Zoals jij het gedaan hebt is wel het veiligst, dan maar wat kosten, ik vroeg het me alleen af ivm die inhoudingquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:22 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Western Union pakt ook een percentage he.. 'En bij cashen meteen betalen'.. Ik wist natuurlijk niet wat ik kon verwachten daar.. Of ik met het openbaar vervoer naar zijn huis moest door een favela ofzo.. Maar heb daar van te voren sowieso niet goed genoeg over nagedacht.
Ik heb meer nieuws over 'de kosten in de Antwerpse haven'...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:40 schreef Kluupkluup het volgende:
Twee tegenslagen gehad vandaag:
- Er is 230 euro ingehouden door de Braziliaanse belastingen van mijn betaling aan de verkoper. Deze moet ik dus alsnog overmaken.
- De kosten in de Antwerpse haven blijken tóch behoorlijk tegen te vallen ('enkele honderden euro's duurder'). Al met al is RoRo naar Antwerpen dus íets (ipv behoorlijk) goedkoper dan containervervoer naar R'dam.
Wat is dan wel een oldtimer?quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:22 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik heb meer nieuws over 'de kosten in de Antwerpse haven'...
De douane ziet een VW Bus uit 1966 niet als een oltimer maar als een tweedehands auto.. Dus 10% over de aanschafprijs betalen en daaroverheen nog 21% belasting..
ik zou nooit meer naar den bels gaan, wat een schijt regelsquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:22 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik heb meer nieuws over 'de kosten in de Antwerpse haven'...
De douane ziet een VW Bus uit 1966 niet als een oltimer maar als een tweedehands auto.. Dus 10% over de aanschafprijs betalen en daaroverheen nog 21% belasting..
Hmm, daar zit wat in, je zou daar misschien wel even achteraan kunnen bellen of het mogelijk is om de kosten te drukken door hem zelf te lossenquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:48 schreef Kluupkluup het volgende:
Leuk idee.. Je bedoeld dat je hem pas in NL inklaard bij de douane?
Ik denk dat de kosten dan nog (veel) hoger uitvallen aangezien ik dan het lossen en laden in Antwerpen moet uitbesteden. Het lijkt mij immers niet dat ik bij een busje mag die nog niet is ingeklaard..
Je wil niet weten hoeveel auto's er in Polen gerestaureerd worden; vaklui te over, tegen relatief lage loonkosten, nadeeltje is dat je wel moet zien dat de patiënt in Polen komt en later weer terugquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:41 schreef theKiD het volgende:
Ik heb hier net een Poolse chauffeur op bezoek, en die heeft me een paar sites laten zien, en daar kost een bijna in concoursstaat T2, iets meer dan 6000 euro. Dat is voor volgend jaar als ik wat geld over heb, een optie. Hij heeft al aangeboden mij te helpen daar dus, met een beetje geluk.... Who knows
Das geen probleemquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmm, daar zit wat in, je zou daar misschien wel even achteraan kunnen bellen of het mogelijk is om de kosten te drukken door hem zelf te lossen![]()
Da's het makkelijke van verschepen in een doosie, dan slingeren ze je container ipv de kant op, gewoon op een binnenvaartscheepie die hem naar Vlissingen tuft, daar de kant op en uitladen die handel, dat kan gewoon op de kade desnoods. Autoambulance eronder en wegwezen
[..]
Je wil niet weten hoeveel auto's er in Polen gerestaureerd worden; vaklui te over, tegen relatief lage loonkosten, nadeeltje is dat je wel moet zien dat de patiënt in Polen komt en later weer terug
Je mag nooit zelf op de kade lossen. Uberhaupt niet bij een auto komen die niet ingeklaard is.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmm, daar zit wat in, je zou daar misschien wel even achteraan kunnen bellen of het mogelijk is om de kosten te drukken door hem zelf te lossen![]()
Da's het makkelijke van verschepen in een doosie, dan slingeren ze je container ipv de kant op, gewoon op een binnenvaartscheepie die hem naar Vlissingen tuft, daar de kant op en uitladen die handel, dat kan gewoon op de kade desnoods. Autoambulance eronder en wegwezen
[..]
Je wil niet weten hoeveel auto's er in Polen gerestaureerd worden; vaklui te over, tegen relatief lage loonkosten, nadeeltje is dat je wel moet zien dat de patiënt in Polen komt en later weer terug
Ik heb in de haven al heel andere dingen gezien en gedaanquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:16 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je mag nooit zelf op de kade lossen. Uberhaupt niet bij een auto komen die niet ingeklaard is.
Moet 'ie wel rijdbaar zijn, anders komen er kosten bij voor het autotransport, terugweg zou ik hem dan uiteraard gewoon zelf rijden, duhquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:17 schreef theKiD het volgende:
[..]
Das geen probleemIk werk op 7 verschillende bedrijven en op 3 ervan heb ik heel erg goed contact met de poolse mensen, dus das niet het probleem
Tijd voor een topic titel wijzigingquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:48 schreef Kluupkluup het volgende:
De bus gaat 18 juni op het schip geladen worden.. Rond 10 juli komt hij aan in de haven van Antwerpen..
Ik durf nog niet te juichen.. Dat doe ik pas als ik het ding in mijn bezit hebquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Tijd voor een topic titel wijziging
ik ga proberen te halen >>> Ik heb een VW gehaald
Hij is pas gehaald als ie hier isquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Tijd voor een topic titel wijziging
ik ga proberen te halen >>> Ik heb een VW gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |