Nee je mag niet blijvend met buitenlandse platen rijden maar hij wil de auto toch importeren dus dan maakt het niet uit om met de auto naar Nederland te rijden.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:01 schreef r8v2 het volgende:
Je mag als Nederlander niet met buitenlandse platen rijden. Je kan wel bij de RDW een voorlopig kenteken regelen. Geen idee of dat goedkoper is dan een oprijwagen.
Naar de RDW zelf toe hoef je alleen maar te bellen. Dan krijg je een voorlopig nummer, dat kalk op je twee bordjes karton en je mag naar het RDW-keuringsstation rijden.
lastigquote:Op maandag 11 juli 2011 17:29 schreef r8v2 het volgende:
Nee, je mag alleen met export-kentekens rondrijden. Of NL voorlopige import-platen. Als Nederlander nooit met buitenlandse platen tenzij je net verhuisd bent.
En ja, maar 1 keer ja. Dat zei ik namelijk ook.
Auto Pallas in Leeuwarden. Het is de onderste op de pagina. Echter, toen ik het ding huurde viel de motor uit en ging ook niet weer aan. Gelukkig wel net voor mijn huis. Uiteindelijk is het ding afgesleept. Het heeft me al met al niets extra's gekocht.quote:
Klinkt opzich wel logisch..quote:
Kan je niet zo berekenen natuurlijk, ligt ook aan de hoogte van de band.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:06 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Klinkt opzich wel logisch..
14" = 35cm
De tegels waar hij opstaat zijn dan waarschijnlijk 20x20cm.. (standaard maatje voor tegels)
De velg is ongeveer 1,5 een tegel..
Maar aan de andere kant is 15" 38cm.. En zo'n arendsoog heb ik nu ook weer niet (om het verschil te zien)..
quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:45 schreef Kluupkluup het volgende:
Hij is aangekomen in de haven van Antwerpen.
Nu kan het grote papierwerkgeknutsel in België beginnen
Nog een foto voor de leuk die ik opgestuurd kreeg van de Braziliaanse man waar ik het busje van heb gekocht.. Op de foto sta ik overigens zelf..
[ afbeelding ]
Wat is dit nu weer voor een kroegverhaal?quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:51 schreef 2cv het volgende:
Hopelijk lukt het met de papieren. Er is ooit een spiksplinternieuwe auto de shredder in gegaan omdat 1 lettertje op de papieren niet klopte. Was in België ...
Enneh, geinig kenteken
Ik, bijvoorbeeldquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:52 schreef Mercer het volgende:
Zullen een hoop mensen jaloers zijn! Hij is echt mooi!
Kroeg ? Waar ?quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor een kroegverhaal?
Juist niet.. Bijna geen enkele bus heeft chromen bumpers.. Deluxe versies hebben hooguit een chromen strip op de bumper..quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:08 schreef 2cv het volgende:
Die bussen hebben allemaal chromen bumpers, dan is zo'n witte wel orgineel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |