Mkay. Ik zou het wel waarderen als je de verzendkosten hier postquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:06 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
'Genoeg'.. Maar minder dan je er in Nederland voor zou betalen..
Ik wil mezelf niet in de vingers snijden als ik hem wil verkopen en een andere, duurdere wil kopen..
Die zijn voor mij ook niet helemaal helder.. En waarom? Ik betaal in dollars en de brandstofprijzen willen nog wel eens veranderen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:10 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Mkay. Ik zou het wel waarderen als je de verzendkosten hier post
Ik zie trouwens net dat ik ook alles in de OP heb gezet...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:10 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Mkay. Ik zou het wel waarderen als je de verzendkosten hier post
Heb de vervoerder te kennen gegeven dat ik akkoord ga met de prijs die genoemd wordt in de offerte. Dan moet het busje door de douane en daarna duurt het nog 38 dagen voor het busje in de haven van Antwerpen is..quote:
Ben al een week terug. Ik was daar maar 1 week. Heb mij een halve dag bezig gehouden met het busje. Papierwerk uitbesteed. Daarna 5 dagen op t strand gelegen in Floripa, 600km ten zuiden van Sao Paulo.quote:
Dus je hebt je busje goedkoper en je hebt er nog een mooie vakantie aan overgehouden ookquote:Op zondag 15 mei 2011 01:41 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ben al een week terug. Ik was daar maar 1 week. Heb mij een halve dag bezig gehouden met het busje. Papierwerk uitbesteed. Daarna 5 dagen op t strand gelegen in Floripa, 600km ten zuiden van Sao Paulo.
Benzinequote:Op zondag 15 mei 2011 11:37 schreef DellOptimus het volgende:
Gefeliciteerd met je aankoop! (Y)
Hopelijk blijft hij het voorlopig doen en wordt het een mooi karretje.
Even wat anders; Wat verbruikt zo'n T1 eigenlijk, en wat is de topsnelheid?
Haha vet, ik vond die opdracht op de top gear track met dat ding echt klotequote:Op zondag 15 mei 2011 13:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nordschleife VW T1 Samba Bus 7:53,485
Mwah.. Die uit dat spel is 'iets' sneller dan die van mij.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nordschleife VW T1 Samba Bus 7:53,485
Het is een understatement dat hij niet snel is. Mja, in een Ferrari passen weer geen 9 mensenquote:Op zondag 15 mei 2011 15:34 schreef DellOptimus het volgende:
Hmm 110 is niet echt snel, zeker niet als je hem dan nog moet vullen met personen haha.
Heb je dat geld overgemaakt of cash betaald?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:40 schreef Kluupkluup het volgende:
Twee tegenslagen gehad vandaag:
- Er is 230 euro ingehouden door de Braziliaanse belastingen van mijn betaling aan de verkoper. Deze moet ik dus alsnog overmaken.
- De kosten in de Antwerpse haven blijken tóch behoorlijk tegen te vallen ('enkele honderden euro's duurder'). Al met al is RoRo naar Antwerpen dus íets (ipv behoorlijk) goedkoper dan containervervoer naar R'dam.
Ik ga niet met een paar duizend euro door de straten van Sao Paulo lopen. Daarbij kon ik daar maar maximaal R$500,- (¤220,-) per dag opnemen.. Dus gewoon via banktransfer gedaan..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb je dat geld overgemaakt of cash betaald?
Nee dat is heel verstandig, maar je had ook via bijvoorbeeld Western Union aan jezelf kunnen overmaken en hem dan bij cashen meteen betalenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:13 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik ga niet met een paar duizend euro door de straten van Sao Paulo lopen. Daarbij kon ik daar maar maximaal R$500,- (¤220,-) per dag opnemen.. Dus gewoon via banktransfer gedaan..
Western Union pakt ook een percentage he.. 'En bij cashen meteen betalen'.. Ik wist natuurlijk niet wat ik kon verwachten daar.. Of ik met het openbaar vervoer naar zijn huis moest door een favela ofzo.. Maar heb daar van te voren sowieso niet goed genoeg over nagedacht.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee dat is heel verstandig, maar je had ook via bijvoorbeeld Western Union aan jezelf kunnen overmaken en hem dan bij cashen meteen betalen
Tuurlijk, maar dan moet je de centen er wel voor hebben.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:58 schreef brammerd het volgende:
was het niet ergens ook gunstiger om er gelijk meerdere mee te nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |