Jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:37 schreef mc-Piel het volgende:
Lijkt het je wat Jan?
En de rest natuurlijk ook!
Het gerecht voor morgen!
Ik heb geen idee wat ik te vreten krijg als ik dat allemaal lees.. maar ik vertrouw uiteraard op jouw kookkunst man komt goedquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:37 schreef mc-Piel het volgende:
Lijkt het je wat Jan?
En de rest natuurlijk ook!
Het gerecht voor morgen!
Trusten Bloempsiequote:Op dinsdag 12 april 2011 22:35 schreef Bloempje. het volgende:
Slaaplekker allemaal alvast liefjenstot morgenavond ergens
.
Kun je zelf nietquote:
Da is er dus sprake van miscommunicatie.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:35 schreef HappyBob het volgende: [..] Ik heb nog niet eens wat over jou gezegd.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik te vreten krijg als ik dat allemaal lees.. maar ik vertrouw uiteraard op jouw kookkunst man komt goed![]()
quote:
quote:
HAHA GOEIE. Afgekeken van Nico Boreas. Meesterkok en culinair expert van Boreas restaurant in Heeze.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:38 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Nogmaals: Noordzeekrab met een sabayon van tapioca, groene curry, limoenblad en luchtige bisque van krab
Zorg dat jullie morgen op tijd thuis zijn voor het eten jongens!
oeffffquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:38 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Nogmaals: Noordzeekrab met een sabayon van tapioca, groene curry, limoenblad en luchtige bisque van krab
Maar eerst computer uitzetten, helemaal loskoppelen, dan computer 1 verdieping lager neerzetten, computer aansluiten en weer opstarten, de kat van de buren eten geven, kijken hoe de zon staat, als deze niet te zien is eerst google streetview opstarten en kijken welke straat de meeste supermarkten heeft, en daarna alt+f4.quote:
Krabquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:38 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
aaahja dat was ik bijna vergetenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar eerst computer uitzetten, helemaal loskoppelen, dan computer 1 verdieping lager neerzetten, computer aansluiten en weer opstarten, de kat van de buren eten geven, kijken hoe de zon staat, als deze niet te zien is eerst google streetview opstarten en kijken welke straat de meeste supermarkten heeft, en daarna alt+f4.
Ik hou er ook niet van.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:40 schreef Bloempje. het volgende:
Ik hou eigenlijk niet van vis/dingen die uit de zee komenBen ik nu een slechte piraat?
Zal ik pannenkoeken voor ons bakken?quote:
oh slaap lekkerquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:40 schreef Bloempje. het volgende:
Oh, Beach, hoi!
en doei, want ik ging slapen
Oké!quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Zal ik pannenkoeken voor ons bakken?
Meteen epileptische aanval door jou UIquote:
Haal jij stroop en poedersuiker en aardbeien en slagroom?quote:
was jij niet slapenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Haal jij stroop en poedersuiker en aardbeien en slagroom?
Chelsea was beter eerste 30 minuten toen kwam opeens Manchester toen bleef Manchester komen toen maakte zo'n mafkaas 2e keer geel met domme overtreding toen kwam Didierquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
oeffffhoelaat is het etenstijd dan mijnheer topchef ?
19:00 precies verwacht ik iedereen in de woonkamer! ( of hadden we geen woonboot?quote:
Klopt. Maakt het niet minder lekkerquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
HAHA GOEIE. Afgekeken van Nico Boreas. Meesterkok en culinair expert van Boreas restaurant in Heeze.
ja he, maar dit doet me pijn dat ik niet zo lang hier kan zijnquote:
Ja, oké.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
ook goed. Of zet even een topicreportquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Das wel heel extreem, laat het gewoon aan jou over.
Ohja, even vergetenquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:42 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohja, even vergeten
Nu echt weg, dag liefjens![]()
Ik ga stiekem ook pannenkoeken eten met jullie danquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
even stesoliet en je kan weer gaanquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:41 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Meteen epileptische aanval door jou UI
Toen kwam park bedoelde je die meteen het recht zetten en Chelsea een laatste trap gaf.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Chelsea was beter eerste 30 minuten toen kwam opeens Manchester toen bleef Manchester komen toen maakte zo'n mafkaas 2e keer geel met domme overtreding toen kwam Didierdie wat hoop bezorgde toen kwam er een of andere Zuid-Koreaan die de hoop afstrafte 2 minuten later en toen was het voorbij
Ai rustug G, we zetten voortaan die TR jwz.quote:
Ja die Parkquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Chelsea was beter eerste 30 minuten toen kwam opeens Manchester toen bleef Manchester komen toen maakte zo'n mafkaas 2e keer geel met domme overtreding toen kwam Didierdie wat hoop bezorgde toen kwam er een of andere Zuid-Koreaan die de hoop afstrafte 2 minuten later en toen was het voorbij
Goodnightquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:42 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohja, even vergeten
Nu echt weg, dag liefjens![]()
Geen woonboot, maar maakt niet uit. Ik loop wel even rondje om 19:00 en ga op de geur afquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:41 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
[..]
19:00 precies verwacht ik iedereen in de woonkamer! ( of hadden we geen woonboot?)
donequote:
mij ook wel lieve bietsjquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:41 schreef Beach het volgende:
[..]
ja he, maar dit doet me pijn dat ik niet zo lang hier kan zijn
Ja, of heel hard persenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:42 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ai rustug G, we zetten voortaan die TR jwz.
Ja hij was wel de held van de avond geef ik toequote:Op dinsdag 12 april 2011 22:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja die Parkhele wedstrijd rennen en dan nog scoren ook.
Ik hoop het maar manquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:43 schreef Beach het volgende:
[..]
er zijn nog meer dagen deze week gelukkig
Waarom doe je Jack Johnson nooit voor mij?quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja hij was wel de held van de avond geef ik toemaarja Drogba is gewoon mn held en die zag ik eindelijk na een jaar weer eens scoren en dan wordt dat meteen zo hard afgestraft
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom doe je Jack Johnson nooit voor mij?
hehehhe tjaquote:
Je kan daarmee zoooo veeel doenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wist niet dat de TR zo multifunctioneel was, bedankt voor de tip
11 wedstrijden 0 goalsquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hehehhe tjaheeft hij nou ooit weleens gescoord voor Chelsea ?
volgens mij helemaal nog niks he arme man
Ik ook, en maak er maar anderhalf uur vanquote:
Hij werkt ook als Via Via, net als bij Harry Potter.quote:
heyyy freddieyquote:
Je krijgt mij nieuwsgierig, als je de tijd hebt, vertel eens wat er nog meer mee kan, dan vertellen dat iets bagger is of centraal moet.quote:
Juiste hand, juiste positie. Dan kom je een heel end!quote:
Jij geile Piraatquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
heyyy freddiey![]()
ontploffende scheerschuim schorem
![]()
ja zoiets :''')quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:45 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hij werkt ook als Via Via, net als bij Harry Potter.
Ik gebruik hem altijd naar de open haard van SwJ en jat dan al z'n bier
je UI.. mag hij iets langzamer a.u.b.quote:
En twistdop!quote:
en tettenpics helpt ookquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je krijgt mij nieuwsgierig, als je de tijd hebt, vertel eens wat er nog meer mee kan, dan vertellen dat iets bagger is of centraal moet.
Edit: Of link een topic als het daar staat
neequote:Op dinsdag 12 april 2011 22:46 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
je UI.. mag hij iets langzamer a.u.b.?
oh, dan schrijf ik dat erbijquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:47 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
En twistdop!
Ik spreek uit ervaring.
dan gewoon hard persenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:47 schreef Furdinand het volgende:
[..]
O dan zie ik het nut er niet van, sorry..
Ik sla ook wel eens de hals kapot op de TR knop.quote:
wel anoniem he? anders weet iedereen dat je bier drinktquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:48 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik sla ook wel eens de hals kapot op de TR knop.
Niet écht een orthodoxe manier om je bier open te maken, maar het werkt.
Mwoah.. niet slecht, niet slecht.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:48 schreef ViezeFreddiey het volgende:
OMG OMG OMG OMG
Mandy moore, HD Wallpapers
[ afbeelding ]
Hier staat George Michael gewoon als wallpaper hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:48 schreef ViezeFreddiey het volgende:
OMG OMG OMG OMG
[ afbeelding ]
Uiteraard!quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:49 schreef murp het volgende:
[..]
wel anoniem he? anders weet iedereen dat je bier drinkt
De toppers hierquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:49 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hier staat George Michael gewoon als wallpaper hoor
tehuisquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:49 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Uiteraard!
Hoe is het eigenlijk met je 18 kinderen?
Iets teveel paint gebruiktquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:48 schreef ViezeFreddiey het volgende:
OMG OMG OMG OMG
[ afbeelding ]
Dat is wel tofquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:48 schreef murp het volgende:
[..]
ik ben ook een lady...
lady's onder elkaar
Jij bent een lieven piraattquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oké, jij bent lief en houdt mij tevree
serieus???quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zooooooooooooooooooooooooo wat geil
proefperiode geslaagd mogen we al stiekem zeggen nuquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:53 schreef dralion13 het volgende:
we hebben nu 24 uur een SC
En we zijn al in topic 15
Nee, ik lette meer op de uitstralingquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je die blauwe ogen gezien, vriend
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je die blauwe ogen gezien, vriend
quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet naar gekeken, bleef hangen bij die ogen
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
proefperiode geslaagd mogen we al stiekem zeggen nu![]()
![]()
sryquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:52 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hehehe gewijzigd door murp... pas op jij he !!!! deugniet !!! zo heb ik je niet opgevoed
grquote:
MOET IK ME NOU BELEDIGD VOELEN OF WATquote:
quote:
Ik nog altijd nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:55 schreef mc-Piel het volgende:
Ik heb van de week voor het eerst New Kids Turbo gezien..
Mijn god dat had ik eerder moeten doen! Fantastisch
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:55 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
OH HALLO DAAR IK HAD JE REACTIE EVEN OVER HET HOOFD GEZIEN
DOEN DOEN!quote:
Vanmiddag anders wel hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:57 schreef Beach het volgende:
Dat het centraal staat vind ik wel fijn, klinkt niet elke debiel erop omdat het bovenaan staat
Hij was wel te downloaden zag ik ergensquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:57 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
DOEN DOEN!
The making of is nu op Comedy central
Speesinvadersquote:
Dat is toch met Rutger Hauerquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hij was wel te downloaden zag ik ergens
misschien maar eens doen dan
vandaag nog Hobo with a shotgun gezien... erg gruwelijk en wel grappiglekkere grindhouse film
hihihihi appeltje heeft ruziequote:
wat is dat allemaal met Scarlett hier ?!! HD 3D XP JPG ...quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:59 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik eis Scarlett Op in deze SC!
DIBBBS!
Ik heb geen ruzie.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hihihihi appeltje heeft ruzieen wat ik teruglas was niet al te best nee
ik heb je rug hoor ik kielhaal die bitch voor je
![]()
Dan moet je deze maar eens zien.. mits je kan tegen bloed en rondvliegende darmen anders is het een afraderquote:
Posten dan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:59 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik eis Scarlett Op in deze SC!
DIBBBS!
Jawelquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dan moet je deze maar eens zien.. mits je kan tegen bloed en rondvliegende darmen anders is het een afrader
Danger.dinges was anders ook niet zo lekker bezig.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
nee joh weet ik ook welmaar ze deed niet lief
Dat zijn we gewend van hemquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Danger.dinges was anders ook niet zo lekker bezig.
Je moet het met een korrel zout nemen.... het is een beetje net als Planet Terror of Machete...quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Jawelmaar ik ben bang dat het een enorme B-film is.
Net zoals dat Barbarossa waarin hij speelt.
Ik was het alleen maar.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:01 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ga niet meer posten want jullie vinden mij een ruziezoekster.
appeltje neeeeee het was maar een grap en een grol jij bent veels te lief voor ruziequote:Op dinsdag 12 april 2011 23:01 schreef Omdatappel het volgende:
Ik niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:01 schreef Omdatappel het volgende:
Mouse.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Danger.dinges was anders ook niet zo lekker bezig.
Dat ja.quote:
Gebeurd van wat?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hm wachten tot de badkamer vrij is, is stom.
Kan iemand mij een samenvatting geven van wat er gebeurd is?
Oh en beach je krijgt morgen pm terug.
Ja Drogba scoorde maar toen kwam Park en die scoorde ook meteen dus toen was het voorbijquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
In dit huis wonen 2 kerels en 1 vrouw, dus altijd ruimte in de badkamer.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:
quote:
Van speesinvaders vs Appeltje denk ikquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja Drogba scoorde maar toen kwam Park en die scoorde ook meteen dus toen was het voorbij![]()
of wilde je ergens anders een samenvatting van ?
Speesslet vond Appeltje een crybaby oid. Tyfussnol moest weer kut doen. Appeltje.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Van speesinvaders vs Appeltje denk ik.
doeiquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:05 schreef mc-Piel het volgende:
Hmm, ik duik m'n bedje in jongens!
Kusjelikjedansje!O+
Tot morgen.
Ja en over muis. Vertel je het morgen op msn zero?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lafjoe xoxoxo hvj wjnmk ntb knzj jbma wobbi jwz one love (L) (K)quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:05 schreef mc-Piel het volgende:
Kusjelikjedansje!O+
Tot morgen.
speesinvaders deed gemeen en appeltje zei niet zo gemeen toen en toen was het voorbij en toen noemde ik het een ruzie en toen wilde ze niet meer posten en toen smeekte ik haar om weer te posten en toen was ze hier weer en toen was ik weer vrolijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ben morgen t/m uurtje of 3/4 wel naar school. Maar komt goed daarnaquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja en over muis. Vertel je het morgen op msn zero?
NIET VERKLAPPENquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
speesinvaders deed gemeen en appeltje zei niet zo gemeen toen en toen was het voorbij en toen noemde ik het een ruzie en toen wilde ze niet meer posten en toen smeekte ik haar om weer te posten en toen was ze hier weer en toen was ik weer vrolijk
wtf??? Waarom? Wel handig van haar want zo is ze niet echt welkom natuurlijk...quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:05 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Speesslet vond Appeltje een crybaby oid. Tyfussnol moest weer kut doen. Appeltje.
Slaap lekker manquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:05 schreef mc-Piel het volgende:
Kusjelikjedansje!O+
Tot morgen.
Kan nu toch wel?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:07 schreef dralion13 het volgende:
Bij hoeveel topics gaan we ons eigen Fok!wiki pagina openen
Waarom wat?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wtf??? Waarom? Wel handig van haar want zo is ze niet echt welkom natuurlijk...
Trusten pielllllllloes
Nu?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:07 schreef dralion13 het volgende:
Pirania is daar toch de mod van ? moet hij dat niet doen ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:07 schreef dralion13 het volgende:
Fail.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:07 schreef Zeroku het volgende:
Haha wel grappig trouwens. Morgen voor ik naar school ga moet ik ff voor een vriend van me naar de Actiesport. Hij had daar fitness-schoenen gekocht, bleken ze twee linkerschoenen mee te hebben gegeven![]()
.
Kan iedereen. Hij controleert alleen alles, maar wiki is in principe niet nodig met de nieuwe topic-knopquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:07 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Pirania is daar toch de mod van ? moet hij dat niet doen ?
nuquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:07 schreef dralion13 het volgende:
hehehehquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:07 schreef Zeroku het volgende:
Haha wel grappig trouwens. Morgen voor ik naar school ga moet ik ff voor een vriend van me naar de Actiesport. Hij had daar fitness-schoenen gekocht, bleken ze twee linkerschoenen mee te hebben gegeven![]()
.
Say whut?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:05 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Speesslet vond Appeltje een crybaby oid. Tyfussnol moest weer kut doen. Appeltje.
ik gniffeldequote:Op dinsdag 12 april 2011 23:07 schreef Zeroku het volgende:
.
Toen we daar naar binnen gingen waren er twee werknemers daar die in de zaak liepen te voetballenquote:
schuif er een pizza inquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:09 schreef Henkie94 het volgende:
Nou dan ga ik wel wat dingen in mn hol douwen.
Lekker verdiend voor hun dan tochquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Toen we daar naar binnen gingen waren er twee werknemers daar die in de zaak liepen te voetballen. Er was geen zak te doen en hun liepen overal rond te kutten met die bal
.
Dus je schuift er dalijk een Pizza uitquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:10 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Doen.
Vandaag trouwens gyros + pizza op.![]()
![]()
Ja is ook. Maar dat is toch geen porem als er mensen binnenkomen. Dat je eigen werknemers door die tent daar lopen te voetballenquote:
ik zie nu je sigquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:10 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Doen.
Vandaag trouwens gyros + pizza op.![]()
![]()
hihihi diep van binnen ben je wel blij jij stiekemerdquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:11 schreef Omdatappel het volgende:
Ik post alleen nog maar met verdrietige PI.
Dat topic is ook zo lamequote:
Hapje?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:11 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dus je schuift er dalijk een Pizza uit?
Okee nu ben ik weg!
Kusjelikjedansje!
Behalve voor Space.. want dat is een hoer
watquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:11 schreef Omdatappel het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hihihi diep van binnen ben je wel blij jij stiekemerd
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:11 schreef Omdatappel het volgende:
hoe kom je daar zo op ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:12 schreef Henkie94 het volgende:
Volgens mij houdt JanPiraat van katten.
Altijd maar pics van katten.quote:
Niet doenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:11 schreef Omdatappel het volgende:
Oké.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:14 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Niet doen
Jou verdriet doet ons allen pijn
Ik vind je geen ruziezoekster hoor, echt niet
hmmm dat is niet zo'n beste eigenschapquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:13 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Altijd maar pics van katten.
Katten.
Een van onze katten blijft altijd midden op straat staan, ook al komt er een auto met vol gas aangereden.![]()
quote:
Net zo zoet als Omdatappel!quote:De Golden Delicious is een zeer populaire en meest gekweekte appel ter wereld. De oorsprong van de appel is West-Virginia, waar de teeltrechten gekocht werden in 1917 door twee broers, die de appel de naam Golden Delicious gaven. De appel is zoet en bij gebruik in gebak of appelmoes hoeft men vrijwel geen suiker toe te voegen.
Jij mag best verdrietig zijn hoor appelquote:
Nee, dat doe ik niet, omdat jij anders kutgevoel ditdat. Niet doen zeg ik je, niet doen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jij mag best verdrietig zijn hoor appelmaar dat ruziezoekster was uiteraard maar een grap !!! ik hoop dat je het niet te serieus opvat allemaal
Ze spoort ook niet helemaal.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hmmm dat is niet zo'n beste eigenschap![]()
hahaha gekkie echt niet hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet, omdat jij anders kutgevoel ditdat. Niet doen zeg ik je, niet doen.
Flipsjequote:Op dinsdag 12 april 2011 23:16 schreef Flippiee het volgende:
Ik lapohunt, verzin eens alvast een TT.
Appeltje appeltje appeltjequote:
Wij jou ook.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:17 schreef Omdatappel het volgende:
Slaap lekker allemaal.
Ik vind jullie echt heel tof.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:17 schreef Omdatappel het volgende:
Slaap lekker allemaal.
Ik vind jullie echt heel tof.
Welterusten appeltjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |