Reverend, 't is een Sensei met p90's.quote:
Vet manquote:Op woensdag 13 april 2011 00:01 schreef Dribbel_ het volgende:
Whoei net weer gejammed. Ik ben echt blij met deze band ik vind het steeds toffer worden. Veel bezig met tweestemmige zang nu en alle nummers die we hebben echt "af" aan het maken.
Ben benieuwd hoe het allemaal gaat worden als we echt vol aan de slag kunnen
Waarom nou net doordeweeksquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:55 schreef -Menn0- het volgende:
Morgen meet & Greet van Jeff Waters in Feedback Rotterdam
Was ik graag heen gegaan maar ivm afspraken en belangrijke colleges op school niet mogelijk
Kuuuuuuuuuuuut en ik heb afspraken met klanten. Damn it!quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:55 schreef -Menn0- het volgende:
Morgen meet & Greet van Jeff Waters in Feedback Rotterdam
Was ik graag heen gegaan maar ivm afspraken en belangrijke colleges op school niet mogelijk
Gewoon afzeggenquote:Op woensdag 13 april 2011 07:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Kuuuuuuuuuuuut en ik heb afspraken met klanten. Damn it!.
Mooi man, het is lastig zat om überhaupt een bandje van de grond te krijgen en aan de praat te houden, laat staan eentje die ook nog een beetje potentie heeft.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:01 schreef Dribbel_ het volgende:
Whoei net weer gejammed. Ik ben echt blij met deze band ik vind het steeds toffer worden. Veel bezig met tweestemmige zang nu en alle nummers die we hebben echt "af" aan het maken.
Ben benieuwd hoe het allemaal gaat worden als we echt vol aan de slag kunnen
Als je samen koopt, dan zit je alsnog met 7 euro verzending binnen NL. Ik wil ook bestellen, maar heb hetzelfde euvel. Het is niet anders...quote:Op woensdag 13 april 2011 08:44 schreef Muchachooo het volgende:
Gaat er iemand binnenkort nog iets van Thomann bestellen? ik ga een polytune kopen maar dan kom ik niet boven de 100 euro voor gratis verzenden
misschien woont er iemand dichtbijquote:Op woensdag 13 april 2011 08:45 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Als je samen koopt, dan zit je alsnog met 7 euro verzending binnen NL. Ik wil ook bestellen, maar heb hetzelfde euvel. Het is niet anders...
ik woon dichtbij genoeg, maar heb geen geld om dingen te bestellenquote:Op woensdag 13 april 2011 08:48 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
misschien woont er iemand dichtbij
ja maar ik kan niks vinden van 23 euro wat ik graag wil hebbenquote:Op woensdag 13 april 2011 11:55 schreef KaMo het volgende:
Ik bestel altijd gewoon 100 euro
[ afbeelding ]
Ghehe, fisheye op m'n flipcam getapet
Plectrums, snaren? Klein grut?quote:Op woensdag 13 april 2011 12:02 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ja maar ik kan niks vinden van 23 euro wat ik graag wil hebben
eindhoven ligt niet in zuid limburgquote:Op woensdag 13 april 2011 12:38 schreef The_Dean het volgende:
Daarnaast ben ik bijna elke maand wel een dag in het zonnige zuiden, dus tussen zuid Limburg en noord Friesland is er altijd wat te regelen
quote:Gibson verzorgt deze dag gratis afstelbeurten van Epiphone en Gibson gitaren
Ibanez is aanwezig met een gitaartechnicus om kleine reparaties aan gitaren uit te voeren.
Als ze nu een gratis afstelbeurt voor die Ibanez zouden aanbieden, dan vond ik het interessant. Mijn Ibanez is helemaal niet kapotquote:Op woensdag 13 april 2011 15:22 schreef Zorro het volgende:
Voor de liefhebbers: Vanwege 5-jarig bestaan Feedback Eindhoven a.s zaterdag 16 april:
[..]
oehquote:Op woensdag 13 april 2011 15:22 schreef Zorro het volgende:
Voor de liefhebbers: Vanwege 5-jarig bestaan Feedback Eindhoven a.s zaterdag 16 april:
[..]
haha ik zal dan eens wat koffers menemenquote:Op woensdag 13 april 2011 15:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maar wel vlakbij.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:10 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
eindhoven ligt niet in zuid limburg
Nee ik heb geen flauw idee.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:01 schreef Muchachooo het volgende:
iemand die weet wat voor potmeters er goed samengaan met texas special pups? de vorige eigenaar heeft een volumepot erin gezet die op standje 8 al bijna alle tone kwijt is
jammer dat thomann niet zo'n RS Guitarworks electronics kit heeft, kon ik mooi gebruiken om boven de 100euro te komen...quote:Op woensdag 13 april 2011 17:05 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Nee ik heb geen flauw idee.
Maar wat is het inderdaad zonde dat je aanpassingen aan je eigen gitaar/geluid zo moeilijk kunt testen! Om het echt goed te kunnen horen, moet je de hele tijd je eigen gitaar aanpassen, met dingen die je koopt en er dan in moet zetten. Tijdrovend, en dan moet je ook nog eens je oude sounds herinneren.![]()
Alles dubbel hebbenquote:Op woensdag 13 april 2011 17:05 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Nee ik heb geen flauw idee.
Maar wat is het inderdaad zonde dat je aanpassingen aan je eigen gitaar/geluid zo moeilijk kunt testen! Om het echt goed te kunnen horen, moet je de hele tijd je eigen gitaar aanpassen, met dingen die je koopt en er dan in moet zetten. Tijdrovend, en dan moet je ook nog eens je oude sounds herinneren.![]()
quote:
Ik kan echt niet met dat programma omgaan ben Premiere gewendquote:Op woensdag 13 april 2011 17:57 schreef guitarist het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon multicippen hè! ipv alle camera's boven elkaar.
Maar dat is je nieuwe controller? Ik dacht dat je een Behringer ging halen!? Is hij een beetje fijn?quote:Op woensdag 13 april 2011 18:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik kan echt niet met dat programma omgaan ben Premiere gewend
Mijn volume- en toneknoppen zitten er allemaal voor de sier op, ik gebruik die dingen echt nooitquote:Op woensdag 13 april 2011 17:01 schreef Muchachooo het volgende:
iemand die weet wat voor potmeters er goed samengaan met texas special pups? de vorige eigenaar heeft een volumepot erin gezet die op standje 8 al bijna alle tone kwijt is
Nee ik heb de behringer, dit is op schoolquote:Op woensdag 13 april 2011 18:06 schreef guitarist het volgende:
[..]
Maar dat is je nieuwe controller? Ik dacht dat je een Behringer ging halen!? Is hij een beetje fijn?
(ik dacht dat je op een PC werkte trouwens)
Waar breekt je snaar? Precies op de brug ?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:02 schreef Quantie het volgende:
Heb alweer m'n hoge E snaar gebroken, al voor de zevende keer ofzo. Heb 'm laten afstellen maar ik doe telkens iets verkeerd bij het aanslaan ofzeu
GOEIENAVOND ALLEMAAL!quote:Op woensdag 13 april 2011 19:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waar breekt je snaar? Precies op de brug ?
FilmpjeBenieuwd wat jullie ervan vinden, geen super geluidskwaliteit maar het gaat om het idee
nee man, het is geen braampje. Daar heb ik het al op laten checken, heb zelf ook heel goed gekeken. Niets van te bekennen!quote:Op woensdag 13 april 2011 19:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Dan ligt het niet aan je manier van aanslaan, maar heb je waarschijnlijk een braampje of iets aan je brug zitten. Scherp stukje waar je snaar steeds op kapot breekt, even netjes bijveilen (voorzichtig)
Okee man dan ligt het aan je debiele manier van aanslaanquote:Op woensdag 13 april 2011 19:13 schreef Quantie het volgende:
[..]
nee man, het is geen braampje. Daar heb ik het al op laten checken, heb zelf ook heel goed gekeken. Niets van te bekennen!
Vette muziek gastquote:Op woensdag 13 april 2011 19:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waar breekt je snaar? Precies op de brug ?
FilmpjeBenieuwd wat jullie ervan vinden, geen super geluidskwaliteit maar het gaat om het idee
Verdorie die van mij is net klaar. Naja, whateverquote:Op woensdag 13 april 2011 15:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Thnxquote:Op woensdag 13 april 2011 19:28 schreef guitarist het volgende:
Jammer dat er niet gewoon een nummer helemaal online staat! (ja ik heb altijd wat te zeuren!)
Maar zeker tof!
Das wel veel ja. Ik keek zonet ook naar snaren, Hannabach voor de klassieke gitaar (heeft m'n leraar ook en die is er zeer over te spreken), fucking 21,zoveel voor een pakje...quote:Op woensdag 13 april 2011 19:41 schreef -Menn0- het volgende:
Shit snaar gesprongen op m'n Taylor
Nu ging ik kijken wat voor snaren er op zaten en kwam er achter dat het Elixir Light Gauge Strings with NANOWEB Coating snaren zijn. Ik naar Lordofthestrings.net gegaan, 17 euro voor een pakje snaren
Die intro van die eerste is gaafquote:Op woensdag 13 april 2011 19:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Thnx
Ja dat komt omdat we het zat waren, dik 4 uur bezig geweest het hele optreden te editten en om alles dan te exporteren ging dan behoorlijk wat tijd overheen dus daar hadden we geen zin meer in. Volledige nummers komen later nog een keer
Weet alleen nog niet welke, voorkeur voor 1 die je wel helemaal wil horen ?
Een goede potmeter is niet duur dus mensen zet goede potmeters in je gearquote:Op woensdag 13 april 2011 18:58 schreef TeleluvR het volgende:
Volume en toon zijn goed bruikbaar op de gitaar, mits van goede kwaliteit. Ook leuk om te gebruiken om je versterker net wel of net niet te laten oversturen...
Zo dan gelijk 4 dagen achter elkaar spelenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:17 schreef Gitaarmat het volgende:
Nieuw punknummertje met de band gemaakt. Nu 4 eigen nummers. Zaterdag twee optredens waarvan 1 op een 4daags-festival.
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja volume ook alleen of helemaal open of dicht
JAAAAHOOOOOR. Stom.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:21 schreef belsen het volgende:
Schopje FMM>MUZ
zie: FMM stopt maar de MUZiek bllijft doorgaan.
Aan de ene kant een beetje flauw, aan de andere kant maken we zo weer ruimte voor een mogelijk nieuwe tijdelijke sub. De laatste paar maanden liep het in FMM toch al niet zo'n storm.quote:
Ik vind het punt "ruimte maken voor een nieuw subforum" wel een beetje raar argument eerlijk gezegdquote:Op woensdag 13 april 2011 21:29 schreef belsen het volgende:
[..]
Aan de ene kant een beetje flauw, aan de andere kant maken we zo weer ruimte voor een mogelijk nieuwe tijdelijke sub. De laatste paar maanden liep het in FMM toch al niet zo'n storm.
En ik ben blij dat jullie weer terug in je hok hier zijn. [ afbeelding ]
quote:
Vind het jammer dat er een stel van die nieuwen zijn die het tot een SC maken. Het is nog nooit een SC geweest, en dat is het, op die paar lui na, nu nog niet. Vind ik.quote:
Ergens heb je wel gelijk. Ik heb gewoon van die dagen soms, dan neem ik fok! gewoon niet serieusquote:Op woensdag 13 april 2011 21:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vind het jammer dat er een stel van die nieuwen zijn die het tot een SC maken. Het is nog nooit een SC geweest, en dat is het, op die paar lui na, nu nog niet. Vind ik.
Als ik jullie aanspreek op slowchatten is het niet goed, geef ik jullie een tagje [SC] is het ook niet goed. Zullen we er een poll van maken?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vind het jammer dat er een stel van die nieuwen zijn die het tot een SC maken. Het is nog nooit een SC geweest, en dat is het, op die paar lui na, nu nog niet. Vind ik.
Slowchat! (voor gitaristen)quote:Op woensdag 13 april 2011 21:36 schreef belsen het volgende:
[..]
Als ik jullie aanspreek op slowchatten is het niet goed, geef ik jullie een tagje [SC] is het ook niet goed. Zullen we er een poll van maken?
Poll: Het Gitaristentopic is een...
• slowchat
• gewoon topic voor gitaren
• zit niet zo te zeiken en haal die tag weg
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:38 schreef The_Dean het volgende:
Gewoon een topic voor gitaren, zoals het altijd is geweest
We willen niet teveel tijdelijk subs en aangezien FMM al een tijdje niet meer zo storm liep, is het dan maar beter om ergens de knop om te zetten. Het gebeurde nu alleen wel een beetje abrupt. We hebben zelfs geen afscheidstopic kunnen maken.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik vind het punt "ruimte maken voor een nieuw subforum" wel een beetje raar argument eerlijk gezegd![]()
Ik mis de optie 'slowchat voor gitaristen' want dat is het eigenlijk.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:36 schreef belsen het volgende:
[..]
Als ik jullie aanspreek op slowchatten is het niet goed, geef ik jullie een tagje [SC] is het ook niet goed. Zullen we er een poll van maken?
Poll: Het Gitaristentopic is een...
• slowchat
• gewoon topic voor gitaren
• zit niet zo te zeiken en haal die tag weg
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ai ai het was onze eigen schuld dusquote:Op woensdag 13 april 2011 21:40 schreef belsen het volgende:
[..]
We willen niet teveel tijdelijk subs en aangezien FMM al een tijdje niet meer zo storm liep, is het dan maar beter om ergens de knop om te zetten. Het gebeurde nu alleen wel een beetje abrupt. We hebben zelfs geen afscheidstopic kunnen maken.
Oh ja ik snap het wel, die topics kunnen prima in muziek erbij, het zou alleen makkelijk zijn als alle muziek topics bij elkaar staan en dat vind ik jammer dat dat met FMM nooit gedaan is.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:40 schreef belsen het volgende:
[..]
We willen niet teveel tijdelijk subs en aangezien FMM al een tijdje niet meer zo storm liep, is het dan maar beter om ergens de knop om te zetten. Het gebeurde nu alleen wel een beetje abrupt. We hebben zelfs geen afscheidstopic kunnen maken.
Backup Slowchattopic voor Guitarist.nlquote:Op woensdag 13 april 2011 21:35 schreef -Menn0- het volgende:
Vroeger werden daar gewoon aparte topics voor gemaakt!
Slowchattopic voor Guitarist.nl
en ook weer gesloten maar dat is een ander verhaal
Haha zonder dollen waar maken jullie je druk om ?Het is gewoon een gitaar gerelateerde slowchat hier, boeiend!
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:44 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Backup Slowchattopic voor Guitarist.nl
En als we helemaal van fok af worden getrapt gaan we gitaarnet.nl volspammenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:42 schreef The_Dean het volgende:
Nee, dan die Secret Story meuk waar geen hond op zit te wachten. Zolang Danny het maar leuk vind of er aan verdient is het goed
Maar MUZ is ook goed hoor, als het Gitaristentopic maar kan blijven bestaan, in een muzikaal subforum
We zouden niet durven.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:47 schreef wimjongil het volgende:
[..]
En als we helemaal van fok af worden getrapt gaan we gitaarnet.nl volspammen
aaahhhhhh wat lievvvvvvvvvvvvvvvquote:Op woensdag 13 april 2011 21:48 schreef belsen het volgende:
[..]
We zouden niet durven.
Jullie zijn mijn favoriete klootzakken hier.
Vroegaaah.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:44 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Backup Slowchattopic voor Guitarist.nl
Haha nee maar ik kwam hem tegenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:50 schreef guitarist het volgende:
[..]
Vroegaaah.
Edit: toen zat jij toch nog helemaal niet op FOK!?
En nu al helemaal niet meer, nee.quote:
Ik heb nagenoeg niks meet in mijn AT staan nu, best verwarrend.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:59 schreef brother52 het volgende:
Hoe vinden we de oude topics uit FMM die al gesloten zijn terug?
Ze zijn verdwenen uit mijn AT.
http://forum.fok.nl/fmmquote:Op woensdag 13 april 2011 21:59 schreef brother52 het volgende:
Hoe vinden we de oude topics uit FMM die al gesloten zijn terug?
Ze zijn verdwenen uit mijn AT.
Ik krijg een errorquote:Op woensdag 13 april 2011 22:02 schreef belsen het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/fmm
Volgens mij kun je ze daar blijven inzien. Eventuele schopverzoekjes kun je gewoon in de MUZ FB zetten.
Helaas, geen toegang.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:02 schreef belsen het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/fmm
Volgens mij kun je ze daar blijven inzien. Eventuele schopverzoekjes kun je gewoon in de MUZ FB zetten.
numero 33, om precies te zijn.quote:
Goed begin is het halve werkquote:Op woensdag 13 april 2011 21:50 schreef Cynic het volgende:
Morgen proberen met de andere gitarist van het nieuwe projectje wat stukjes met een cliktrack op te nemen, zodat de drummer het een keertje kan luisteren. Voorlopig hebben we 1 half nummer van hem dat ik eigenlijk niet kan spelen en een half nummer van mij dat hij niet goed in de vingers heeft. Goed uitgangspunt voor een bandje al met al.
Ow, zal ik het eens navragen dan?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:03 schreef wimjongil het volgende:
[..]
numero 33, om precies te zijn.
privetoegang is vereist
Het gaat denk ik ongeveer net als jaren terug, toen we dit eerder hebben geprobeerd. Hadden we ook met veel pijn en moeite 4 of 5 liedjes gemaakt en toen zijn we maar gestoptquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Er staat geen Gitaristentopic meer in m'n geschiedenis, lekker handig als je nog wat wil terugzoeken![]()
![]()
Inderdaad, en allemaal spul waarvan ik me niet eens kan herinneren er ooit in gepost te hebben.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:34 schreef Muchachooo het volgende:
Haha nu al die gitaristentopics uit mijn AT weg zijn komen die oude ONZ Radio topics weer tevoorschijn
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:55 schreef Dawnbreaker het volgende:
wat vreemd zo in muziek, lijkt net of je te horen krijgt van je moeder dat je geadopteerd bent en je nu op bezoek bent bij je echte moeder uit maaskantje
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee man dan ligt het aan je debiele manier van aanslaan
Yeah!quote:
Don't look at me! Ik heb hem niet gemaakt!quote:
Lekker danquote:Op donderdag 14 april 2011 10:51 schreef KaMo het volgende:
[..]
Don't look at me! Ik heb hem niet gemaakt!
Mailt net de organisator van 23 April, dat alle bands hebben afgezegd behalve wij. Dus dat het niet door gaat. Even kijken of we dat kunnen redden, of anders snel nog iets anders regelen!
Jahoor, dat is geen probleem voor mij. Ik hoop dat we wel de locatie nog kunnen gebruiken dan!quote:Op donderdag 14 april 2011 11:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Lekker danBandjes regelen binnen een week moet toch wel te doen zijn ?
Hoiquote:Op donderdag 14 april 2011 12:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Wel vet vandaag contact gehad met de opdracht gever van ons huidige schoolproject. En wat staat ouwehoeren nog over het organiseren van avonden enz. En nu mag ik na de zomer een avond/nacht programma gaan verzorgen in het Paard van Trojesupertof. Duidelijk dat ik m'n eigen band ga boeken natuurlijk
Ja, best kekke plek is dat hoor. Zit zelf al tig jaar op scouting daarquote:
Wel vet vandaag contact gehad met de opdracht gever van ons huidige schoolproject. En wat staat ouwehoeren nog over het organiseren van avonden enz. En nu mag ik na de zomer een avond/nacht programma gaan verzorgen in het Paard van Trojesupertof. Duidelijk dat ik m'n eigen band ga boeken natuurlijk
Ja, zoiets jaquote:Op donderdag 14 april 2011 12:29 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
scouting staat toch gelijk aan groepsmasturbatie?
Dit dusquote:Op donderdag 14 april 2011 12:40 schreef The_Dean het volgende:
Scouting en Comic Sans is voor homo's, tour naam is kinderachtig, we zijn in MUZ opgegroeid, dus, en Conorach moet met Fat Cat in het Paard spelen.
Hoi![]()
Ga buikspreken met Braddie op schootquote:Op donderdag 14 april 2011 15:07 schreef wimjongil het volgende:
He Dribbel kan ik als clown een komisch intermezzo verzorgen?
Gitaarspelen kan ik niet zo goed... Een band heb ik ook niet...
Sfeerimpressie:quote:Op donderdag 14 april 2011 16:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ga buikspreken met Braddie op schoot.
extra dun? krijg je dan geen bijzonder iel geluid?quote:Op donderdag 14 april 2011 17:12 schreef 73 het volgende:
net nieuwe (extra-dunne) snaren op mijn gitaar gezet, ze klinken super-duper
Damn, dat is klote.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:08 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
http://www.baynews9.com/a(...)med-recording-studio
![]()
Vuile teringdieven![]()
ga eens DOOD !
Ballen Gooierquote:Op donderdag 14 april 2011 20:46 schreef genakt het volgende:
![]()
![]()
![]()
meest underrated metal band ter wereld
quote:
Idd, laat ze met hun tangen van andermans spullen afblijven.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:08 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
http://www.baynews9.com/a(...)med-recording-studio
![]()
Vuile teringdieven![]()
ga eens DOOD !
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:25 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Idd, laat ze met hun tangen van andermans spullen afblijven.
D'r af die vingers!
Alsof dat zo erg isquote:Op donderdag 14 april 2011 21:36 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dat is wat meer dan alleen vingers hè![]()
Niemand met een rack hier?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:48 schreef GuitarJJ het volgende:
Wat is nou de beste manier om een buizenrack aan en uit te zetten? Doe het nu zo:
Aan:
Eerst de fx, dan de voorversterker (op standbye) en vervolgens de eindversterker (op standbye).
Na een paar minuten standbye uitzetten.
Uit:
Eerst de voor- en eindversterker op standbye, vervolgens eindversterker uit, voorversterker uit en daarna de fx uit.
Ik wil namelijk niks onnodig laten slijten!![]()
Als ik bij het aanzetten eerst de eindversterker aanzet ipv de voorversterker, hoor je een *poef*. Lijkt me dus niet goed. (zal wel komen aangezien de speakers dan al power krijgen, maar de eindversterker nog geen signaal van de voorversterker ontvangt)
Tja, er zitten hier nu eenmaal weinig vrouwen.quote:
Je volgorde is wel goed hoor. Elke volgorde wel. Die plops die je eventueel hoort zijn de piekspanningen die over je eindbuizen komen te staan vanaf je trafo. Klinkt gevaarlijk, maar is niks aan de hand.quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Tja, er zitten hier nu eenmaal weinig vrouwen.
Oooh, gelukkigquote:Op donderdag 14 april 2011 21:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je volgorde is wel goed hoor. Elke volgorde wel. Die plops die je eventueel hoort zijn de piekspanningen die over je eindbuizen komen te staan vanaf je trafo. Klinkt gevaarlijk, maar is niks aan de hand.
Je was me voorquote:Op donderdag 14 april 2011 21:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Tja, er zitten hier nu eenmaal weinig vrouwen.
What the F?quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:12 schreef Dawnbreaker het volgende:
lol
* Dawnbreaker is bezig met intro strairway to heaven, zodat ik aan m'n barre akkoorden kan werken... heb ik eigenlijk nog te weinig gedaan... vind ik tot nu toe het moeilijkste...
Nu ben ik wel benieuwd hoelang het duurde voordat jullie barre chords vloeiend konden spelen?
Daarnaast:
Iddquote:
Barré-akkoorden ben ik nog steeds niet zo'n held in eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:12 schreef Dawnbreaker het volgende:
lol
* Dawnbreaker is bezig met intro strairway to heaven, zodat ik aan m'n barre akkoorden kan werken... heb ik eigenlijk nog te weinig gedaan... vind ik tot nu toe het moeilijkste...
Nu ben ik wel benieuwd hoelang het duurde voordat jullie barre chords vloeiend konden spelen?
Daarnaast:
Maar als je het kan, ken je ongeveer 250 akkoordenquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:36 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Barré-akkoorden ben ik nog steeds niet zo'n held in eigenlijk.Gewoon een E (mineur/majeur) akoord over de hele hals schuiven kan ik wel, maar als de barrés worden gecombineerd met melodie zónder barré, wordt het aardig lastig en krijg ik wel vaak kramp. En als ik dan kramp heb ga ik harder proberen te drukken, maar dat is alleen maar slechter. Barré-akkoorden moet je (net als de rest van de noten eigenlijk) zo zacht mogelijk indrukken
Ik ben sinds kort begonnen aan barre akkoorden via mijn gitaar leraar (beheers nu de 1e en 2e vormquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Maar als je het kan, ken je ongeveer 250 akkoorden![]()
ik heb gewoon pijn aan m'n pols na gisteren aantal uren barre chords oefenen.. vandaag maar even rustig aan doen...quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:53 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik ben sinds kort begonnen aan barre akkoorden via mijn gitaar leraar (beheers nu de 1e en 2e vorm). Echt een wereld van verschil wat voro mogelijkheden dat allemaal biedt
quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:04 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
ik heb gewoon pijn aan m'n pols na gisteren aantal uren barre chords oefenen.. vandaag maar even rustig aan doen...
ja ik snap het, dat kan zelfs met niet-barre akkoorden zoals sommige F akkoorden etc.. bv. Kyle Gass van Tenacious D speelt in bijna al hun nummer een F akkoord met de duim op de e-snaar,quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:27 schreef mr-green het volgende:
[..]same. Er is daar wel een oplossing voor. Ik kan dat alleen niet echt uitleggen met woorden. Mijn gitaar leraar liet mij zien hoe je op een andere manier barre akkoorden kan pakken (mocht het er alleen nooit over hebben want het was not done ofzo
).
Het gaat erom dat je bijvoorbeeld met je duim de E snaar pakt en met je wijsvinger de overige 3 a 4 (wat je fijn vindt). De rest blijft gewoon normaal staan. Hoop dat het zo begrijpbaar is
quote:actually most teachers recommend that you dont use your thumb, because if you get into the habit of using it regularly then it will limit you in more advanced techniques. At which point you will just have to un-learn and re-learn everything you previously used your thumb for
ik denk dat ze bedoelen dat je wel barre moet doen, alleen op de correcte wijze en niet met je duimquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:33 schreef Dribbel_ het volgende:
En door hem niet barré te pakken beperk je jem ogelijkheden variaties te maken tijdens je spel.
ook maar 2 vingers hier, maar volgens mij speelde jij ook nog met je pink, dat lukt mij niet, maar gewoon mijn wijs- en ringvinger powerchords, al ben ik nog niet heel goed in powerchords..quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:37 schreef The_Dean het volgende:
Lekker boeiend hoe je hem wel of niet mag pakken
Ik moest mijn powerchords ook altijd met drie vingers spelen, fuck that!
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:33 schreef Dribbel_ het volgende:
En door hem niet barré te pakken beperk je jem ogelijkheden variaties te maken tijdens je spel.
Darentegen kun je je duim dan wel weer verzetten voor een verlaagde bastoon, wat weer niet kan als je een volledige barré speelt. Veel muzikanten spelen zo, Graham Coxon van Blur onder andere ook.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Haha ja klopt. En die onderste muten hoeft toch niet, je slaat enkel de snaren aan die je nodig hebt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:39 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
ook maar 2 vingers hier, maar volgens mij speelde jij ook nog met je pink, dat lukt mij niet, maar gewoon mijn wijs- en ringvinger powerchords, al ben ik nog niet heel goed in powerchords..
ik mute de onderste snaren vanzelf eigenlijk als ik ze met 2 vingers speel, met 3 vingers moet ik mn best doen om te muten
ow zo dacht ik dat het wel moest, tenminste op m'n videolessen zei die gast dat je de onderste moest mutenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha ja klopt. En die onderste muten hoeft toch niet, je slaat enkel de snaren aan die je nodig hebt.
Inderdaad. Net een punk cover gemaakt die uit 4 powerchords bestaatquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:49 schreef The_Dean het volgende:
Bij powerchords? Doe ik nooit
Niet teveel nadenken, lekker rammen
1 2 3 4 5 6 | 1 3 3 3 1 x |
de majeur akkoorden ken ik allemaal wel, speel ze allemaal zoals in de theorie staat, alleen de Bmajeur gaat nog niet vlot, maar das dan ook weer een barrequote:
Die is toch niet zo lastig? Ik vind het lastigste om de hele tijd te wisselen tussen barré en niet-barré, en dan ook nog melodie tussendoor. Niet echt barré-akkoorden dus maar wel iets met barré'squote:Op vrijdag 15 april 2011 13:11 schreef GuitarJJ het volgende:
Barré-akkoorden zijn wel tof. Heb alleen altijd moeite om majeurakkoorden te pakken vanaf de a-snaarBijvoorbeeld:
[ code verwijderd ]
Mineur vanaf de a-snaar, of sowieso barré-akkoorden vanaf de e-snaar zijn prima te doen
Als je na een tijdje fatsoenlijk leert aanslaan dan raak je die snaren niet. Ik ram ook redelijk ongecontrolleerd op mn gitaar tijdens optrdens, maar ik zal niet meer dan die eerste 3 snaren raken. Die onderste 3 zijn wel gedempt daar niet van. Maar het is belangrijker aan je aanslag te werken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:48 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
ow zo dacht ik dat het wel moest, tenminste op m'n videolessen zei die gast dat je de onderste moest muten
Op gegeven moment gaat het automatischquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als je na een tijdje fatsoenlijk leert aanslaan dan raak je die snaren niet. Ik ram ook redelijk ongecontrolleerd op mn gitaar tijdens optrdens, maar ik zal niet meer dan die eerste 3 snaren raken. Die onderste 3 zijn wel gedempt daar niet van. Maar het is belangrijker aan je aanslag te werken.
Ben nu bezig met sweepen dat was in het begin pas irritant met mutenquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Daarom speel ik geen solo's, lekker makkelijk
Ghehe, nee speel ik genoeg hoor eignelijk. Valt me op dat ik heel weinig powerchords meer speel. Veel delen van onze nieuwe nummers zijn naar meerklanken van verschillende akkoorden omgezet om toch net een wat ander geluid te creeeren. Dacht eerst dat het allemaal neit zoveel uitmaakte maar het scheelt wel een hoop in bepaalde stukken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:44 schreef genakt het volgende:
[..]
Ben nu bezig met sweepen dat was in het begin pas irritant met mutenach ja langzaam beginnen. Maar hoezo speel je geen solo's
? is toch leuk
Inderdaadquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:57 schreef mr-green het volgende:
Solo's geven toch wel een extra aan een nummerJe moet het dan wel goed kunnen anders is het niet echt tof
Maar solo's hoeven niet moeilijk te zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:57 schreef mr-green het volgende:
Solo's geven toch wel een extra aan een nummerJe moet het dan wel goed kunnen anders is het niet echt tof
Whammy pedaal in simpele solo'squote:Op vrijdag 15 april 2011 15:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar solo's hoeven niet moeilijk te zijn.
Hier stukje solo uit een nummer die echt niks voorstelt maar ik wel bij het nummer vind passen
Vanaf 1:35
Vrij makkelijk alleen op de dikste snaarquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Pinch harmonicLastig om door te krijgen, maar als het eenmaal lukt klinkt het wel tof
Een pinch harmonic is toch gewoon een flageolet in klassiek-gitaar jargon?quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Pinch harmonicLastig om door te krijgen, maar als het eenmaal lukt klinkt het wel tof
natural harmonic is dat volgens mijquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:42 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Een pinch harmonic is toch gewoon een flageolet in klassiek-gitaar jargon?
Denk ik als ik het zo leesquote:Door het licht dempen van de snaar op een bepaalde positie (doorgaans met de vinger) zullen alleen de harmonischen klinken
quote:Voor de gitaristen: Er zijn twee basische soorten harmonischen: de natuurlijke (natural harmonics), en de artificiële (pinch harmonics). Beide soorten berusten op de reeds beschreven theorie.
Natural harmonics speel je eigenlijk op exact dezelfde manier als op bovenstaande afbeelding. Je dempt zachtjes een snaar vlak boven een bepaalde fret (zonder hem tot tegen de fret te duwen), en slaat ze aan. Als je de twaalfde fret op je gitaar aanslaat, zal de snaar in 'twee trillende helften' verdeeld worden, met één punt dat niet meetrilt, namelijk het stuk boven de twaalfde fret. Om je snaar op deze wijze in drie te verdelen (en dus een toon aan te slaan met een frequentie die drie maal zo hoog is) demp je boven de zevende fret. In vier verdelen gebeurt boven de vijfde fret., De 4e, 5e, 6e, enz. boventonen liggen naast de frets, omdat de gelijkzwevende toonschaal licht onzuiver is.
Pinch harmonics / artificial harmonics zijn iets moeilijker, maar ze berusten op hetzelfde systeem. Je begint met een snaar vlak voor een fret in te duwen, alsof je een gewone noot zou aanslaan. (Voor beginners wordt de twaalfde fret op de B -of G-snaar aangeraden). Vervolgens neem je je plectrum anders vast. De truc is om hem hoger in je hand vast te nemen, zodat je als je de snaar aanslaat, deze zowel met je plectrum als met je duim raakt. De plaats waar je op deze manier je snaar aanslaat is niet gelijk. Er zijn verschillende plaatsen op eenzelfde snaar die harmonischen met verschillende frequenties zullen opleveren. Aangezien het systeem hetzelfde is als bij natural harmonics kun je deze plaatsen 'berekenen'. Ook hier verdeel je de snaar immers in een natuurlijk aantal trillende segmenten. Klassieke gitaristen passen hetzelfde principe toe door met de ringvinger (a) de snaar aan te slaan, terwijl de wijsvingerboven de snaar wordt gehouden in de gewenste positie. Voorbeelden van complete melodieën die op deze manier worden gespeeld zijn te horen op opnames van de gitaarmuziek van Barrios door de Australische meestergitarist John Williams.
Nee flageolets zijn de harmonics voor noobsquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:42 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Een pinch harmonic is toch gewoon een flageolet in klassiek-gitaar jargon?
Waarom erna pasquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:40 schreef KaMo het volgende:
Voor een bandcompetitie moesten we een teaser filmpje maken van onze band. Ik ben nu aan het bewerken. En hij is heeel gaaf aan het worden.
Na de wedstrijd zal ik hem wel online gooien!
Omdat het filmpje een verrassing moet zijn daarquote:
Oja na dat verhaal van genakt heb ik het door denk ik. Een pinch harmonic speel ik op de klassieke gitaar altijd met alleen mijn rechterhand (wijsvinger op de snaar laten rusten, met de ringvinger aanslaan). Eventueel druk ik nog met mijn linkerhand een vakje in om een hogere toon te krijgen (ook de rechterhand meeschuiven).quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee flageolets zijn de harmonics voor noobs
Ja dat zijn geen pinch harmonicsquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:50 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Oja na dat verhaal van genakt heb ik het door denk ik. Een pinch harmonic speel ik op de klassieke gitaar altijd met alleen mijn rechterhand (wijsvinger op de snaar laten rusten, met de ringvinger aanslaan). Eventueel druk ik nog met mijn linkerhand een vakje in om een hogere toon te krijgen (ook de rechterhand meeschuiven).
Toch?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:50 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Oja na dat verhaal van genakt heb ik het door denk ik. Een pinch harmonic speel ik op de klassieke gitaar altijd met alleen mijn rechterhand (wijsvinger op de snaar laten rusten, met de ringvinger aanslaan). Eventueel druk ik nog met mijn linkerhand een vakje in om een hogere toon te krijgen (ook de rechterhand meeschuiven).
Toch?
Ja dat bedoel ik, maar dan zonder plectrum dus. Maar het verschil met pinch harmonics is dus dat je 'm met je duim en plectrum tegelijk aanslaat?quote:
Eerst aanslaan met plectrum en dan je duim net heel licht aanslaanquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:01 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, maar dan zonder plectrum dus. Maar het verschil met pinch harmonics is dus dat je 'm met je duim en plectrum tegelijk aanslaat?
ff proberenquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:03 schreef genakt het volgende:
[..]
Eerst aanslaan met plectrum en dan je duim net heel licht aanslaanen dat dan heel snel
Makkelijkst op A of D snaar met veel distortionquote:
m'n elektrische staat niet op m'n kamer dus heb ff op de klassieke gedaan, maar klopt het dat het schuin houden van je plectrum het erg makkelijk maakt? Of ben ik nu gewoon iets heel raars aan het doen haha want nu krijg ik dus wel een flageolet met alleen m'n duim en plectrum dusquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:05 schreef genakt het volgende:
[..]
Makkelijkst op A of D snaar met veel distortion
quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:07 schreef wimjongil het volgende:
[..]
m'n elektrische staat niet op m'n kamer dus heb ff op de klassieke gedaan, maar klopt het dat het schuin houden van je plectrum het erg makkelijk maakt? Of ben ik nu gewoon iets heel raars aan het doen haha want nu krijg ik dus wel een flageolet met alleen m'n duim en plectrum dus
Ik heb het door geloof ik jaquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:09 schreef genakt het volgende:
[..]
hier word het goed uitgelegdmaar volgens mij doe je het wel goed. Schuin is inderdaad makkelijk
![]()
0:33![]()
![]()
![]()
vanaf 2:30 daar eerst heb ik hem wel daarna faal ik ermee hoor je het geluidsvershil![]()
waar plaats je de mic? bij de rosette of bij de neck (12fret ofzo)quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik gebruik altijd een mic ervoor, maar heb wel een fatsoenlijke mic. Ik vind ingeplugged altijd minder klinken.
Kwaliteitsidee:
http://www15.speedyshare.(...)load/akoestisch2.mp3
Zonder effecten er overheen
Met effecten:
http://www10.speedyshare.(...)nload/akoestisch.mp3
Ik wou net zeggen, als er iemand is bij wie je de pinch-mosterd moet halen, dan is het wel bij Dimebagquote:
laat dan een vet filmpje zienquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:24 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, als er iemand is bij wie je de pinch-mosterd moet halen, dan is het wel bij Dimebag
Oja die is nice! Zonet ff op de elektrische gepield, ging wel aardigquote:
Ja of Zakk Wyldequote:Op vrijdag 15 april 2011 18:24 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, als er iemand is bij wie je de pinch-mosterd moet halen, dan is het wel bij Dimebag
Ik vind eerlijk gezegd alles klote van hemquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:08 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Zakk Wylde heeft maar één tof nummer![]()
"Fuckcha!"quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Vandaag ff lelijke demotjes in elkaar geklust die ik morgen moet afgeven
[ afbeelding ]
Nicequote:Op vrijdag 15 april 2011 22:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Haal dat van cd af manquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dat lettertype, het lijkt net in-game tekst van Modern Warfare 2quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Alstublieftquote:Op zaterdag 16 april 2011 16:26 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
als iemand een fender jaguar baritone custom tegenkomt mag je mij even berichten! boah, ik wil vet graag zo'n gitaar hehe
Ik kwam er net een tegen...quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:26 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
als iemand een fender jaguar baritone custom tegenkomt mag je mij even berichten! boah, ik wil vet graag zo'n gitaar hehe
Teveel Rammstein geluisterd ofzoquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:32 schreef Braddie het volgende:
zo.... gister de Motion Les Paul weer opgehaald, klinkt toch wel fijn zo`n Les Paul, binnenkort die gast eens verassen(over 2 maanden of zo) met Seymour Duncan Alnico pro II pick-ups.
Internet.quote:
Yep, lekker rocken op een SG!quote:
Heb je er weer een?quote:
Ik heb er nog steeds één... of eigenlijke meerdere! SGs zijn de bom!quote:
Niks mis met rammstein.quote:
Dan is het goedquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:30 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds één... of eigenlijke meerdere! SGs zijn de bom!
nee hoezo?quote:
Ding was dus na 4 maanden al verrotquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
nee hoezo?
Hij zocht een Les Paul voor weinig, dus hij kocht 1 jaar terug die Motion voor 249!, ding is 8 maanden uit de roulatie geweest door een defect stemmechaniek, en gezeik met de importeur, en ik wil die gast gaan verassen, over 2 maanden of zo, of 3, hangt er vanaf... koop ik 2 seymour duncan alnico pro II pickups voor zijn favoriete geluid(Dat van Slash)
de solo van No More Tears is ook heel erg gaaf!quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:08 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Zakk Wylde heeft maar één tof nummer![]()
Nicequote:Op zaterdag 16 april 2011 21:32 schreef Iemand91 het volgende:
D'r ligt wat voor jullie op de AutoRai: Dean guitars:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben erg benieuwd man! Ga de nieuwe plaat zeker even halen!quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:38 schreef Cynic het volgende:
Vandaag weer in de studio geweest, het einde is nu echt in zicht. Volgende week nog 1 nummer afmaken en dan ben ik (hopelijk eindelijk) klaar. Ik had vandaag de bariton mee, het had me een boel werk gescheeld als ik die vanaf het begin van de opnames had gehad...![]()
Het is allemaal bij lange na niet gegaan zoals gepland, maar het gaat wel heel erg goed klinken allemaal!
inderdaad ben benieuwdquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:38 schreef Cynic het volgende:
Vandaag weer in de studio geweest, het einde is nu echt in zicht. Volgende week nog 1 nummer afmaken en dan ben ik (hopelijk eindelijk) klaar. Ik had vandaag de bariton mee, het had me een boel werk gescheeld als ik die vanaf het begin van de opnames had gehad...![]()
Het is allemaal bij lange na niet gegaan zoals gepland, maar het gaat wel heel erg goed klinken allemaal!
Voor welk genre gebruik je zo'n gitaar eigenlijk?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:19 schreef BoerBert het volgende:
http://www.rockpalace.com/product/Epiphone-Dot-Royale
Deze en die vier die ook in dat rijtje staan
GAASSSSS
En jazz en natuurlijk haakarmpjesmuziek.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:28 schreef genakt het volgende:
[..]
Voor welk genre gebruik je zo'n gitaar eigenlijk?
Bleus ?
Begin dan al helemaal niet aan Mechanixquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:10 schreef genakt het volgende:
[..]
inderdaad ben benieuwdzeker omdat dat vergelijkings materiaal wat je toen gaf wel cool klonk
Zit al heel de dag the four horseman - metallica te spelen![]()
James hetfield gedeelte ken ik nu helemaal maar de solo's ga ik nog en eens aan beginnen
Niks voor mij dusquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En jazz en natuurlijk haakarmpjesmuziek.
Die vind ik stiekem wel vetter trouwensquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Begin dan al helemaal niet aan Mechanix.
Je hoeft hem ook niet met alleen downstrokes te spelen, gekquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:33 schreef genakt het volgende:
[..]
Die vind ik stiekem wel vetter trouwensmaar die is nog stuk sneller dan four horseman en daar haal ik sommige stukjes nog maar net met alleen downstrokes dan
Hmm the four horseman doe ik dat wel. Behalve sommige stukken maar dat zou onmogelijk zijn. Meeste main rifss zijn hetzelfde alleen dan wat sneller.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je hoeft hem ook niet met alleen downstrokes te spelen, gek. Mechanix is idd een stuk ontwikkelder en technischer. Komt ook door de drummer wel
.
Voor punk en ska is hij ook primaquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En jazz en natuurlijk haakarmpjesmuziek.
Die Les Paul is ook niet verkeerd toch?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:28 schreef genakt het volgende:
[..]
Voor welk genre gebruik je zo'n gitaar eigenlijk?
Bleus ?
Oh, maar dit is een heel andere band hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:10 schreef genakt het volgende:
[..]
inderdaad ben benieuwdzeker omdat dat vergelijkings materiaal wat je toen gaf wel cool klonk
Zit al heel de dag the four horseman - metallica te spelen![]()
James hetfield gedeelte ken ik nu helemaal maar de solo's ga ik nog en eens aan beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |