Jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:37 schreef mc-Piel het volgende:
Lijkt het je wat Jan?
En de rest natuurlijk ook!
Het gerecht voor morgen!
Ik heb geen idee wat ik te vreten krijg als ik dat allemaal lees.. maar ik vertrouw uiteraard op jouw kookkunst man komt goedquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:37 schreef mc-Piel het volgende:
Lijkt het je wat Jan?
En de rest natuurlijk ook!
Het gerecht voor morgen!
Trusten Bloempsiequote:Op dinsdag 12 april 2011 22:35 schreef Bloempje. het volgende:
Slaaplekker allemaal alvast liefjenstot morgenavond ergens
.
Kun je zelf nietquote:
Da is er dus sprake van miscommunicatie.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:35 schreef HappyBob het volgende: [..] Ik heb nog niet eens wat over jou gezegd.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik te vreten krijg als ik dat allemaal lees.. maar ik vertrouw uiteraard op jouw kookkunst man komt goed![]()
quote:
quote:
HAHA GOEIE. Afgekeken van Nico Boreas. Meesterkok en culinair expert van Boreas restaurant in Heeze.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:38 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Nogmaals: Noordzeekrab met een sabayon van tapioca, groene curry, limoenblad en luchtige bisque van krab
Zorg dat jullie morgen op tijd thuis zijn voor het eten jongens!
oeffffquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:38 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Nogmaals: Noordzeekrab met een sabayon van tapioca, groene curry, limoenblad en luchtige bisque van krab
Maar eerst computer uitzetten, helemaal loskoppelen, dan computer 1 verdieping lager neerzetten, computer aansluiten en weer opstarten, de kat van de buren eten geven, kijken hoe de zon staat, als deze niet te zien is eerst google streetview opstarten en kijken welke straat de meeste supermarkten heeft, en daarna alt+f4.quote:
Krabquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:38 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
aaahja dat was ik bijna vergetenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar eerst computer uitzetten, helemaal loskoppelen, dan computer 1 verdieping lager neerzetten, computer aansluiten en weer opstarten, de kat van de buren eten geven, kijken hoe de zon staat, als deze niet te zien is eerst google streetview opstarten en kijken welke straat de meeste supermarkten heeft, en daarna alt+f4.
Ik hou er ook niet van.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:40 schreef Bloempje. het volgende:
Ik hou eigenlijk niet van vis/dingen die uit de zee komenBen ik nu een slechte piraat?
Zal ik pannenkoeken voor ons bakken?quote:
oh slaap lekkerquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:40 schreef Bloempje. het volgende:
Oh, Beach, hoi!
en doei, want ik ging slapen
Oké!quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Zal ik pannenkoeken voor ons bakken?
Meteen epileptische aanval door jou UIquote:
Haal jij stroop en poedersuiker en aardbeien en slagroom?quote:
was jij niet slapenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Haal jij stroop en poedersuiker en aardbeien en slagroom?
Chelsea was beter eerste 30 minuten toen kwam opeens Manchester toen bleef Manchester komen toen maakte zo'n mafkaas 2e keer geel met domme overtreding toen kwam Didierquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
oeffffhoelaat is het etenstijd dan mijnheer topchef ?
19:00 precies verwacht ik iedereen in de woonkamer! ( of hadden we geen woonboot?quote:
Klopt. Maakt het niet minder lekkerquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
HAHA GOEIE. Afgekeken van Nico Boreas. Meesterkok en culinair expert van Boreas restaurant in Heeze.
ja he, maar dit doet me pijn dat ik niet zo lang hier kan zijnquote:
Ja, oké.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
ook goed. Of zet even een topicreportquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Das wel heel extreem, laat het gewoon aan jou over.
Ohja, even vergetenquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:42 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohja, even vergeten
Nu echt weg, dag liefjens![]()
Ik ga stiekem ook pannenkoeken eten met jullie danquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
even stesoliet en je kan weer gaanquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:41 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Meteen epileptische aanval door jou UI
Toen kwam park bedoelde je die meteen het recht zetten en Chelsea een laatste trap gaf.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Chelsea was beter eerste 30 minuten toen kwam opeens Manchester toen bleef Manchester komen toen maakte zo'n mafkaas 2e keer geel met domme overtreding toen kwam Didierdie wat hoop bezorgde toen kwam er een of andere Zuid-Koreaan die de hoop afstrafte 2 minuten later en toen was het voorbij
Ai rustug G, we zetten voortaan die TR jwz.quote:
Ja die Parkquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Chelsea was beter eerste 30 minuten toen kwam opeens Manchester toen bleef Manchester komen toen maakte zo'n mafkaas 2e keer geel met domme overtreding toen kwam Didierdie wat hoop bezorgde toen kwam er een of andere Zuid-Koreaan die de hoop afstrafte 2 minuten later en toen was het voorbij
Goodnightquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:42 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohja, even vergeten
Nu echt weg, dag liefjens![]()
Geen woonboot, maar maakt niet uit. Ik loop wel even rondje om 19:00 en ga op de geur afquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:41 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
[..]
19:00 precies verwacht ik iedereen in de woonkamer! ( of hadden we geen woonboot?)
donequote:
mij ook wel lieve bietsjquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:41 schreef Beach het volgende:
[..]
ja he, maar dit doet me pijn dat ik niet zo lang hier kan zijn
Ja, of heel hard persenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:42 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ai rustug G, we zetten voortaan die TR jwz.
Ja hij was wel de held van de avond geef ik toequote:Op dinsdag 12 april 2011 22:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja die Parkhele wedstrijd rennen en dan nog scoren ook.
Ik hoop het maar manquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:43 schreef Beach het volgende:
[..]
er zijn nog meer dagen deze week gelukkig
Waarom doe je Jack Johnson nooit voor mij?quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja hij was wel de held van de avond geef ik toemaarja Drogba is gewoon mn held en die zag ik eindelijk na een jaar weer eens scoren en dan wordt dat meteen zo hard afgestraft
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom doe je Jack Johnson nooit voor mij?
hehehhe tjaquote:
Je kan daarmee zoooo veeel doenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wist niet dat de TR zo multifunctioneel was, bedankt voor de tip
11 wedstrijden 0 goalsquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hehehhe tjaheeft hij nou ooit weleens gescoord voor Chelsea ?
volgens mij helemaal nog niks he arme man
Ik ook, en maak er maar anderhalf uur vanquote:
Hij werkt ook als Via Via, net als bij Harry Potter.quote:
heyyy freddieyquote:
Je krijgt mij nieuwsgierig, als je de tijd hebt, vertel eens wat er nog meer mee kan, dan vertellen dat iets bagger is of centraal moet.quote:
Juiste hand, juiste positie. Dan kom je een heel end!quote:
Jij geile Piraatquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
heyyy freddiey![]()
ontploffende scheerschuim schorem
![]()
ja zoiets :''')quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:45 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hij werkt ook als Via Via, net als bij Harry Potter.
Ik gebruik hem altijd naar de open haard van SwJ en jat dan al z'n bier
je UI.. mag hij iets langzamer a.u.b.quote:
En twistdop!quote:
en tettenpics helpt ookquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je krijgt mij nieuwsgierig, als je de tijd hebt, vertel eens wat er nog meer mee kan, dan vertellen dat iets bagger is of centraal moet.
Edit: Of link een topic als het daar staat
neequote:Op dinsdag 12 april 2011 22:46 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
je UI.. mag hij iets langzamer a.u.b.?
oh, dan schrijf ik dat erbijquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:47 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
En twistdop!
Ik spreek uit ervaring.
dan gewoon hard persenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:47 schreef Furdinand het volgende:
[..]
O dan zie ik het nut er niet van, sorry..
Ik sla ook wel eens de hals kapot op de TR knop.quote:
wel anoniem he? anders weet iedereen dat je bier drinktquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:48 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik sla ook wel eens de hals kapot op de TR knop.
Niet écht een orthodoxe manier om je bier open te maken, maar het werkt.
Mwoah.. niet slecht, niet slecht.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:48 schreef ViezeFreddiey het volgende:
OMG OMG OMG OMG
Mandy moore, HD Wallpapers
[ afbeelding ]
Hier staat George Michael gewoon als wallpaper hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:48 schreef ViezeFreddiey het volgende:
OMG OMG OMG OMG
[ afbeelding ]
Uiteraard!quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:49 schreef murp het volgende:
[..]
wel anoniem he? anders weet iedereen dat je bier drinkt
De toppers hierquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:49 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hier staat George Michael gewoon als wallpaper hoor
tehuisquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:49 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Uiteraard!
Hoe is het eigenlijk met je 18 kinderen?
Iets teveel paint gebruiktquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:48 schreef ViezeFreddiey het volgende:
OMG OMG OMG OMG
[ afbeelding ]
Dat is wel tofquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:48 schreef murp het volgende:
[..]
ik ben ook een lady...
lady's onder elkaar
Jij bent een lieven piraattquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oké, jij bent lief en houdt mij tevree
serieus???quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zooooooooooooooooooooooooo wat geil
proefperiode geslaagd mogen we al stiekem zeggen nuquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:53 schreef dralion13 het volgende:
we hebben nu 24 uur een SC
En we zijn al in topic 15
Nee, ik lette meer op de uitstralingquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je die blauwe ogen gezien, vriend
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je die blauwe ogen gezien, vriend
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |