quote:Op woensdag 13 april 2011 19:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee man dan ligt het aan je debiele manier van aanslaan
Yeah!quote:
Don't look at me! Ik heb hem niet gemaakt!quote:
Lekker danquote:Op donderdag 14 april 2011 10:51 schreef KaMo het volgende:
[..]
Don't look at me! Ik heb hem niet gemaakt!
Mailt net de organisator van 23 April, dat alle bands hebben afgezegd behalve wij. Dus dat het niet door gaat. Even kijken of we dat kunnen redden, of anders snel nog iets anders regelen!
Jahoor, dat is geen probleem voor mij. Ik hoop dat we wel de locatie nog kunnen gebruiken dan!quote:Op donderdag 14 april 2011 11:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Lekker danBandjes regelen binnen een week moet toch wel te doen zijn ?
Hoiquote:Op donderdag 14 april 2011 12:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Wel vet vandaag contact gehad met de opdracht gever van ons huidige schoolproject. En wat staat ouwehoeren nog over het organiseren van avonden enz. En nu mag ik na de zomer een avond/nacht programma gaan verzorgen in het Paard van Trojesupertof. Duidelijk dat ik m'n eigen band ga boeken natuurlijk
Ja, best kekke plek is dat hoor. Zit zelf al tig jaar op scouting daarquote:
Hoiquote:Op donderdag 14 april 2011 12:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Wel vet vandaag contact gehad met de opdracht gever van ons huidige schoolproject. En wat staat ouwehoeren nog over het organiseren van avonden enz. En nu mag ik na de zomer een avond/nacht programma gaan verzorgen in het Paard van Trojesupertof. Duidelijk dat ik m'n eigen band ga boeken natuurlijk
Ja, zoiets jaquote:Op donderdag 14 april 2011 12:29 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
scouting staat toch gelijk aan groepsmasturbatie?
Dit dusquote:Op donderdag 14 april 2011 12:40 schreef The_Dean het volgende:
Scouting en Comic Sans is voor homo's, tour naam is kinderachtig, we zijn in MUZ opgegroeid, dus, en Conorach moet met Fat Cat in het Paard spelen.
Hoi![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |