Lees eens terug.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:33 schreef TheFrankey het volgende:
Spannend zeg. Waarom duurt het eigenlijk zo lang voor hij er is? Paar nachtjes varen dan ben je er toch wel eens?
1300 enkelpoorts in een bus hmm 1:7 tot 1:10? heeft d8 ik 36/40pk en je kan er inderdaad maximaal 110 mee, doe je dat lang kun je er geen 5kmh meer meequote:Op zondag 15 mei 2011 14:33 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Mwah.. Die uit dat spel is 'iets' sneller dan die van mij.
Officieel heeft de T1 volgens mij een topsnelheid van 110km/h. Maar als je de motor niet wil vernaggelen komt dit neer op 80km/h op de snelweg.
En daarnaast staan Kever-motoren niet echt bekend om hun efficiente verbranding, je zou T42 beter kunnen vragen wat een 1300-motor verbruikt..
Voor een tripje van Sao Paolo naar Antwerpen vind ik t eerlijk gezegd nog vrij vlot..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:33 schreef TheFrankey het volgende:
Spannend zeg. Waarom duurt het eigenlijk zo lang voor hij er is? Paar nachtjes varen dan ben je er toch wel eens?
Ik liep er zoals gezegd al een paar jaar mee rond. En heb toen een tijd lang gespaard, ticket geboekt en heb een busje gekocht..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:38 schreef junkiexp het volgende:
Tof zeg, en lef dat je het daar hebt gekocht ?
Hoe is dit tot stand gekomen ?
En ik neem aan dat je ook hebt proefgereden e.d. ?
oeh de sterke versiequote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:30 schreef Kluupkluup het volgende:
Mijn bus is overigens een 1600cc met 12volt.
Dubbel of enkel weet ik niet. Enkel lijkt me, omdat dubbel meer iets was van vanaf '70?!
Dat zou vrij lullig zijn omdat de bus maar verzekerd is tot ¤1000,- en hij is wel ietsje meer waardquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:41 schreef YoshiBignose het volgende:
Hij is gebotst tegen een ander schip![]()
Zoals alle auto's van die tijd (m.u.v. Trabantjes): Ja (Maar hij staat, denk ik, benedendeks)quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:45 schreef YoshiBignose het volgende:
Maar met mijn vorige vraag bedoelde ik eigenlijk: zijn deze busjes gevoelig voor roest?
In '66 waren de behandelmethodes nog niet zo goed als nu, dus ze zijn wel redelijk roestgevoelig jaquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:45 schreef YoshiBignose het volgende:
Maar met mijn vorige vraag bedoelde ik eigenlijk: zijn deze busjes gevoelig voor roest?
Foto van het lossen...quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:53 schreef TSI het volgende:
[..]
In '66 waren de behandelmethodes nog niet zo goed als nu, dus ze zijn wel redelijk roestgevoelig ja
En nu een aantal weken in de zilte zeelucht
quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:23 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Foto van het lossen...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:23 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Foto van het lossen...
[ afbeelding ]
Aan dek heeft ie containerposities, dus je mag vrij wel aan nemen dat ie benedendeks staatquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:53 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Zoals alle auto's van die tijd (m.u.v. Trabantjes): Ja (Maar hij staat, denk ik, benedendeks)
Eerste waar ik aan dacht was: Harvey Dentquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:23 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Foto van het lossen...
[ afbeelding ]
een samba bus. zag bij lola zoekt brood dat ze als vracht busje gebruikt werden ;') nu een nette is ruim 50'000 euro waard...quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:54 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Die bus 'rijdt' weer..
http://www.thesamba.com/v(...)torder=asc&start=300
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:39 schreef T42 het volgende:
[..]
een samba bus. zag bij lola zoekt brood dat ze als vracht busje gebruikt werden ;') nu een nette is ruim 50'000 euro waard...
mooi om te zien dat een bus die gedumpt is in een meer er beter uit ziet dan sommige die achter een schuur stonden.. (heb de neus kunnen redden)
ik heb ook nog zo'n vonst staan
Zolang je maar geen vertraging in de haven hebt straks met inklaren, documenten etc. dat is vaak vervelenderquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:11 schreef Kluupkluup het volgende:
[ afbeelding ]
Het schip ligt nu al 2 dagen voor anker bij Rio..
Hij had de 21e moeten vertrekken richting Dakar, alweer hij de 28e moet vertrekken richting Hamburg..
Ik voorspel een delay
Mwa, kan nog vanalles gebeurenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:11 schreef Kluupkluup het volgende:
[ afbeelding ]
Het schip ligt nu al 2 dagen voor anker bij Rio..
Hij had de 21e moeten vertrekken richting Dakar, alweer hij de 28e moet vertrekken richting Hamburg..
Ik voorspel een delay
jup geen ruimtequote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:06 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]Ik dacht dat je hem weg zou doen?!
Weinig regenquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:48 schreef TheFrankey het volgende:
Weet niet of het al eerder is gezegd. Maar hij kOmt uit een warm gebied met weinig regen etc. Als hij hier in Nederland komt is hi dan niet in no time verrot?
Ik ben docent Aardrijkskunde en dit doet pijn aan mijn ogenquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:48 schreef TheFrankey het volgende:
Weet niet of het al eerder is gezegd. Maar hij kOmt uit een warm gebied met weinig regen etc. Als hij hier in Nederland komt is hi dan niet in no time verrot?
Vooral de combinatie lucht/wind van zee en pekel in de winter is slecht voor een auto.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:48 schreef TheFrankey het volgende:
Weet niet of het al eerder is gezegd. Maar hij kOmt uit een warm gebied met weinig regen etc. Als hij hier in Nederland komt is hi dan niet in no time verrot?
Het is geen zeilbootquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:51 schreef Guppyfriend het volgende:
Er kan nog van alles gebeuren toch? Misschien krijgt ie nog wind mee of loopt ie nog een paar dagen op?
Of de container spoelt van dekquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:51 schreef Guppyfriend het volgende:
Er kan nog van alles gebeuren toch? Misschien krijgt ie nog wind mee of loopt ie nog een paar dagen op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |