Zei ik in VW T1 Busje topic, nu dik 7 jaar geleden..quote:Dit vind ik dus echt geweldige auto's.. Ik ga er zeker nog een kopen later. Door Europa toeren met zo'n busje lijkt me helemaal geweldig.
Dat is een optie.. Maar eerst maar eens dit.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:01 schreef Barcaconia het volgende:
Als je zo'n hele reis gaat financieren en dan ook nog de kosten van een overtocht voor de auto en alles eromheen zou ik het meteen goed doen. Echt een mooi exemplaar halen dus.
Of je koopt er een die je mooi vind en direct terug in NL verkoop je hem voor meer waarna je terug gaat en van de winst een bus koopt die je echt wilt
Even volgen dit.
Ik ben van mezelf best technisch/handig maar niet meer dan dat. Toch zou ik er wel meer van willen weten en meer mee willen doen.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:05 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Mooie busjes zijn dat, ga je hem verder zelf ook nog opknappen?
Inmiddels woonde.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:27 schreef ellevehC86 het volgende:
ErwinRommel woont in Brazillie, misschien eens contact opnemen?
ziet er goed uitquote:Op donderdag 28 april 2011 15:36 schreef Kluupkluup het volgende:
donker beeld, maar het ging hier meer om het horen van de motor..
Vooral het moment dat hij het busje van voren filmt met de lichten aan vind ik bruut
inmiddels woont hij alweer in Nederlandquote:Op woensdag 13 april 2011 00:27 schreef ellevehC86 het volgende:
ErwinRommel woont in Brazillie, misschien eens contact opnemen?
Hoe doe je dat met betalen trouwens, je gaat toch niet met een zak geld lopen?quote:Op zondag 1 mei 2011 15:04 schreef Kluupkluup het volgende:
Mijn god wat een stad..
Ben eindelijk ingechecked @ hostel.. Nu 'even' bellen met de verkoper en m'n contactpersoon.
Als ik het hele busje-verhaal morgen al kan afsluiten, dan ga ik mooi even op en neer naar Rio. Sao Paulo is op het eerste gezicht niet echt interessant..
Je moet kijken op mercadolivre.com.brquote:Op zondag 1 mei 2011 17:35 schreef Tarado het volgende:
Van die oude modellen zie je er niet veel, hier eentje ook in Sao Paulo maar vind ik wel een barrel voor bijna 5000euro
http://www.webmotors.com.(...)l/6654201/detalhe.wm
op deze site staan ook nog wel een stel oudjes,
http://carros.trovit.com.br/kombi-antiga
even gekeken Carros de Coleção maar wat een prijzen zeg, vind het wel leuk dat jij dit doet, daarom volg ik het ook, maar zelf vooralsnog geen interessequote:Op zondag 1 mei 2011 18:54 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Je moet kijken op mercadolivre.com.br
die 1e is ook uit 71 vw is eigelijk gestopt in de jare 60 met deze busjesquote:Op zondag 1 mei 2011 17:35 schreef Tarado het volgende:
Van die oude modellen zie je er niet veel, hier eentje ook in Sao Paulo maar vind ik wel een barrel voor bijna 5000euro
http://www.webmotors.com.(...)l/6654201/detalhe.wm
op deze site staan ook nog wel een stel oudjes,
http://carros.trovit.com.br/kombi-antiga
Heeft wel verdomd veel weg van de Amarok, das echt een mooi ding!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:55 schreef densmee het volgende:
[ afbeelding ]deze zie je dan weer niet in nederland
Tofquote:Op maandag 2 mei 2011 02:59 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik heb de bus net gekocht!
Alles verloopt volgens plan..!
quote:Op maandag 2 mei 2011 03:30 schreef Kluupkluup het volgende:
Hier issie dan!!
Het is gelukt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'Volledig opnieuw opbouwen'?quote:Op maandag 2 mei 2011 08:41 schreef DeeCruise het volgende:
Cool project. Ga je hem nog volledig opnieuw opbouwen aangezien ik redelijk wat roest zag?
Wellicht een ongelukkige woordkeus, het was vroeg en maandagquote:Op maandag 2 mei 2011 17:18 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
'Volledig opnieuw opbouwen'?
Het is een originele bus uit 1966. Tuurlijk heeft hij wat roest.
Bij de schanieren van de deuren zit wat roest. Op de dorpels zit slechts wat oppervlakkig roest.
Het 'grootste' roestprobleem zit echter linksonder aan de zijkant van de bus. Daar zijn wat vlekjes te zien. Maar de 'hele' bus opbouwen?
Kijk, de bus kan wel een nieuwe lak gebruiken en dan moet er wellicht wat gelast worden. Maar daar heb ik nu geen geld voor.
Ik ben slechts de ontvanger. De verkoper, ik en mijn contact van het verhuisbedrijf hebben gisteren 2 uur lang gesproken (met een hapje en drankje erbij) over hoe het aan te pakken.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:55 schreef TheFrankey het volgende:
Je gaf aan dat buitenlanders geen auto mogrn exporteren. Hoe pak je het aan? En dat je het risico durft te nemen is wel oke
Hoeveel dagen heb je eigenlijk voor het project uitgetrokken in Brazilië?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:48 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik ben slechts de ontvanger. De verkoper, ik en mijn contact van het verhuisbedrijf hebben gisteren 2 uur lang gesproken (met een hapje en drankje erbij) over hoe het aan te pakken.
In het kort komt het erop neer dat ik alle formaliteiten bij de Braziliaanse douane laat doen door het verhuisbedrijf. De verkoper zal meewerken en alles ondertekenen.
Eenmaal langs de douane zorgt een Nederlands transportbedrijf voor het verschepen en de inklaring bij de NL-douane. Daarna gaat hij naar de RDW voor een keuring en het op (donkerblauw) kenteken zetten..
Blijf je dan niet tot de auto door de douane heen is of is dat ook al geregeld? (lijkt me stug)quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:26 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik ben hier een week. Maar had alles op de dag dat ik aankwam al geregeld.
Achteraf was het misschien niet nodig hierheen te komen, maar heb nu ook mijn contactpersoon ontmoet en dat geeft een goed (veilig) gevoel..
Dat duurt wel een week of 2..quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijf je dan niet tot de auto door de douane heen is of is dat ook al geregeld? (lijkt me stug)
OK, nu dus strand, Floripa?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:31 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Dat duurt wel een week of 2..
En vanaf nu laat ik alles over aan mijn contactpersoon. Dat kost wel wat, maar dan wordt het tenminste wel goed en snel geregeld.. (hoop ik)
vind dat er weining roest op zitquote:Op maandag 2 mei 2011 08:41 schreef DeeCruise het volgende:
Cool project. Ga je hem nog volledig opnieuw opbouwen aangezien ik redelijk wat roest zag?
dat laaste niet vergeten is wel zo'lelijk met gele platenquote:Op maandag 2 mei 2011 18:48 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik ben slechts de ontvanger. De verkoper, ik en mijn contact van het verhuisbedrijf hebben gisteren 2 uur lang gesproken (met een hapje en drankje erbij) over hoe het aan te pakken.
In het kort komt het erop neer dat ik alle formaliteiten bij de Braziliaanse douane laat doen door het verhuisbedrijf. De verkoper zal meewerken en alles ondertekenen.
Eenmaal langs de douane zorgt een Nederlands transportbedrijf voor het verschepen en de inklaring bij de NL-douane. Daarna gaat hij naar de RDW voor een keuring en het op (donkerblauw) kenteken zetten..
Ik zeg eerst dat ding maar eens naar NL halen en als de sodemieter de beginnende roest aanpakken zodat het niet meer wordt!quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:17 schreef devlinmr het volgende:
Ik zeg: motor, versnellingsbak eruit en porschmotor erin
Lijkt mij ook het beste.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik zeg eerst dat ding maar eens naar NL halen en als de sodemieter de beginnende roest aanpakken zodat het niet meer wordt!
heb nog wel een 2.0 liggenquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:17 schreef devlinmr het volgende:
Ik zeg: motor, versnellingsbak eruit en porschmotor erin
en daarna goed behandelenquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik zeg eerst dat ding maar eens naar NL halen en als de sodemieter de beginnende roest aanpakken zodat het niet meer wordt!
Florianópolisquote:
Dit, tevens een tvpquote:Op woensdag 13 april 2011 00:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mooi busje, maar uit Brazilie halen gaat niet meevallen
dat heb je niet vantevoren gechecked?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:53 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Florianópolis
Heerlijk.. Maar ondertussen ben ik ook een beetje aan het mailen met verschillende vervoerders.
Of ik laat het per RoRo-schip naar Antwerpen vervoeren.
Of ik laat hem per containerschip naar Rotterdam vervoeren.
De offertes verwacht ik vandaag of morgen.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:54 schreef Kluupkluup het volgende:
[knip= heel verhaal van een reis naar het land van Pele]
die zijn denk ik, net zoals alle interresante mercedessen, allemaal al verkocht.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:28 schreef rubje het volgende:
[..]
Opvallend dat je helemaal naar BRA gaat terwijl je volgens mij dit soort busjes ook voor noppes denk ik in de voormalige DDR kan vinden.
Duitsland is tenslotte het land van VW he!
Het klimaat heeft ook geen invloedquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:28 schreef rubje het volgende:
[..]
Opvallend dat je helemaal naar BRA gaat terwijl je volgens mij dit soort busjes ook voor noppes denk ik in de voormalige DDR kan vinden.
Duitsland is tenslotte het land van VW he!
Nou.. De DDR denk ik juist niet.. Een Trabant, misschien.. Maar VW is toch echt een West-Duits product. En in Duitsland betaal je je ook scheel voor zulke busjes.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:28 schreef rubje het volgende:
[..]
Opvallend dat je helemaal naar BRA gaat terwijl je volgens mij dit soort busjes ook voor noppes denk ik in de voormalige DDR kan vinden.
Duitsland is tenslotte het land van VW he!
'Genoeg'.. Maar minder dan je er in Nederland voor zou betalen..quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:10 schreef Erasmo het volgende:
Tof! Mag ik vragen wat je er voor betaald heb?
Echt strenge winters zal deze auto in Sao Paulo niet meegemaakt hebben maar het kan er aardig koud en nat worden dus ik denk niet dat de invloed enorm zal zijnquote:
Mkay. Ik zou het wel waarderen als je de verzendkosten hier postquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:06 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
'Genoeg'.. Maar minder dan je er in Nederland voor zou betalen..
Ik wil mezelf niet in de vingers snijden als ik hem wil verkopen en een andere, duurdere wil kopen..
Die zijn voor mij ook niet helemaal helder.. En waarom? Ik betaal in dollars en de brandstofprijzen willen nog wel eens veranderen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:10 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Mkay. Ik zou het wel waarderen als je de verzendkosten hier post
Ik zie trouwens net dat ik ook alles in de OP heb gezet...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:10 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Mkay. Ik zou het wel waarderen als je de verzendkosten hier post
Heb de vervoerder te kennen gegeven dat ik akkoord ga met de prijs die genoemd wordt in de offerte. Dan moet het busje door de douane en daarna duurt het nog 38 dagen voor het busje in de haven van Antwerpen is..quote:
Ben al een week terug. Ik was daar maar 1 week. Heb mij een halve dag bezig gehouden met het busje. Papierwerk uitbesteed. Daarna 5 dagen op t strand gelegen in Floripa, 600km ten zuiden van Sao Paulo.quote:
Dus je hebt je busje goedkoper en je hebt er nog een mooie vakantie aan overgehouden ookquote:Op zondag 15 mei 2011 01:41 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ben al een week terug. Ik was daar maar 1 week. Heb mij een halve dag bezig gehouden met het busje. Papierwerk uitbesteed. Daarna 5 dagen op t strand gelegen in Floripa, 600km ten zuiden van Sao Paulo.
Benzinequote:Op zondag 15 mei 2011 11:37 schreef DellOptimus het volgende:
Gefeliciteerd met je aankoop! (Y)
Hopelijk blijft hij het voorlopig doen en wordt het een mooi karretje.
Even wat anders; Wat verbruikt zo'n T1 eigenlijk, en wat is de topsnelheid?
Haha vet, ik vond die opdracht op de top gear track met dat ding echt klotequote:Op zondag 15 mei 2011 13:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nordschleife VW T1 Samba Bus 7:53,485
Mwah.. Die uit dat spel is 'iets' sneller dan die van mij.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nordschleife VW T1 Samba Bus 7:53,485
Het is een understatement dat hij niet snel is. Mja, in een Ferrari passen weer geen 9 mensenquote:Op zondag 15 mei 2011 15:34 schreef DellOptimus het volgende:
Hmm 110 is niet echt snel, zeker niet als je hem dan nog moet vullen met personen haha.
Heb je dat geld overgemaakt of cash betaald?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:40 schreef Kluupkluup het volgende:
Twee tegenslagen gehad vandaag:
- Er is 230 euro ingehouden door de Braziliaanse belastingen van mijn betaling aan de verkoper. Deze moet ik dus alsnog overmaken.
- De kosten in de Antwerpse haven blijken tóch behoorlijk tegen te vallen ('enkele honderden euro's duurder'). Al met al is RoRo naar Antwerpen dus íets (ipv behoorlijk) goedkoper dan containervervoer naar R'dam.
Ik ga niet met een paar duizend euro door de straten van Sao Paulo lopen. Daarbij kon ik daar maar maximaal R$500,- (¤220,-) per dag opnemen.. Dus gewoon via banktransfer gedaan..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb je dat geld overgemaakt of cash betaald?
Nee dat is heel verstandig, maar je had ook via bijvoorbeeld Western Union aan jezelf kunnen overmaken en hem dan bij cashen meteen betalenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:13 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik ga niet met een paar duizend euro door de straten van Sao Paulo lopen. Daarbij kon ik daar maar maximaal R$500,- (¤220,-) per dag opnemen.. Dus gewoon via banktransfer gedaan..
Western Union pakt ook een percentage he.. 'En bij cashen meteen betalen'.. Ik wist natuurlijk niet wat ik kon verwachten daar.. Of ik met het openbaar vervoer naar zijn huis moest door een favela ofzo.. Maar heb daar van te voren sowieso niet goed genoeg over nagedacht.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee dat is heel verstandig, maar je had ook via bijvoorbeeld Western Union aan jezelf kunnen overmaken en hem dan bij cashen meteen betalen
Tuurlijk, maar dan moet je de centen er wel voor hebben.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:58 schreef brammerd het volgende:
was het niet ergens ook gunstiger om er gelijk meerdere mee te nemen?
Zoals jij het gedaan hebt is wel het veiligst, dan maar wat kosten, ik vroeg het me alleen af ivm die inhoudingquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:22 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Western Union pakt ook een percentage he.. 'En bij cashen meteen betalen'.. Ik wist natuurlijk niet wat ik kon verwachten daar.. Of ik met het openbaar vervoer naar zijn huis moest door een favela ofzo.. Maar heb daar van te voren sowieso niet goed genoeg over nagedacht.
Ik heb meer nieuws over 'de kosten in de Antwerpse haven'...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:40 schreef Kluupkluup het volgende:
Twee tegenslagen gehad vandaag:
- Er is 230 euro ingehouden door de Braziliaanse belastingen van mijn betaling aan de verkoper. Deze moet ik dus alsnog overmaken.
- De kosten in de Antwerpse haven blijken tóch behoorlijk tegen te vallen ('enkele honderden euro's duurder'). Al met al is RoRo naar Antwerpen dus íets (ipv behoorlijk) goedkoper dan containervervoer naar R'dam.
Wat is dan wel een oldtimer?quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:22 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik heb meer nieuws over 'de kosten in de Antwerpse haven'...
De douane ziet een VW Bus uit 1966 niet als een oltimer maar als een tweedehands auto.. Dus 10% over de aanschafprijs betalen en daaroverheen nog 21% belasting..
ik zou nooit meer naar den bels gaan, wat een schijt regelsquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:22 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik heb meer nieuws over 'de kosten in de Antwerpse haven'...
De douane ziet een VW Bus uit 1966 niet als een oltimer maar als een tweedehands auto.. Dus 10% over de aanschafprijs betalen en daaroverheen nog 21% belasting..
Hmm, daar zit wat in, je zou daar misschien wel even achteraan kunnen bellen of het mogelijk is om de kosten te drukken door hem zelf te lossenquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:48 schreef Kluupkluup het volgende:
Leuk idee.. Je bedoeld dat je hem pas in NL inklaard bij de douane?
Ik denk dat de kosten dan nog (veel) hoger uitvallen aangezien ik dan het lossen en laden in Antwerpen moet uitbesteden. Het lijkt mij immers niet dat ik bij een busje mag die nog niet is ingeklaard..
Je wil niet weten hoeveel auto's er in Polen gerestaureerd worden; vaklui te over, tegen relatief lage loonkosten, nadeeltje is dat je wel moet zien dat de patiënt in Polen komt en later weer terugquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:41 schreef theKiD het volgende:
Ik heb hier net een Poolse chauffeur op bezoek, en die heeft me een paar sites laten zien, en daar kost een bijna in concoursstaat T2, iets meer dan 6000 euro. Dat is voor volgend jaar als ik wat geld over heb, een optie. Hij heeft al aangeboden mij te helpen daar dus, met een beetje geluk.... Who knows
Das geen probleemquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmm, daar zit wat in, je zou daar misschien wel even achteraan kunnen bellen of het mogelijk is om de kosten te drukken door hem zelf te lossen![]()
Da's het makkelijke van verschepen in een doosie, dan slingeren ze je container ipv de kant op, gewoon op een binnenvaartscheepie die hem naar Vlissingen tuft, daar de kant op en uitladen die handel, dat kan gewoon op de kade desnoods. Autoambulance eronder en wegwezen
[..]
Je wil niet weten hoeveel auto's er in Polen gerestaureerd worden; vaklui te over, tegen relatief lage loonkosten, nadeeltje is dat je wel moet zien dat de patiënt in Polen komt en later weer terug
Je mag nooit zelf op de kade lossen. Uberhaupt niet bij een auto komen die niet ingeklaard is.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmm, daar zit wat in, je zou daar misschien wel even achteraan kunnen bellen of het mogelijk is om de kosten te drukken door hem zelf te lossen![]()
Da's het makkelijke van verschepen in een doosie, dan slingeren ze je container ipv de kant op, gewoon op een binnenvaartscheepie die hem naar Vlissingen tuft, daar de kant op en uitladen die handel, dat kan gewoon op de kade desnoods. Autoambulance eronder en wegwezen
[..]
Je wil niet weten hoeveel auto's er in Polen gerestaureerd worden; vaklui te over, tegen relatief lage loonkosten, nadeeltje is dat je wel moet zien dat de patiënt in Polen komt en later weer terug
Ik heb in de haven al heel andere dingen gezien en gedaanquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:16 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je mag nooit zelf op de kade lossen. Uberhaupt niet bij een auto komen die niet ingeklaard is.
Moet 'ie wel rijdbaar zijn, anders komen er kosten bij voor het autotransport, terugweg zou ik hem dan uiteraard gewoon zelf rijden, duhquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:17 schreef theKiD het volgende:
[..]
Das geen probleemIk werk op 7 verschillende bedrijven en op 3 ervan heb ik heel erg goed contact met de poolse mensen, dus das niet het probleem
Tijd voor een topic titel wijzigingquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:48 schreef Kluupkluup het volgende:
De bus gaat 18 juni op het schip geladen worden.. Rond 10 juli komt hij aan in de haven van Antwerpen..
Ik durf nog niet te juichen.. Dat doe ik pas als ik het ding in mijn bezit hebquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Tijd voor een topic titel wijziging
ik ga proberen te halen >>> Ik heb een VW gehaald
Hij is pas gehaald als ie hier isquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Tijd voor een topic titel wijziging
ik ga proberen te halen >>> Ik heb een VW gehaald
quote:
Jullie kunnen ook gewoon op de 'volg topic' knop drukken, scheelt nutteloze TVP's.quote:
Lees eens terug.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:33 schreef TheFrankey het volgende:
Spannend zeg. Waarom duurt het eigenlijk zo lang voor hij er is? Paar nachtjes varen dan ben je er toch wel eens?
1300 enkelpoorts in een bus hmm 1:7 tot 1:10? heeft d8 ik 36/40pk en je kan er inderdaad maximaal 110 mee, doe je dat lang kun je er geen 5kmh meer meequote:Op zondag 15 mei 2011 14:33 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Mwah.. Die uit dat spel is 'iets' sneller dan die van mij.
Officieel heeft de T1 volgens mij een topsnelheid van 110km/h. Maar als je de motor niet wil vernaggelen komt dit neer op 80km/h op de snelweg.
En daarnaast staan Kever-motoren niet echt bekend om hun efficiente verbranding, je zou T42 beter kunnen vragen wat een 1300-motor verbruikt..
Voor een tripje van Sao Paolo naar Antwerpen vind ik t eerlijk gezegd nog vrij vlot..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:33 schreef TheFrankey het volgende:
Spannend zeg. Waarom duurt het eigenlijk zo lang voor hij er is? Paar nachtjes varen dan ben je er toch wel eens?
Ik liep er zoals gezegd al een paar jaar mee rond. En heb toen een tijd lang gespaard, ticket geboekt en heb een busje gekocht..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:38 schreef junkiexp het volgende:
Tof zeg, en lef dat je het daar hebt gekocht ?
Hoe is dit tot stand gekomen ?
En ik neem aan dat je ook hebt proefgereden e.d. ?
oeh de sterke versiequote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:30 schreef Kluupkluup het volgende:
Mijn bus is overigens een 1600cc met 12volt.
Dubbel of enkel weet ik niet. Enkel lijkt me, omdat dubbel meer iets was van vanaf '70?!
Dat zou vrij lullig zijn omdat de bus maar verzekerd is tot ¤1000,- en hij is wel ietsje meer waardquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:41 schreef YoshiBignose het volgende:
Hij is gebotst tegen een ander schip![]()
Zoals alle auto's van die tijd (m.u.v. Trabantjes): Ja (Maar hij staat, denk ik, benedendeks)quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:45 schreef YoshiBignose het volgende:
Maar met mijn vorige vraag bedoelde ik eigenlijk: zijn deze busjes gevoelig voor roest?
In '66 waren de behandelmethodes nog niet zo goed als nu, dus ze zijn wel redelijk roestgevoelig jaquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:45 schreef YoshiBignose het volgende:
Maar met mijn vorige vraag bedoelde ik eigenlijk: zijn deze busjes gevoelig voor roest?
Foto van het lossen...quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:53 schreef TSI het volgende:
[..]
In '66 waren de behandelmethodes nog niet zo goed als nu, dus ze zijn wel redelijk roestgevoelig ja
En nu een aantal weken in de zilte zeelucht
quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:23 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Foto van het lossen...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:23 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Foto van het lossen...
[ afbeelding ]
Aan dek heeft ie containerposities, dus je mag vrij wel aan nemen dat ie benedendeks staatquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:53 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Zoals alle auto's van die tijd (m.u.v. Trabantjes): Ja (Maar hij staat, denk ik, benedendeks)
Eerste waar ik aan dacht was: Harvey Dentquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:23 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Foto van het lossen...
[ afbeelding ]
een samba bus. zag bij lola zoekt brood dat ze als vracht busje gebruikt werden ;') nu een nette is ruim 50'000 euro waard...quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:54 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Die bus 'rijdt' weer..
http://www.thesamba.com/v(...)torder=asc&start=300
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:39 schreef T42 het volgende:
[..]
een samba bus. zag bij lola zoekt brood dat ze als vracht busje gebruikt werden ;') nu een nette is ruim 50'000 euro waard...
mooi om te zien dat een bus die gedumpt is in een meer er beter uit ziet dan sommige die achter een schuur stonden.. (heb de neus kunnen redden)
ik heb ook nog zo'n vonst staan
Zolang je maar geen vertraging in de haven hebt straks met inklaren, documenten etc. dat is vaak vervelenderquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:11 schreef Kluupkluup het volgende:
[ afbeelding ]
Het schip ligt nu al 2 dagen voor anker bij Rio..
Hij had de 21e moeten vertrekken richting Dakar, alweer hij de 28e moet vertrekken richting Hamburg..
Ik voorspel een delay
Mwa, kan nog vanalles gebeurenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:11 schreef Kluupkluup het volgende:
[ afbeelding ]
Het schip ligt nu al 2 dagen voor anker bij Rio..
Hij had de 21e moeten vertrekken richting Dakar, alweer hij de 28e moet vertrekken richting Hamburg..
Ik voorspel een delay
jup geen ruimtequote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:06 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]Ik dacht dat je hem weg zou doen?!
Weinig regenquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:48 schreef TheFrankey het volgende:
Weet niet of het al eerder is gezegd. Maar hij kOmt uit een warm gebied met weinig regen etc. Als hij hier in Nederland komt is hi dan niet in no time verrot?
Ik ben docent Aardrijkskunde en dit doet pijn aan mijn ogenquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:48 schreef TheFrankey het volgende:
Weet niet of het al eerder is gezegd. Maar hij kOmt uit een warm gebied met weinig regen etc. Als hij hier in Nederland komt is hi dan niet in no time verrot?
Vooral de combinatie lucht/wind van zee en pekel in de winter is slecht voor een auto.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:48 schreef TheFrankey het volgende:
Weet niet of het al eerder is gezegd. Maar hij kOmt uit een warm gebied met weinig regen etc. Als hij hier in Nederland komt is hi dan niet in no time verrot?
Het is geen zeilbootquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:51 schreef Guppyfriend het volgende:
Er kan nog van alles gebeuren toch? Misschien krijgt ie nog wind mee of loopt ie nog een paar dagen op?
Of de container spoelt van dekquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:51 schreef Guppyfriend het volgende:
Er kan nog van alles gebeuren toch? Misschien krijgt ie nog wind mee of loopt ie nog een paar dagen op?
Het is een RoRo-schip en mijn busje staat dus 'veilig' in het ruimquote:
Extra verzekering afgesloten?quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:30 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Het is een RoRo-schip en mijn busje staat dus 'veilig' in het ruim
[ afbeelding ]
Ding is 'gewoon' verzekerd via de broker. Wat bedoel je met extra?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:08 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Extra verzekering afgesloten?
Een vriend/kennis van mij is lasser en was mede-eigenaar (door financieel geschil niet meer) van een garage die gespecialiseerd is in luchtgekoelde vw's.. Dus dat zit wel goedquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:56 schreef Pumatje het volgende:
Ik had hem daar laten herstellen, al het plaatwerk in ieder geval.. die lui werken daar voor niets in vergelijking met Nederlands loon.
Plaatwerk is alleen maar tijdrovend, saai, irritant, zwaar , lang en indien mogelijkheid om het te laten uibesteden alleen maar beter omdat het bepaalde skills vereist.
Had je een prima startpunt gehad voor het project.
Zij kunnen zich bij schade beperken tot een bepaalde hoogte. In dit geval zou het gewicht de bepalende factor zijn om de hoogte te berekenen van de vergoeding die je krijgt bij eventuele schade. HEt is echter wel vaak mogelijk om je te verzekeren tegen een hogere waarde.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:04 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ding is 'gewoon' verzekerd via de broker. Wat bedoel je met extra?
Ik moet 10% van de (verzekerde) waarde betalen in de haven an Antwerpen. Dus dat gaan we niet doenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:44 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Zij kunnen zich bij schade beperken tot een bepaalde hoogte. In dit geval zou het gewicht de bepalende factor zijn om de hoogte te berekenen van de vergoeding die je krijgt bij eventuele schade. HEt is echter wel vaak mogelijk om je te verzekeren tegen een hogere waarde.
Niet vergeten dat niet iedereen zo slim is op dat gebied als jij he.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:13 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik ben docent Aardrijkskunde en dit doet pijn aan mijn ogen..
Moet ik wel bijzeggen dat de jaargemiddelden van Brazilië flink omhoog worden bijgeschroeft door de vele regenval in Noord-Brazilië. Sao Paulo is beduidend droger, maar het kan er nog steeds hozen..
[edit] Ah bovenstaand bericht gaat al over SP..
Ik zeg het nu voor het eerst in dit topic, maar ik ga de bus na de zomer verkopen. Ik heb geen onderdak (zelfs geen parkeerplek), want woon in het centrum van Utrecht.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:34 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Niet vergeten dat niet iedereen zo slim is op dat gebied als jij he.
Langdurig regent het daar nooit. En aangezien het er praktisch nooit kouder word dan 10 graden is hij ook weer snel opgedroogd.
Misschien is de auto wel gewend aan dat type klimaat. Ik zou mij kunnen voorstellen dat hij bij de eerste keer flinke vorst een opdonder kan krijgen. En dat dan je bus pijn aan de ogen doet
Ligt eraan met hoeveel winst je em hier kwijt kunt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:25 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar maar (ik kan er toch niet helemaal bij), al die moeite, voor één zomer roadtrippen...?
Dat ook natuurlijk. Een week zo'n bus huren kost je al 750 euro in het hoogseizoenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:27 schreef Barcaconia het volgende:
Al moet je aan het eind 1000 bijleggen is het nog de moeite waard. Dan heb je voor 1000 euro 2 mooie vakanties gehad en je hebt weer geld om het met meer ervaring nog eens te doen met meer winst
Ja, dat is natuurlijk ook zo. Maar ik zou m, als ik m eenmaal had, zo graag willen houdenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:26 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ligt eraan met hoeveel winst je em hier kwijt kunt.
Ik zou best wat moeite doen om zo'n bus hier te krijgen, een roadtrip en dan 1000 euro winst scoren. Lijkt mij de moeite waard...
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk ook zo. Maar ik zou m, als ik m eenmaal had, zo graag willen houden![]()
dat wil je niet daar laten doen! heb je ooit pimp my ride gezien met de T1 bus.... ze plamuren gewoon over de gaten heen en popnagelen er wel een plaatje op... lassen kenne ze daar niet zo als hier... kun je hem beter naar polen brengenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:56 schreef Pumatje het volgende:
Ik had hem daar laten herstellen, al het plaatwerk in ieder geval.. die lui werken daar voor niets in vergelijking met Nederlands loon.
Plaatwerk is alleen maar tijdrovend, saai, irritant, zwaar , lang en indien mogelijkheid om het te laten uibesteden alleen maar beter omdat het bepaalde skills vereist.
Had je een prima startpunt gehad voor het project.
kieftenklok.nlquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:26 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ligt eraan met hoeveel winst je em hier kwijt kunt.
Ik zou best wat moeite doen om zo'n bus hier te krijgen, een roadtrip en dan 1000 euro winst scoren. Lijkt mij de moeite waard...
Maar er is hoop..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:56 schreef TheFrankey het volgende:
Wat een moeite dan zeg.... Beetje een topickiller dit
Blijft een beetje aanklooien..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:12 schreef Anne het volgende:
En daar heb je dan ineens wel een stalling of parkeerplaats voor? Of hoe ga je dat doen?
als je goede zaak zoekt, kan dat prima.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:49 schreef T42 het volgende:
[..]
dat wil je niet daar laten doen! heb je ooit pimp my ride gezien met de T1 bus.... ze plamuren gewoon over de gaten heen en popnagelen er wel een plaatje op... lassen kenne ze daar niet zo als hier... kun je hem beter naar polen brengen
Ah klopt.. Dacht dat T42 bedoelde dat K&K ook 'plamuurde'...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:36 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik denk dat dat Pimp my Ride meer sloeg op de lassers in Brazilie?
Wij hebben onze oldtimer in een oude parkeer garage staan. Kost 55 euro per maand en dan staat hij in ieder geval veilig (camera bewaking, pasjes etc) en relatief beschut. Wie weet bestaat een dergelijke optie ook bij jullie in Utrecht wel, of net erbuiten. Kleine garage huren kost al snel 300 euro per maand.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:39 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Blijft een beetje aanklooien..
Misschien moet ik die dan ook verkopen etc. etc. ondertussen beetje sparen.. en dann.... kan ik er 1 houden..
Komt eigenlijk voornamelijk doordat het me allemaal een stuk meer geld heeft gekost dan ik gehoopt had.. Verliesgevend zou het wel niet zijn, maar de tijd/moeite haal je er niet uit.
Ik mag blij zijn als ik 'gratis' kan toeren deze zomer.. Dan is sowieso een droom in vervulling gegaan
Had al gekeken ja.. ¤300,- is minimum voor een box..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:45 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Wij hebben onze oldtimer in een oude parkeer garage staan. Kost 55 euro per maand en dan staat hij in ieder geval veilig (camera bewaking, pasjes etc) en relatief beschut. Wie weet bestaat een dergelijke optie ook bij jullie in Utrecht wel, of net erbuiten. Kleine garage huren kost al snel 300 euro per maand.
zoderju ik ga stalling beginne! ik betaal in 1 stalling 100 euro perjaar perauto en de ander 120 perjaar per auto.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:45 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Wij hebben onze oldtimer in een oude parkeer garage staan. Kost 55 euro per maand en dan staat hij in ieder geval veilig (camera bewaking, pasjes etc) en relatief beschut. Wie weet bestaat een dergelijke optie ook bij jullie in Utrecht wel, of net erbuiten. Kleine garage huren kost al snel 300 euro per maand.
Tsja Den Haag he......quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:55 schreef T42 het volgende:
[..]
zoderju ik ga stalling beginne! ik betaal in 1 stalling 100 euro perjaar perauto en de ander 120 perjaar per auto.brabant hé
Ik heb enkel B, maar misschien kan ik iemand regelen met BE..quote:Op zondag 10 juli 2011 22:05 schreef 2cv het volgende:
Je kan ook een oprijwagen regelen, dat rijdt prettiger en veiliger. Daarbij hoef je dan niet een 'dikke' auto te regelen om de kar te trekken.
Nog een redenquote:Op zondag 10 juli 2011 23:24 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik heb enkel B, maar misschien kan ik iemand regelen met BE..
O wacht.. Ik heb mij inmiddels wat beter ingelezen.. Oprijwagen is wat ik bedoel met 'autoambulance'..quote:Op zondag 10 juli 2011 23:52 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nog een redenOprijwagens (cabine + plat stuk er achter) mag je meestal met rijbewijs B besturen.
Wat een prijzen.. Je zit al snel op de ¤150,- gezien het aantal km's.. En dan heb ik hem alleen nog maar bij een garage staan. Voordat hij bij de RDW staat ben je dus al ¤250,- kwijt..quote:Op maandag 11 juli 2011 00:00 schreef 2cv het volgende:
Het kan idd wat verwarrend zijn, ik weet ook niet hoe het officieel heet.
Nog een pluspunt van wat ik een oprijwagen noem: vaak zit daar een lier op zodat je een auto gecontroleerd op kan lieren.
Mag je niet zelf rijden met die Braziliaanse platen? Zolang je maar verzekerd bent toch?quote:Op maandag 11 juli 2011 00:41 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Wat een prijzen.. Je zit al snel op de ¤150,- gezien het aantal km's.. En dan heb ik hem alleen nog maar bij een garage staan. Voordat hij bij de RDW staat ben je dus al ¤250,- kwijt..
Ik heb er 1 gevonden voor ¤95,- met 500 vrije kilometers.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:41 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Wat een prijzen.. Je zit al snel op de ¤150,- gezien het aantal km's.. En dan heb ik hem alleen nog maar bij een garage staan. Voordat hij bij de RDW staat ben je dus al ¤250,- kwijt..
Lijkt mij eigenlijk niet.. En voor hoelang dan?quote:Op maandag 11 juli 2011 00:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mag je niet zelf rijden met die Braziliaanse platen? Zolang je maar verzekerd bent toch?
Waar? (mag ook via pm)quote:Op maandag 11 juli 2011 14:09 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb er 1 gevonden voor ¤95,- met 500 vrije kilometers.
Nee je mag niet blijvend met buitenlandse platen rijden maar hij wil de auto toch importeren dus dan maakt het niet uit om met de auto naar Nederland te rijden.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:01 schreef r8v2 het volgende:
Je mag als Nederlander niet met buitenlandse platen rijden. Je kan wel bij de RDW een voorlopig kenteken regelen. Geen idee of dat goedkoper is dan een oprijwagen.
Naar de RDW zelf toe hoef je alleen maar te bellen. Dan krijg je een voorlopig nummer, dat kalk op je twee bordjes karton en je mag naar het RDW-keuringsstation rijden.
lastigquote:Op maandag 11 juli 2011 17:29 schreef r8v2 het volgende:
Nee, je mag alleen met export-kentekens rondrijden. Of NL voorlopige import-platen. Als Nederlander nooit met buitenlandse platen tenzij je net verhuisd bent.
En ja, maar 1 keer ja. Dat zei ik namelijk ook.
Auto Pallas in Leeuwarden. Het is de onderste op de pagina. Echter, toen ik het ding huurde viel de motor uit en ging ook niet weer aan. Gelukkig wel net voor mijn huis. Uiteindelijk is het ding afgesleept. Het heeft me al met al niets extra's gekocht.quote:
Klinkt opzich wel logisch..quote:
Kan je niet zo berekenen natuurlijk, ligt ook aan de hoogte van de band.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:06 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Klinkt opzich wel logisch..
14" = 35cm
De tegels waar hij opstaat zijn dan waarschijnlijk 20x20cm.. (standaard maatje voor tegels)
De velg is ongeveer 1,5 een tegel..
Maar aan de andere kant is 15" 38cm.. En zo'n arendsoog heb ik nu ook weer niet (om het verschil te zien)..
quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:45 schreef Kluupkluup het volgende:
Hij is aangekomen in de haven van Antwerpen.
Nu kan het grote papierwerkgeknutsel in België beginnen
Nog een foto voor de leuk die ik opgestuurd kreeg van de Braziliaanse man waar ik het busje van heb gekocht.. Op de foto sta ik overigens zelf..
[ afbeelding ]
Wat is dit nu weer voor een kroegverhaal?quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:51 schreef 2cv het volgende:
Hopelijk lukt het met de papieren. Er is ooit een spiksplinternieuwe auto de shredder in gegaan omdat 1 lettertje op de papieren niet klopte. Was in België ...
Enneh, geinig kenteken
Ik, bijvoorbeeldquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:52 schreef Mercer het volgende:
Zullen een hoop mensen jaloers zijn! Hij is echt mooi!
Kroeg ? Waar ?quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor een kroegverhaal?
Juist niet.. Bijna geen enkele bus heeft chromen bumpers.. Deluxe versies hebben hooguit een chromen strip op de bumper..quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:08 schreef 2cv het volgende:
Die bussen hebben allemaal chromen bumpers, dan is zo'n witte wel orgineel.
Kun je niet wachten met betalen totdat je de bus hebt? En dan alsnog niet betalen?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:43 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik heb trouwens nu voor de 3e keer (!) een naheffing gekregen uit Brazilië van een paar honderd euro..
Je zou bijna denken dat ze mij een loer willen draaien
Even voor de mensen die denken een goudmijntje gevonden te hebben: weet waar je aan begint.. Been there, done that.
Ik kan er ook nu wel voor kiezen, maar nu ligt de rekening bij mijn contactpersoon. Diegene heb ik persoonlijk ontmoet in Brazilië en die laat je ook niet met de rekening zitten.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:44 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Kun je niet wachten met betalen totdat je de bus hebt? En dan alsnog niet betalen?.
Ach, ik heb er geen spijt van..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:36 schreef r8v2 het volgende:
Ja, importeren is leuk, maar je moet er wel tegen kunnen.
Ik heb laatst een scooter "ingevoerd" (ding had geen kenteken sinds 2006, toen die plicht werd ingevoerd) en de RDW was nog te beroerd om het ding ff mee uit mijn aanhanger te tillen.
Nee in Limburgquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:32 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]Woon je toevallig ook in Utrecht?
Nou, hij staat eerst bij de garage voor APK.. Daarna ga ik ermee op vakantie. En dan komt hij op marktplaats. In de tussentijd kan hij wel bij mijn ouders onder de carport. Hoop ik.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:53 schreef Mercer het volgende:
Maar Kluup, waar ga je die bus nu stallen? Op straat zetten lijkt me een beetje link. Of?
Dat kan ik beamen, heb een auto uit Bosnië geïmporteerd maar wat een bureaucratische hel kom je tegen als je wat van buiten de EU haalt.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:52 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ach, ik heb er geen spijt van..
Maar in het topic leek het net alsof het van een leien dakje is gegaan.
Ik krijg serieus na aanleiding van dit topic mailtjes/PM in de trend van:
"Hee, ik zag je topic over het importeren van dat busje. Hoe doe je dat precies? Ik zit er ook over na te denken"
Ja daaag.. Uren, dagen, heb ik achter de computer gezeten om dit te kunnen doen en dan denken mensen dat ik ze even alles in de schoot werp. Ik wil best mensen advies geven in specifieke dingen, ik ben ook zelf door genoeg mensen geholpen.
Maar als je zoiets wil doen, dan moet je er ook wat voor over hebben. En dat heb ik.
Ik wil een 6-deursquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:52 schreef Geelman het volgende:
Hmmm, ik zou toch echt proberen die auto te houden na alle moeite die je er voor gedaan hebt!
Ik zou hem ook niet meer weg kunnen doen. Hier ga je spijt van krijgen TS.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:52 schreef Geelman het volgende:
Hmmm, ik zou toch echt proberen die auto te houden na alle moeite die je er voor gedaan hebt!
Waardeloos, als zo'n auto in een 20' container past is het misschien beter dat de volgende keer te doen, (als je het nog een keer gaat doen na deze toch kostbare ervaring)quote:Op zondag 17 juli 2011 15:28 schreef Kluupkluup het volgende:
Dinsdag kan ik hem ophalen in Antwerpen..
Er is ook nog eens een fiks BTW bedrag en 'brandstoftax' bij gekomen..
Lekker dan.. Je vraagt een offerte aan de vervoerder. Deze komt uit op $2000,-.
Vervolgens krijg je de factuur en dan is het een dikke $3000,-..
Had de kleine lettertjes beter kunnen lezen
20' container is niet rendabel ivm duur van de huur van de container + opslag container.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waardeloos, als zo'n auto in een 20' container past is het misschien beter dat de volgende keer te doen, (als je het nog een keer gaat doen na deze toch kostbare ervaring)
Haha, prachtige teaser.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:17 schreef Kluupkluup het volgende:
Teaser..
[ afbeelding ]
als het topic vol is maak ik even een nieuwe aan met de nieuwe ontwikkelingen
Gezien het aantal views zijn er meer mensen die niet posten, wel lezenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:47 schreef Omniej het volgende:
[..]
Haha, prachtige teaser.
En bij dezen een meehelppost om het topic vol te krijgen.
Ik zie nu trouwens ook dat ik eerder nog helemaal niet gereageerd heb, maar ik volg 't topic al wel van het begin en wil nog even kwijt dat ik het écht een stoer project vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |