Het is een RoRo-schip en mijn busje staat dus 'veilig' in het ruimquote:
Extra verzekering afgesloten?quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:30 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Het is een RoRo-schip en mijn busje staat dus 'veilig' in het ruim
[ afbeelding ]
Ding is 'gewoon' verzekerd via de broker. Wat bedoel je met extra?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:08 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Extra verzekering afgesloten?
Een vriend/kennis van mij is lasser en was mede-eigenaar (door financieel geschil niet meer) van een garage die gespecialiseerd is in luchtgekoelde vw's.. Dus dat zit wel goedquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:56 schreef Pumatje het volgende:
Ik had hem daar laten herstellen, al het plaatwerk in ieder geval.. die lui werken daar voor niets in vergelijking met Nederlands loon.
Plaatwerk is alleen maar tijdrovend, saai, irritant, zwaar , lang en indien mogelijkheid om het te laten uibesteden alleen maar beter omdat het bepaalde skills vereist.
Had je een prima startpunt gehad voor het project.
Zij kunnen zich bij schade beperken tot een bepaalde hoogte. In dit geval zou het gewicht de bepalende factor zijn om de hoogte te berekenen van de vergoeding die je krijgt bij eventuele schade. HEt is echter wel vaak mogelijk om je te verzekeren tegen een hogere waarde.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:04 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ding is 'gewoon' verzekerd via de broker. Wat bedoel je met extra?
Ik moet 10% van de (verzekerde) waarde betalen in de haven an Antwerpen. Dus dat gaan we niet doenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:44 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Zij kunnen zich bij schade beperken tot een bepaalde hoogte. In dit geval zou het gewicht de bepalende factor zijn om de hoogte te berekenen van de vergoeding die je krijgt bij eventuele schade. HEt is echter wel vaak mogelijk om je te verzekeren tegen een hogere waarde.
Niet vergeten dat niet iedereen zo slim is op dat gebied als jij he.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:13 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik ben docent Aardrijkskunde en dit doet pijn aan mijn ogen..
Moet ik wel bijzeggen dat de jaargemiddelden van Brazilië flink omhoog worden bijgeschroeft door de vele regenval in Noord-Brazilië. Sao Paulo is beduidend droger, maar het kan er nog steeds hozen..
[edit] Ah bovenstaand bericht gaat al over SP..
Ik zeg het nu voor het eerst in dit topic, maar ik ga de bus na de zomer verkopen. Ik heb geen onderdak (zelfs geen parkeerplek), want woon in het centrum van Utrecht.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:34 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Niet vergeten dat niet iedereen zo slim is op dat gebied als jij he.
Langdurig regent het daar nooit. En aangezien het er praktisch nooit kouder word dan 10 graden is hij ook weer snel opgedroogd.
Misschien is de auto wel gewend aan dat type klimaat. Ik zou mij kunnen voorstellen dat hij bij de eerste keer flinke vorst een opdonder kan krijgen. En dat dan je bus pijn aan de ogen doet
Ligt eraan met hoeveel winst je em hier kwijt kunt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:25 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar maar (ik kan er toch niet helemaal bij), al die moeite, voor één zomer roadtrippen...?
Dat ook natuurlijk. Een week zo'n bus huren kost je al 750 euro in het hoogseizoenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:27 schreef Barcaconia het volgende:
Al moet je aan het eind 1000 bijleggen is het nog de moeite waard. Dan heb je voor 1000 euro 2 mooie vakanties gehad en je hebt weer geld om het met meer ervaring nog eens te doen met meer winst
Ja, dat is natuurlijk ook zo. Maar ik zou m, als ik m eenmaal had, zo graag willen houdenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:26 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ligt eraan met hoeveel winst je em hier kwijt kunt.
Ik zou best wat moeite doen om zo'n bus hier te krijgen, een roadtrip en dan 1000 euro winst scoren. Lijkt mij de moeite waard...
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk ook zo. Maar ik zou m, als ik m eenmaal had, zo graag willen houden![]()
dat wil je niet daar laten doen! heb je ooit pimp my ride gezien met de T1 bus.... ze plamuren gewoon over de gaten heen en popnagelen er wel een plaatje op... lassen kenne ze daar niet zo als hier... kun je hem beter naar polen brengenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:56 schreef Pumatje het volgende:
Ik had hem daar laten herstellen, al het plaatwerk in ieder geval.. die lui werken daar voor niets in vergelijking met Nederlands loon.
Plaatwerk is alleen maar tijdrovend, saai, irritant, zwaar , lang en indien mogelijkheid om het te laten uibesteden alleen maar beter omdat het bepaalde skills vereist.
Had je een prima startpunt gehad voor het project.
kieftenklok.nlquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:26 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ligt eraan met hoeveel winst je em hier kwijt kunt.
Ik zou best wat moeite doen om zo'n bus hier te krijgen, een roadtrip en dan 1000 euro winst scoren. Lijkt mij de moeite waard...
Maar er is hoop..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:56 schreef TheFrankey het volgende:
Wat een moeite dan zeg.... Beetje een topickiller dit
Blijft een beetje aanklooien..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:12 schreef Anne het volgende:
En daar heb je dan ineens wel een stalling of parkeerplaats voor? Of hoe ga je dat doen?
als je goede zaak zoekt, kan dat prima.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:49 schreef T42 het volgende:
[..]
dat wil je niet daar laten doen! heb je ooit pimp my ride gezien met de T1 bus.... ze plamuren gewoon over de gaten heen en popnagelen er wel een plaatje op... lassen kenne ze daar niet zo als hier... kun je hem beter naar polen brengen
Ah klopt.. Dacht dat T42 bedoelde dat K&K ook 'plamuurde'...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:36 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik denk dat dat Pimp my Ride meer sloeg op de lassers in Brazilie?
Wij hebben onze oldtimer in een oude parkeer garage staan. Kost 55 euro per maand en dan staat hij in ieder geval veilig (camera bewaking, pasjes etc) en relatief beschut. Wie weet bestaat een dergelijke optie ook bij jullie in Utrecht wel, of net erbuiten. Kleine garage huren kost al snel 300 euro per maand.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:39 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Blijft een beetje aanklooien..
Misschien moet ik die dan ook verkopen etc. etc. ondertussen beetje sparen.. en dann.... kan ik er 1 houden..
Komt eigenlijk voornamelijk doordat het me allemaal een stuk meer geld heeft gekost dan ik gehoopt had.. Verliesgevend zou het wel niet zijn, maar de tijd/moeite haal je er niet uit.
Ik mag blij zijn als ik 'gratis' kan toeren deze zomer.. Dan is sowieso een droom in vervulling gegaan
Had al gekeken ja.. ¤300,- is minimum voor een box..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:45 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Wij hebben onze oldtimer in een oude parkeer garage staan. Kost 55 euro per maand en dan staat hij in ieder geval veilig (camera bewaking, pasjes etc) en relatief beschut. Wie weet bestaat een dergelijke optie ook bij jullie in Utrecht wel, of net erbuiten. Kleine garage huren kost al snel 300 euro per maand.
zoderju ik ga stalling beginne! ik betaal in 1 stalling 100 euro perjaar perauto en de ander 120 perjaar per auto.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:45 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Wij hebben onze oldtimer in een oude parkeer garage staan. Kost 55 euro per maand en dan staat hij in ieder geval veilig (camera bewaking, pasjes etc) en relatief beschut. Wie weet bestaat een dergelijke optie ook bij jullie in Utrecht wel, of net erbuiten. Kleine garage huren kost al snel 300 euro per maand.
Tsja Den Haag he......quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:55 schreef T42 het volgende:
[..]
zoderju ik ga stalling beginne! ik betaal in 1 stalling 100 euro perjaar perauto en de ander 120 perjaar per auto.brabant hé
Ik heb enkel B, maar misschien kan ik iemand regelen met BE..quote:Op zondag 10 juli 2011 22:05 schreef 2cv het volgende:
Je kan ook een oprijwagen regelen, dat rijdt prettiger en veiliger. Daarbij hoef je dan niet een 'dikke' auto te regelen om de kar te trekken.
Nog een redenquote:Op zondag 10 juli 2011 23:24 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik heb enkel B, maar misschien kan ik iemand regelen met BE..
O wacht.. Ik heb mij inmiddels wat beter ingelezen.. Oprijwagen is wat ik bedoel met 'autoambulance'..quote:Op zondag 10 juli 2011 23:52 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nog een redenOprijwagens (cabine + plat stuk er achter) mag je meestal met rijbewijs B besturen.
Wat een prijzen.. Je zit al snel op de ¤150,- gezien het aantal km's.. En dan heb ik hem alleen nog maar bij een garage staan. Voordat hij bij de RDW staat ben je dus al ¤250,- kwijt..quote:Op maandag 11 juli 2011 00:00 schreef 2cv het volgende:
Het kan idd wat verwarrend zijn, ik weet ook niet hoe het officieel heet.
Nog een pluspunt van wat ik een oprijwagen noem: vaak zit daar een lier op zodat je een auto gecontroleerd op kan lieren.
Mag je niet zelf rijden met die Braziliaanse platen? Zolang je maar verzekerd bent toch?quote:Op maandag 11 juli 2011 00:41 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Wat een prijzen.. Je zit al snel op de ¤150,- gezien het aantal km's.. En dan heb ik hem alleen nog maar bij een garage staan. Voordat hij bij de RDW staat ben je dus al ¤250,- kwijt..
Ik heb er 1 gevonden voor ¤95,- met 500 vrije kilometers.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:41 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Wat een prijzen.. Je zit al snel op de ¤150,- gezien het aantal km's.. En dan heb ik hem alleen nog maar bij een garage staan. Voordat hij bij de RDW staat ben je dus al ¤250,- kwijt..
Lijkt mij eigenlijk niet.. En voor hoelang dan?quote:Op maandag 11 juli 2011 00:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mag je niet zelf rijden met die Braziliaanse platen? Zolang je maar verzekerd bent toch?
Waar? (mag ook via pm)quote:Op maandag 11 juli 2011 14:09 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb er 1 gevonden voor ¤95,- met 500 vrije kilometers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |