Ai ai het was onze eigen schuld dusquote:Op woensdag 13 april 2011 21:40 schreef belsen het volgende:
[..]
We willen niet teveel tijdelijk subs en aangezien FMM al een tijdje niet meer zo storm liep, is het dan maar beter om ergens de knop om te zetten. Het gebeurde nu alleen wel een beetje abrupt. We hebben zelfs geen afscheidstopic kunnen maken.
Oh ja ik snap het wel, die topics kunnen prima in muziek erbij, het zou alleen makkelijk zijn als alle muziek topics bij elkaar staan en dat vind ik jammer dat dat met FMM nooit gedaan is.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:40 schreef belsen het volgende:
[..]
We willen niet teveel tijdelijk subs en aangezien FMM al een tijdje niet meer zo storm liep, is het dan maar beter om ergens de knop om te zetten. Het gebeurde nu alleen wel een beetje abrupt. We hebben zelfs geen afscheidstopic kunnen maken.
Backup Slowchattopic voor Guitarist.nlquote:Op woensdag 13 april 2011 21:35 schreef -Menn0- het volgende:
Vroeger werden daar gewoon aparte topics voor gemaakt!
Slowchattopic voor Guitarist.nl
en ook weer gesloten maar dat is een ander verhaal
Haha zonder dollen waar maken jullie je druk om ?Het is gewoon een gitaar gerelateerde slowchat hier, boeiend!
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:44 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Backup Slowchattopic voor Guitarist.nl
En als we helemaal van fok af worden getrapt gaan we gitaarnet.nl volspammenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:42 schreef The_Dean het volgende:
Nee, dan die Secret Story meuk waar geen hond op zit te wachten. Zolang Danny het maar leuk vind of er aan verdient is het goed
Maar MUZ is ook goed hoor, als het Gitaristentopic maar kan blijven bestaan, in een muzikaal subforum
We zouden niet durven.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:47 schreef wimjongil het volgende:
[..]
En als we helemaal van fok af worden getrapt gaan we gitaarnet.nl volspammen
aaahhhhhh wat lievvvvvvvvvvvvvvvquote:Op woensdag 13 april 2011 21:48 schreef belsen het volgende:
[..]
We zouden niet durven.
Jullie zijn mijn favoriete klootzakken hier.
Vroegaaah.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:44 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Backup Slowchattopic voor Guitarist.nl
Haha nee maar ik kwam hem tegenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:50 schreef guitarist het volgende:
[..]
Vroegaaah.
Edit: toen zat jij toch nog helemaal niet op FOK!?
En nu al helemaal niet meer, nee.quote:
Ik heb nagenoeg niks meet in mijn AT staan nu, best verwarrend.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:59 schreef brother52 het volgende:
Hoe vinden we de oude topics uit FMM die al gesloten zijn terug?
Ze zijn verdwenen uit mijn AT.
http://forum.fok.nl/fmmquote:Op woensdag 13 april 2011 21:59 schreef brother52 het volgende:
Hoe vinden we de oude topics uit FMM die al gesloten zijn terug?
Ze zijn verdwenen uit mijn AT.
Ik krijg een errorquote:Op woensdag 13 april 2011 22:02 schreef belsen het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/fmm
Volgens mij kun je ze daar blijven inzien. Eventuele schopverzoekjes kun je gewoon in de MUZ FB zetten.
Helaas, geen toegang.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:02 schreef belsen het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/fmm
Volgens mij kun je ze daar blijven inzien. Eventuele schopverzoekjes kun je gewoon in de MUZ FB zetten.
numero 33, om precies te zijn.quote:
Goed begin is het halve werkquote:Op woensdag 13 april 2011 21:50 schreef Cynic het volgende:
Morgen proberen met de andere gitarist van het nieuwe projectje wat stukjes met een cliktrack op te nemen, zodat de drummer het een keertje kan luisteren. Voorlopig hebben we 1 half nummer van hem dat ik eigenlijk niet kan spelen en een half nummer van mij dat hij niet goed in de vingers heeft. Goed uitgangspunt voor een bandje al met al.
Ow, zal ik het eens navragen dan?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:03 schreef wimjongil het volgende:
[..]
numero 33, om precies te zijn.
privetoegang is vereist
Het gaat denk ik ongeveer net als jaren terug, toen we dit eerder hebben geprobeerd. Hadden we ook met veel pijn en moeite 4 of 5 liedjes gemaakt en toen zijn we maar gestoptquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Er staat geen Gitaristentopic meer in m'n geschiedenis, lekker handig als je nog wat wil terugzoeken![]()
![]()
Inderdaad, en allemaal spul waarvan ik me niet eens kan herinneren er ooit in gepost te hebben.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:34 schreef Muchachooo het volgende:
Haha nu al die gitaristentopics uit mijn AT weg zijn komen die oude ONZ Radio topics weer tevoorschijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |