Vroegaaah.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:44 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Backup Slowchattopic voor Guitarist.nl
Haha nee maar ik kwam hem tegenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:50 schreef guitarist het volgende:
[..]
Vroegaaah.
Edit: toen zat jij toch nog helemaal niet op FOK!?
En nu al helemaal niet meer, nee.quote:
Ik heb nagenoeg niks meet in mijn AT staan nu, best verwarrend.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:59 schreef brother52 het volgende:
Hoe vinden we de oude topics uit FMM die al gesloten zijn terug?
Ze zijn verdwenen uit mijn AT.
http://forum.fok.nl/fmmquote:Op woensdag 13 april 2011 21:59 schreef brother52 het volgende:
Hoe vinden we de oude topics uit FMM die al gesloten zijn terug?
Ze zijn verdwenen uit mijn AT.
Ik krijg een errorquote:Op woensdag 13 april 2011 22:02 schreef belsen het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/fmm
Volgens mij kun je ze daar blijven inzien. Eventuele schopverzoekjes kun je gewoon in de MUZ FB zetten.
Helaas, geen toegang.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:02 schreef belsen het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/fmm
Volgens mij kun je ze daar blijven inzien. Eventuele schopverzoekjes kun je gewoon in de MUZ FB zetten.
numero 33, om precies te zijn.quote:
Goed begin is het halve werkquote:Op woensdag 13 april 2011 21:50 schreef Cynic het volgende:
Morgen proberen met de andere gitarist van het nieuwe projectje wat stukjes met een cliktrack op te nemen, zodat de drummer het een keertje kan luisteren. Voorlopig hebben we 1 half nummer van hem dat ik eigenlijk niet kan spelen en een half nummer van mij dat hij niet goed in de vingers heeft. Goed uitgangspunt voor een bandje al met al.
Ow, zal ik het eens navragen dan?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:03 schreef wimjongil het volgende:
[..]
numero 33, om precies te zijn.
privetoegang is vereist
Het gaat denk ik ongeveer net als jaren terug, toen we dit eerder hebben geprobeerd. Hadden we ook met veel pijn en moeite 4 of 5 liedjes gemaakt en toen zijn we maar gestoptquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Er staat geen Gitaristentopic meer in m'n geschiedenis, lekker handig als je nog wat wil terugzoeken![]()
![]()
Inderdaad, en allemaal spul waarvan ik me niet eens kan herinneren er ooit in gepost te hebben.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:34 schreef Muchachooo het volgende:
Haha nu al die gitaristentopics uit mijn AT weg zijn komen die oude ONZ Radio topics weer tevoorschijn
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:55 schreef Dawnbreaker het volgende:
wat vreemd zo in muziek, lijkt net of je te horen krijgt van je moeder dat je geadopteerd bent en je nu op bezoek bent bij je echte moeder uit maaskantje
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee man dan ligt het aan je debiele manier van aanslaan
Yeah!quote:
Don't look at me! Ik heb hem niet gemaakt!quote:
Lekker danquote:Op donderdag 14 april 2011 10:51 schreef KaMo het volgende:
[..]
Don't look at me! Ik heb hem niet gemaakt!
Mailt net de organisator van 23 April, dat alle bands hebben afgezegd behalve wij. Dus dat het niet door gaat. Even kijken of we dat kunnen redden, of anders snel nog iets anders regelen!
Jahoor, dat is geen probleem voor mij. Ik hoop dat we wel de locatie nog kunnen gebruiken dan!quote:Op donderdag 14 april 2011 11:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Lekker danBandjes regelen binnen een week moet toch wel te doen zijn ?
Hoiquote:Op donderdag 14 april 2011 12:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Wel vet vandaag contact gehad met de opdracht gever van ons huidige schoolproject. En wat staat ouwehoeren nog over het organiseren van avonden enz. En nu mag ik na de zomer een avond/nacht programma gaan verzorgen in het Paard van Trojesupertof. Duidelijk dat ik m'n eigen band ga boeken natuurlijk
Ja, best kekke plek is dat hoor. Zit zelf al tig jaar op scouting daarquote:
Hoiquote:Op donderdag 14 april 2011 12:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Wel vet vandaag contact gehad met de opdracht gever van ons huidige schoolproject. En wat staat ouwehoeren nog over het organiseren van avonden enz. En nu mag ik na de zomer een avond/nacht programma gaan verzorgen in het Paard van Trojesupertof. Duidelijk dat ik m'n eigen band ga boeken natuurlijk
Ja, zoiets jaquote:Op donderdag 14 april 2011 12:29 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
scouting staat toch gelijk aan groepsmasturbatie?
Dit dusquote:Op donderdag 14 april 2011 12:40 schreef The_Dean het volgende:
Scouting en Comic Sans is voor homo's, tour naam is kinderachtig, we zijn in MUZ opgegroeid, dus, en Conorach moet met Fat Cat in het Paard spelen.
Hoi![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |