Reverend, 't is een Sensei met p90's.quote:
Vet manquote:Op woensdag 13 april 2011 00:01 schreef Dribbel_ het volgende:
Whoei net weer gejammed. Ik ben echt blij met deze band ik vind het steeds toffer worden. Veel bezig met tweestemmige zang nu en alle nummers die we hebben echt "af" aan het maken.
Ben benieuwd hoe het allemaal gaat worden als we echt vol aan de slag kunnen
Waarom nou net doordeweeksquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:55 schreef -Menn0- het volgende:
Morgen meet & Greet van Jeff Waters in Feedback Rotterdam
Was ik graag heen gegaan maar ivm afspraken en belangrijke colleges op school niet mogelijk
Kuuuuuuuuuuuut en ik heb afspraken met klanten. Damn it!quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:55 schreef -Menn0- het volgende:
Morgen meet & Greet van Jeff Waters in Feedback Rotterdam
Was ik graag heen gegaan maar ivm afspraken en belangrijke colleges op school niet mogelijk
Gewoon afzeggenquote:Op woensdag 13 april 2011 07:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Kuuuuuuuuuuuut en ik heb afspraken met klanten. Damn it!.
Mooi man, het is lastig zat om überhaupt een bandje van de grond te krijgen en aan de praat te houden, laat staan eentje die ook nog een beetje potentie heeft.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:01 schreef Dribbel_ het volgende:
Whoei net weer gejammed. Ik ben echt blij met deze band ik vind het steeds toffer worden. Veel bezig met tweestemmige zang nu en alle nummers die we hebben echt "af" aan het maken.
Ben benieuwd hoe het allemaal gaat worden als we echt vol aan de slag kunnen
Als je samen koopt, dan zit je alsnog met 7 euro verzending binnen NL. Ik wil ook bestellen, maar heb hetzelfde euvel. Het is niet anders...quote:Op woensdag 13 april 2011 08:44 schreef Muchachooo het volgende:
Gaat er iemand binnenkort nog iets van Thomann bestellen? ik ga een polytune kopen maar dan kom ik niet boven de 100 euro voor gratis verzenden
misschien woont er iemand dichtbijquote:Op woensdag 13 april 2011 08:45 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Als je samen koopt, dan zit je alsnog met 7 euro verzending binnen NL. Ik wil ook bestellen, maar heb hetzelfde euvel. Het is niet anders...
ik woon dichtbij genoeg, maar heb geen geld om dingen te bestellenquote:Op woensdag 13 april 2011 08:48 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
misschien woont er iemand dichtbij
ja maar ik kan niks vinden van 23 euro wat ik graag wil hebbenquote:Op woensdag 13 april 2011 11:55 schreef KaMo het volgende:
Ik bestel altijd gewoon 100 euro
[ afbeelding ]
Ghehe, fisheye op m'n flipcam getapet
Plectrums, snaren? Klein grut?quote:Op woensdag 13 april 2011 12:02 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ja maar ik kan niks vinden van 23 euro wat ik graag wil hebben
eindhoven ligt niet in zuid limburgquote:Op woensdag 13 april 2011 12:38 schreef The_Dean het volgende:
Daarnaast ben ik bijna elke maand wel een dag in het zonnige zuiden, dus tussen zuid Limburg en noord Friesland is er altijd wat te regelen
quote:Gibson verzorgt deze dag gratis afstelbeurten van Epiphone en Gibson gitaren
Ibanez is aanwezig met een gitaartechnicus om kleine reparaties aan gitaren uit te voeren.
Als ze nu een gratis afstelbeurt voor die Ibanez zouden aanbieden, dan vond ik het interessant. Mijn Ibanez is helemaal niet kapotquote:Op woensdag 13 april 2011 15:22 schreef Zorro het volgende:
Voor de liefhebbers: Vanwege 5-jarig bestaan Feedback Eindhoven a.s zaterdag 16 april:
[..]
oehquote:Op woensdag 13 april 2011 15:22 schreef Zorro het volgende:
Voor de liefhebbers: Vanwege 5-jarig bestaan Feedback Eindhoven a.s zaterdag 16 april:
[..]
haha ik zal dan eens wat koffers menemenquote:Op woensdag 13 april 2011 15:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maar wel vlakbij.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:10 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
eindhoven ligt niet in zuid limburg
Nee ik heb geen flauw idee.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:01 schreef Muchachooo het volgende:
iemand die weet wat voor potmeters er goed samengaan met texas special pups? de vorige eigenaar heeft een volumepot erin gezet die op standje 8 al bijna alle tone kwijt is
jammer dat thomann niet zo'n RS Guitarworks electronics kit heeft, kon ik mooi gebruiken om boven de 100euro te komen...quote:Op woensdag 13 april 2011 17:05 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Nee ik heb geen flauw idee.
Maar wat is het inderdaad zonde dat je aanpassingen aan je eigen gitaar/geluid zo moeilijk kunt testen! Om het echt goed te kunnen horen, moet je de hele tijd je eigen gitaar aanpassen, met dingen die je koopt en er dan in moet zetten. Tijdrovend, en dan moet je ook nog eens je oude sounds herinneren.![]()
Alles dubbel hebbenquote:Op woensdag 13 april 2011 17:05 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Nee ik heb geen flauw idee.
Maar wat is het inderdaad zonde dat je aanpassingen aan je eigen gitaar/geluid zo moeilijk kunt testen! Om het echt goed te kunnen horen, moet je de hele tijd je eigen gitaar aanpassen, met dingen die je koopt en er dan in moet zetten. Tijdrovend, en dan moet je ook nog eens je oude sounds herinneren.![]()
quote:
Ik kan echt niet met dat programma omgaan ben Premiere gewendquote:Op woensdag 13 april 2011 17:57 schreef guitarist het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon multicippen hè! ipv alle camera's boven elkaar.
Maar dat is je nieuwe controller? Ik dacht dat je een Behringer ging halen!? Is hij een beetje fijn?quote:Op woensdag 13 april 2011 18:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik kan echt niet met dat programma omgaan ben Premiere gewend
Mijn volume- en toneknoppen zitten er allemaal voor de sier op, ik gebruik die dingen echt nooitquote:Op woensdag 13 april 2011 17:01 schreef Muchachooo het volgende:
iemand die weet wat voor potmeters er goed samengaan met texas special pups? de vorige eigenaar heeft een volumepot erin gezet die op standje 8 al bijna alle tone kwijt is
Nee ik heb de behringer, dit is op schoolquote:Op woensdag 13 april 2011 18:06 schreef guitarist het volgende:
[..]
Maar dat is je nieuwe controller? Ik dacht dat je een Behringer ging halen!? Is hij een beetje fijn?
(ik dacht dat je op een PC werkte trouwens)
Waar breekt je snaar? Precies op de brug ?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:02 schreef Quantie het volgende:
Heb alweer m'n hoge E snaar gebroken, al voor de zevende keer ofzo. Heb 'm laten afstellen maar ik doe telkens iets verkeerd bij het aanslaan ofzeu
GOEIENAVOND ALLEMAAL!quote:Op woensdag 13 april 2011 19:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waar breekt je snaar? Precies op de brug ?
FilmpjeBenieuwd wat jullie ervan vinden, geen super geluidskwaliteit maar het gaat om het idee
nee man, het is geen braampje. Daar heb ik het al op laten checken, heb zelf ook heel goed gekeken. Niets van te bekennen!quote:Op woensdag 13 april 2011 19:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Dan ligt het niet aan je manier van aanslaan, maar heb je waarschijnlijk een braampje of iets aan je brug zitten. Scherp stukje waar je snaar steeds op kapot breekt, even netjes bijveilen (voorzichtig)
Okee man dan ligt het aan je debiele manier van aanslaanquote:Op woensdag 13 april 2011 19:13 schreef Quantie het volgende:
[..]
nee man, het is geen braampje. Daar heb ik het al op laten checken, heb zelf ook heel goed gekeken. Niets van te bekennen!
Vette muziek gastquote:Op woensdag 13 april 2011 19:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waar breekt je snaar? Precies op de brug ?
FilmpjeBenieuwd wat jullie ervan vinden, geen super geluidskwaliteit maar het gaat om het idee
Verdorie die van mij is net klaar. Naja, whateverquote:Op woensdag 13 april 2011 15:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Thnxquote:Op woensdag 13 april 2011 19:28 schreef guitarist het volgende:
Jammer dat er niet gewoon een nummer helemaal online staat! (ja ik heb altijd wat te zeuren!)
Maar zeker tof!
Das wel veel ja. Ik keek zonet ook naar snaren, Hannabach voor de klassieke gitaar (heeft m'n leraar ook en die is er zeer over te spreken), fucking 21,zoveel voor een pakje...quote:Op woensdag 13 april 2011 19:41 schreef -Menn0- het volgende:
Shit snaar gesprongen op m'n Taylor
Nu ging ik kijken wat voor snaren er op zaten en kwam er achter dat het Elixir Light Gauge Strings with NANOWEB Coating snaren zijn. Ik naar Lordofthestrings.net gegaan, 17 euro voor een pakje snaren
Die intro van die eerste is gaafquote:Op woensdag 13 april 2011 19:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Thnx
Ja dat komt omdat we het zat waren, dik 4 uur bezig geweest het hele optreden te editten en om alles dan te exporteren ging dan behoorlijk wat tijd overheen dus daar hadden we geen zin meer in. Volledige nummers komen later nog een keer
Weet alleen nog niet welke, voorkeur voor 1 die je wel helemaal wil horen ?
Een goede potmeter is niet duur dus mensen zet goede potmeters in je gearquote:Op woensdag 13 april 2011 18:58 schreef TeleluvR het volgende:
Volume en toon zijn goed bruikbaar op de gitaar, mits van goede kwaliteit. Ook leuk om te gebruiken om je versterker net wel of net niet te laten oversturen...
Zo dan gelijk 4 dagen achter elkaar spelenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:17 schreef Gitaarmat het volgende:
Nieuw punknummertje met de band gemaakt. Nu 4 eigen nummers. Zaterdag twee optredens waarvan 1 op een 4daags-festival.
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja volume ook alleen of helemaal open of dicht
JAAAAHOOOOOR. Stom.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:21 schreef belsen het volgende:
Schopje FMM>MUZ
zie: FMM stopt maar de MUZiek bllijft doorgaan.
Aan de ene kant een beetje flauw, aan de andere kant maken we zo weer ruimte voor een mogelijk nieuwe tijdelijke sub. De laatste paar maanden liep het in FMM toch al niet zo'n storm.quote:
Ik vind het punt "ruimte maken voor een nieuw subforum" wel een beetje raar argument eerlijk gezegdquote:Op woensdag 13 april 2011 21:29 schreef belsen het volgende:
[..]
Aan de ene kant een beetje flauw, aan de andere kant maken we zo weer ruimte voor een mogelijk nieuwe tijdelijke sub. De laatste paar maanden liep het in FMM toch al niet zo'n storm.
En ik ben blij dat jullie weer terug in je hok hier zijn. [ afbeelding ]
quote:
Vind het jammer dat er een stel van die nieuwen zijn die het tot een SC maken. Het is nog nooit een SC geweest, en dat is het, op die paar lui na, nu nog niet. Vind ik.quote:
Ergens heb je wel gelijk. Ik heb gewoon van die dagen soms, dan neem ik fok! gewoon niet serieusquote:Op woensdag 13 april 2011 21:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vind het jammer dat er een stel van die nieuwen zijn die het tot een SC maken. Het is nog nooit een SC geweest, en dat is het, op die paar lui na, nu nog niet. Vind ik.
Als ik jullie aanspreek op slowchatten is het niet goed, geef ik jullie een tagje [SC] is het ook niet goed. Zullen we er een poll van maken?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vind het jammer dat er een stel van die nieuwen zijn die het tot een SC maken. Het is nog nooit een SC geweest, en dat is het, op die paar lui na, nu nog niet. Vind ik.
Slowchat! (voor gitaristen)quote:Op woensdag 13 april 2011 21:36 schreef belsen het volgende:
[..]
Als ik jullie aanspreek op slowchatten is het niet goed, geef ik jullie een tagje [SC] is het ook niet goed. Zullen we er een poll van maken?
Poll: Het Gitaristentopic is een...
• slowchat
• gewoon topic voor gitaren
• zit niet zo te zeiken en haal die tag weg
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:38 schreef The_Dean het volgende:
Gewoon een topic voor gitaren, zoals het altijd is geweest
We willen niet teveel tijdelijk subs en aangezien FMM al een tijdje niet meer zo storm liep, is het dan maar beter om ergens de knop om te zetten. Het gebeurde nu alleen wel een beetje abrupt. We hebben zelfs geen afscheidstopic kunnen maken.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik vind het punt "ruimte maken voor een nieuw subforum" wel een beetje raar argument eerlijk gezegd![]()
Ik mis de optie 'slowchat voor gitaristen' want dat is het eigenlijk.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:36 schreef belsen het volgende:
[..]
Als ik jullie aanspreek op slowchatten is het niet goed, geef ik jullie een tagje [SC] is het ook niet goed. Zullen we er een poll van maken?
Poll: Het Gitaristentopic is een...
• slowchat
• gewoon topic voor gitaren
• zit niet zo te zeiken en haal die tag weg
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ai ai het was onze eigen schuld dusquote:Op woensdag 13 april 2011 21:40 schreef belsen het volgende:
[..]
We willen niet teveel tijdelijk subs en aangezien FMM al een tijdje niet meer zo storm liep, is het dan maar beter om ergens de knop om te zetten. Het gebeurde nu alleen wel een beetje abrupt. We hebben zelfs geen afscheidstopic kunnen maken.
Oh ja ik snap het wel, die topics kunnen prima in muziek erbij, het zou alleen makkelijk zijn als alle muziek topics bij elkaar staan en dat vind ik jammer dat dat met FMM nooit gedaan is.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:40 schreef belsen het volgende:
[..]
We willen niet teveel tijdelijk subs en aangezien FMM al een tijdje niet meer zo storm liep, is het dan maar beter om ergens de knop om te zetten. Het gebeurde nu alleen wel een beetje abrupt. We hebben zelfs geen afscheidstopic kunnen maken.
Backup Slowchattopic voor Guitarist.nlquote:Op woensdag 13 april 2011 21:35 schreef -Menn0- het volgende:
Vroeger werden daar gewoon aparte topics voor gemaakt!
Slowchattopic voor Guitarist.nl
en ook weer gesloten maar dat is een ander verhaal
Haha zonder dollen waar maken jullie je druk om ?Het is gewoon een gitaar gerelateerde slowchat hier, boeiend!
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:44 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Backup Slowchattopic voor Guitarist.nl
En als we helemaal van fok af worden getrapt gaan we gitaarnet.nl volspammenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:42 schreef The_Dean het volgende:
Nee, dan die Secret Story meuk waar geen hond op zit te wachten. Zolang Danny het maar leuk vind of er aan verdient is het goed
Maar MUZ is ook goed hoor, als het Gitaristentopic maar kan blijven bestaan, in een muzikaal subforum
We zouden niet durven.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:47 schreef wimjongil het volgende:
[..]
En als we helemaal van fok af worden getrapt gaan we gitaarnet.nl volspammen
aaahhhhhh wat lievvvvvvvvvvvvvvvquote:Op woensdag 13 april 2011 21:48 schreef belsen het volgende:
[..]
We zouden niet durven.
Jullie zijn mijn favoriete klootzakken hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |