Voor 1000 euro kun je 'em ook wel even wat maandjes stallen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:59 schreef Kluupkluup het volgende:
Heb de prijs verlaagd naar ¤8990,-.
Bus moet nu gewoon weg.
Het is excl. de vakantiekosten..quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Toch heb je voor ¤250,- een leuke vakantie gehad, al zeg ik het zelf.
Nouja.. Het ging mij in eerste instantie om het toeren.. En nu ik vrienden moet terugbetalen houd ik niet al teveel over om meteen weer zo'n ding te halen..quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:41 schreef Barcaconia het volgende:
Nu je weet wat je kan verwachten zou je het nog best eens over kunnen doen toch? En dan met je ervaring het beter doen zodat je nu winst maaktHet geld heb je nu in je zak
¤1250,- voor een unieke heel gave ervaring!quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:05 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Het is excl. de vakantiekosten..
Die waren ¤1000,-..
Dus je kan ook zeggen ¤1250,- verlies inclusief de vakantie..
Precies..quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
¤1250,- voor een unieke heel gave ervaring!
beter spijt dat je het gedaan hebt, dan spijt dat je het NIET gedaan hebt.
En wat zou het gaaf zijn over een paar jaar 'jou' busje ineens onverwacht op een meeting tegen te komen toch?
Geprobeerd? Het is gelukt hoorquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:54 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Jammer, volgde dit topic altijd met veel plezier! Maar toch cool dat je het geprobeerd hebt, wie niet waagt wie niet wint!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |