Ik vind eerlijk gezegd alles klote van hemquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:08 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Zakk Wylde heeft maar één tof nummer![]()
"Fuckcha!"quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Vandaag ff lelijke demotjes in elkaar geklust die ik morgen moet afgeven
[ afbeelding ]
Nicequote:Op vrijdag 15 april 2011 22:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Haal dat van cd af manquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dat lettertype, het lijkt net in-game tekst van Modern Warfare 2quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Alstublieftquote:Op zaterdag 16 april 2011 16:26 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
als iemand een fender jaguar baritone custom tegenkomt mag je mij even berichten! boah, ik wil vet graag zo'n gitaar hehe
Ik kwam er net een tegen...quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:26 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
als iemand een fender jaguar baritone custom tegenkomt mag je mij even berichten! boah, ik wil vet graag zo'n gitaar hehe
Teveel Rammstein geluisterd ofzoquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:32 schreef Braddie het volgende:
zo.... gister de Motion Les Paul weer opgehaald, klinkt toch wel fijn zo`n Les Paul, binnenkort die gast eens verassen(over 2 maanden of zo) met Seymour Duncan Alnico pro II pick-ups.
Internet.quote:
Yep, lekker rocken op een SG!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |