Waar breekt je snaar? Precies op de brug ?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:02 schreef Quantie het volgende:
Heb alweer m'n hoge E snaar gebroken, al voor de zevende keer ofzo. Heb 'm laten afstellen maar ik doe telkens iets verkeerd bij het aanslaan ofzeu
GOEIENAVOND ALLEMAAL!quote:Op woensdag 13 april 2011 19:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waar breekt je snaar? Precies op de brug ?
FilmpjeBenieuwd wat jullie ervan vinden, geen super geluidskwaliteit maar het gaat om het idee
nee man, het is geen braampje. Daar heb ik het al op laten checken, heb zelf ook heel goed gekeken. Niets van te bekennen!quote:Op woensdag 13 april 2011 19:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Dan ligt het niet aan je manier van aanslaan, maar heb je waarschijnlijk een braampje of iets aan je brug zitten. Scherp stukje waar je snaar steeds op kapot breekt, even netjes bijveilen (voorzichtig)
Okee man dan ligt het aan je debiele manier van aanslaanquote:Op woensdag 13 april 2011 19:13 schreef Quantie het volgende:
[..]
nee man, het is geen braampje. Daar heb ik het al op laten checken, heb zelf ook heel goed gekeken. Niets van te bekennen!
Vette muziek gastquote:Op woensdag 13 april 2011 19:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waar breekt je snaar? Precies op de brug ?
FilmpjeBenieuwd wat jullie ervan vinden, geen super geluidskwaliteit maar het gaat om het idee
Verdorie die van mij is net klaar. Naja, whateverquote:Op woensdag 13 april 2011 15:22 schreef Zorro het volgende:
Voor de liefhebbers: Vanwege 5-jarig bestaan Feedback Eindhoven a.s zaterdag 16 april:
[..]
Thnxquote:Op woensdag 13 april 2011 19:28 schreef guitarist het volgende:
Jammer dat er niet gewoon een nummer helemaal online staat! (ja ik heb altijd wat te zeuren!)
Maar zeker tof!
Das wel veel ja. Ik keek zonet ook naar snaren, Hannabach voor de klassieke gitaar (heeft m'n leraar ook en die is er zeer over te spreken), fucking 21,zoveel voor een pakje...quote:Op woensdag 13 april 2011 19:41 schreef -Menn0- het volgende:
Shit snaar gesprongen op m'n Taylor
Nu ging ik kijken wat voor snaren er op zaten en kwam er achter dat het Elixir Light Gauge Strings with NANOWEB Coating snaren zijn. Ik naar Lordofthestrings.net gegaan, 17 euro voor een pakje snaren
Die intro van die eerste is gaafquote:Op woensdag 13 april 2011 19:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Thnx
Ja dat komt omdat we het zat waren, dik 4 uur bezig geweest het hele optreden te editten en om alles dan te exporteren ging dan behoorlijk wat tijd overheen dus daar hadden we geen zin meer in. Volledige nummers komen later nog een keer
Weet alleen nog niet welke, voorkeur voor 1 die je wel helemaal wil horen ?
Een goede potmeter is niet duur dus mensen zet goede potmeters in je gearquote:Op woensdag 13 april 2011 18:58 schreef TeleluvR het volgende:
Volume en toon zijn goed bruikbaar op de gitaar, mits van goede kwaliteit. Ook leuk om te gebruiken om je versterker net wel of net niet te laten oversturen...
Zo dan gelijk 4 dagen achter elkaar spelenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:17 schreef Gitaarmat het volgende:
Nieuw punknummertje met de band gemaakt. Nu 4 eigen nummers. Zaterdag twee optredens waarvan 1 op een 4daags-festival.
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja volume ook alleen of helemaal open of dicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |