oeffffquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:38 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Nogmaals: Noordzeekrab met een sabayon van tapioca, groene curry, limoenblad en luchtige bisque van krab
Zorg dat jullie morgen op tijd thuis zijn voor het eten jongens!
Maar eerst computer uitzetten, helemaal loskoppelen, dan computer 1 verdieping lager neerzetten, computer aansluiten en weer opstarten, de kat van de buren eten geven, kijken hoe de zon staat, als deze niet te zien is eerst google streetview opstarten en kijken welke straat de meeste supermarkten heeft, en daarna alt+f4.quote:
Krabquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:38 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Nogmaals: Noordzeekrab met een sabayon van tapioca, groene curry, limoenblad en luchtige bisque van krab
Zorg dat jullie morgen op tijd thuis zijn voor het eten jongens!
aaahja dat was ik bijna vergetenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar eerst computer uitzetten, helemaal loskoppelen, dan computer 1 verdieping lager neerzetten, computer aansluiten en weer opstarten, de kat van de buren eten geven, kijken hoe de zon staat, als deze niet te zien is eerst google streetview opstarten en kijken welke straat de meeste supermarkten heeft, en daarna alt+f4.
Ik hou er ook niet van.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:40 schreef Bloempje. het volgende:
Ik hou eigenlijk niet van vis/dingen die uit de zee komenBen ik nu een slechte piraat?
Zal ik pannenkoeken voor ons bakken?quote:
oh slaap lekkerquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:40 schreef Bloempje. het volgende:
Oh, Beach, hoi!
en doei, want ik ging slapen
Oké!quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Zal ik pannenkoeken voor ons bakken?
Meteen epileptische aanval door jou UIquote:
Haal jij stroop en poedersuiker en aardbeien en slagroom?quote:
was jij niet slapenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Haal jij stroop en poedersuiker en aardbeien en slagroom?
Chelsea was beter eerste 30 minuten toen kwam opeens Manchester toen bleef Manchester komen toen maakte zo'n mafkaas 2e keer geel met domme overtreding toen kwam Didierquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
oeffffhoelaat is het etenstijd dan mijnheer topchef ?
19:00 precies verwacht ik iedereen in de woonkamer! ( of hadden we geen woonboot?quote:
Klopt. Maakt het niet minder lekkerquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
HAHA GOEIE. Afgekeken van Nico Boreas. Meesterkok en culinair expert van Boreas restaurant in Heeze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |