno het volgende:
[..]
En toen je nog met een knalrode kop de huistelefoon opnam omdat je vriendinnetje belde.
Ahww, hoe schattig.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:41 schreef Techno het volgende:
[..]
En toen je nog met een knalrode kop de huistelefoon opnam omdat je vriendinnetje belde.
Lief!quote:Op woensdag 13 april 2011 17:44 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ahww, hoe schattig.
Ik heb ooit gehad dat ik een goede vriend belde op het moment dat hij de telefoon oppakte om mij te bellen. Zijn telefoon ging dus niet over, ik had hem direct aan de lijn toen ik het nummer had ingetoetst.
Hoe romantisch.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:44 schreef Lolaatje het volgende:
Ahww, hoe schattig.
Ik heb ooit gehad dat ik een goede vriend belde op het moment dat hij de telefoon oppakte om mij te bellen. Zijn telefoon ging dus niet over, ik had hem direct aan de lijn toen ik het nummer had ingetoetst.
Weird. Ik dat dat als hij overging dat het dan pas was 'aangekomen'.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:44 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ahww, hoe schattig.
Best veul voor een dood platform.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Al een hele tijd. Kijk maar naar welke toestellen erbij staan.
Dat zegt toch verder niets over wanneer het beschikbaar was voor dat platform?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:47 schreef Tegan het volgende:
Al een hele tijd. Kijk maar naar welke toestellen erbij staan.
Je kan veel zeggen over Nokia, maar de toestellen hebben wel kwaliteit. Ik wil niet weten wat er gebeurt als jij je iPhone laat vallen. En ik laat alles vallenquote:
Klopt alles leeft nog.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:51 schreef Tegan het volgende:
Je kan veel zeggen over Nokia, maar de toestellen hebben wel kwaliteit. Ik wil niet weten wat er gebeurt als jij je iPhone laat vallen. En ik laat alles vallen.
quote:Op woensdag 13 april 2011 17:07 schreef Techno het volgende:
Ik heb nog wel een 3210 een 3310 een 6210 en een 6310.
En een 3109 classic maar die is lang niet zo tof.![]()
De 3109 Classic is baas, briljant apparaat.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Klopt alles leeft nog.Behalve mijn 5000nogwat dan, maar die was toch stom.
[..]
Je hebt gelijk. En het is blijkbaar sinds juli 2010.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat zegt toch verder niets over wanneer het beschikbaar was voor dat platform?
quote:Op woensdag 13 april 2011 17:56 schreef Q. het volgende:
Ik heb deze ook nog, naast mn iPhone. Om mee te bellen.Mn iPhone heeft T-Mobile, daar kan je zelden mee bellen.
[ afbeelding ]
Ik bel altijd met t-mobile, maar iPhones schijnen wel vaker problemen met bellen te hebben toch?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:56 schreef Q. het volgende:
Ik heb deze ook nog, naast mn iPhone. Om mee te bellen.Mn iPhone heeft T-Mobile, daar kan je zelden mee bellen.
[ afbeelding ]
Wie wil nou een losse iPhone?quote:
het boek is 402 maar ik heb eigenlijk de college's (ongeveer 250 sheets) samengevat omdat er ook dingen in het boek staan die je niet hoeft te kennen en dan het boek (en vriendje en internet) gebruikt om dingen op te zoeken die me niet duidelijk warenquote:
Al die tijd gelopen?quote:
Nee, ik heb nog 3 andere fietsen. Maar dit is mn stapfiets, nu hoef ik niet meer mn goede fiets mee te nemen als ik ga stappen of hem een nacht bij het station wil laten staan.quote:
Goede fiets en vouwfiets.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:10 schreef Tegan het volgende:
Wat zijn die andere twee voor soort fietsen dan?
Valt mee, ik kan hier niet zonder, omdat ik geen auto heb heb ik ook een aardig assortiment fietsen nodig. Duurste was 300 denk ik.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:19 schreef Tegan het volgende:
.
Wat een luxe. Fietsen zijn maar duur. Ik moet ook een goede fiets hebben.
Beetje onderhandelen, kom je een heel eind.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:19 schreef Tegan het volgende:
.
Wat een luxe. Fietsen zijn maar duur. Ik moet ook een goede fiets hebben.
Ik heb 1 fiets. Een omafiets die zo verroest is dat je niet meer ziet dat hij ooit zwart was. Maar hij fietst! Wat moet ik met twee fietsen er nog bij?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Valt mee, ik kan hier niet zonder, omdat ik geen auto heb heb ik ook een aardig assortiment fietsen nodig. Duurste was 300 denk ik.
Jij bent toch niet zo'n verschrikkelijk type dat dagelijks met zo'n achterlijke vouwfiets de trein in stapt hoop ik?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Goede fiets en vouwfiets.En nog eentje die helemaal niet meer rijdt.
Hij kan rollend naar zijn werk geloof ik.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Jij bent toch niet zo'n verschrikkelijk type dat dagelijks met zo'n achterlijke vouwfiets de trein in stapt hoop ik?
Niet mijn sterkste punt geloof ikquote:Op woensdag 13 april 2011 19:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beetje onderhandelen, kom je een heel eind.
Zolang ie dat ook maar niet op zo'n ding doetquote:Op woensdag 13 april 2011 19:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij kan rollend naar zijn werk geloof ik.
Zal ik je komen helpen?quote:
Ik bedoel zoquote:Op woensdag 13 april 2011 19:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zolang ie dat ook maar niet op zo'n ding doet
Nee, niet dagelijks, 1x in de maand ofzo denk ik. Als ik weer eens naar Enschede moet bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Jij bent toch niet zo'n verschrikkelijk type dat dagelijks met zo'n achterlijke vouwfiets de trein in stapt hoop ik?
Zelfs met tegenwind! Het is 1 km precies.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij kan rollend naar zijn werk geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |