Ja die Parkquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Chelsea was beter eerste 30 minuten toen kwam opeens Manchester toen bleef Manchester komen toen maakte zo'n mafkaas 2e keer geel met domme overtreding toen kwam Didierdie wat hoop bezorgde toen kwam er een of andere Zuid-Koreaan die de hoop afstrafte 2 minuten later en toen was het voorbij
Goodnightquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:42 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohja, even vergeten
Nu echt weg, dag liefjens![]()
Geen woonboot, maar maakt niet uit. Ik loop wel even rondje om 19:00 en ga op de geur afquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:41 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
[..]
19:00 precies verwacht ik iedereen in de woonkamer! ( of hadden we geen woonboot?)
donequote:
mij ook wel lieve bietsjquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:41 schreef Beach het volgende:
[..]
ja he, maar dit doet me pijn dat ik niet zo lang hier kan zijn
Ja, of heel hard persenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:42 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ai rustug G, we zetten voortaan die TR jwz.
Ja hij was wel de held van de avond geef ik toequote:Op dinsdag 12 april 2011 22:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja die Parkhele wedstrijd rennen en dan nog scoren ook.
Ik hoop het maar manquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:43 schreef Beach het volgende:
[..]
er zijn nog meer dagen deze week gelukkig
Waarom doe je Jack Johnson nooit voor mij?quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja hij was wel de held van de avond geef ik toemaarja Drogba is gewoon mn held en die zag ik eindelijk na een jaar weer eens scoren en dan wordt dat meteen zo hard afgestraft
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom doe je Jack Johnson nooit voor mij?
hehehhe tjaquote:
Je kan daarmee zoooo veeel doenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wist niet dat de TR zo multifunctioneel was, bedankt voor de tip
11 wedstrijden 0 goalsquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hehehhe tjaheeft hij nou ooit weleens gescoord voor Chelsea ?
volgens mij helemaal nog niks he arme man
Ik ook, en maak er maar anderhalf uur vanquote:
Hij werkt ook als Via Via, net als bij Harry Potter.quote:
heyyy freddieyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |