Hoiquote:Op donderdag 14 april 2011 12:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Wel vet vandaag contact gehad met de opdracht gever van ons huidige schoolproject. En wat staat ouwehoeren nog over het organiseren van avonden enz. En nu mag ik na de zomer een avond/nacht programma gaan verzorgen in het Paard van Trojesupertof. Duidelijk dat ik m'n eigen band ga boeken natuurlijk
Ga buikspreken met Braddie op schootquote:Op donderdag 14 april 2011 15:07 schreef wimjongil het volgende:
He Dribbel kan ik als clown een komisch intermezzo verzorgen?
Gitaarspelen kan ik niet zo goed... Een band heb ik ook niet...
Sfeerimpressie:quote:Op donderdag 14 april 2011 16:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ga buikspreken met Braddie op schoot.
extra dun? krijg je dan geen bijzonder iel geluid?quote:Op donderdag 14 april 2011 17:12 schreef 73 het volgende:
net nieuwe (extra-dunne) snaren op mijn gitaar gezet, ze klinken super-duper
Damn, dat is klote.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:08 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
http://www.baynews9.com/a(...)med-recording-studio
![]()
Vuile teringdieven![]()
ga eens DOOD !
Ballen Gooierquote:Op donderdag 14 april 2011 20:46 schreef genakt het volgende:
![]()
![]()
![]()
meest underrated metal band ter wereld
quote:
Idd, laat ze met hun tangen van andermans spullen afblijven.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:08 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
http://www.baynews9.com/a(...)med-recording-studio
![]()
Vuile teringdieven![]()
ga eens DOOD !
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:25 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Idd, laat ze met hun tangen van andermans spullen afblijven.
D'r af die vingers!
Alsof dat zo erg isquote:Op donderdag 14 april 2011 21:36 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dat is wat meer dan alleen vingers hè![]()
Niemand met een rack hier?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:48 schreef GuitarJJ het volgende:
Wat is nou de beste manier om een buizenrack aan en uit te zetten? Doe het nu zo:
Aan:
Eerst de fx, dan de voorversterker (op standbye) en vervolgens de eindversterker (op standbye).
Na een paar minuten standbye uitzetten.
Uit:
Eerst de voor- en eindversterker op standbye, vervolgens eindversterker uit, voorversterker uit en daarna de fx uit.
Ik wil namelijk niks onnodig laten slijten!![]()
Als ik bij het aanzetten eerst de eindversterker aanzet ipv de voorversterker, hoor je een *poef*. Lijkt me dus niet goed. (zal wel komen aangezien de speakers dan al power krijgen, maar de eindversterker nog geen signaal van de voorversterker ontvangt)
Tja, er zitten hier nu eenmaal weinig vrouwen.quote:
Je volgorde is wel goed hoor. Elke volgorde wel. Die plops die je eventueel hoort zijn de piekspanningen die over je eindbuizen komen te staan vanaf je trafo. Klinkt gevaarlijk, maar is niks aan de hand.quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Tja, er zitten hier nu eenmaal weinig vrouwen.
Oooh, gelukkigquote:Op donderdag 14 april 2011 21:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je volgorde is wel goed hoor. Elke volgorde wel. Die plops die je eventueel hoort zijn de piekspanningen die over je eindbuizen komen te staan vanaf je trafo. Klinkt gevaarlijk, maar is niks aan de hand.
Je was me voorquote:Op donderdag 14 april 2011 21:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Tja, er zitten hier nu eenmaal weinig vrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |