In dit huis wonen 2 kerels en 1 vrouw, dus altijd ruimte in de badkamer.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hm wachten tot de badkamer vrij is, is stom.
Kan iemand mij een samenvatting geven van wat er gebeurd is?
Oh en beach je krijgt morgen pm terug.
quote:
quote:
Van speesinvaders vs Appeltje denk ikquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja Drogba scoorde maar toen kwam Park en die scoorde ook meteen dus toen was het voorbij![]()
of wilde je ergens anders een samenvatting van ?
Speesslet vond Appeltje een crybaby oid. Tyfussnol moest weer kut doen. Appeltje.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Van speesinvaders vs Appeltje denk ik.
doeiquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:05 schreef mc-Piel het volgende:
Hmm, ik duik m'n bedje in jongens!
Kusjelikjedansje!O+
Tot morgen.
Ja en over muis. Vertel je het morgen op msn zero?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lafjoe xoxoxo hvj wjnmk ntb knzj jbma wobbi jwz one love (L) (K)quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:05 schreef mc-Piel het volgende:
Kusjelikjedansje!O+
Tot morgen.
speesinvaders deed gemeen en appeltje zei niet zo gemeen toen en toen was het voorbij en toen noemde ik het een ruzie en toen wilde ze niet meer posten en toen smeekte ik haar om weer te posten en toen was ze hier weer en toen was ik weer vrolijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ben morgen t/m uurtje of 3/4 wel naar school. Maar komt goed daarnaquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja en over muis. Vertel je het morgen op msn zero?
NIET VERKLAPPENquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
speesinvaders deed gemeen en appeltje zei niet zo gemeen toen en toen was het voorbij en toen noemde ik het een ruzie en toen wilde ze niet meer posten en toen smeekte ik haar om weer te posten en toen was ze hier weer en toen was ik weer vrolijk
wtf??? Waarom? Wel handig van haar want zo is ze niet echt welkom natuurlijk...quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:05 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Speesslet vond Appeltje een crybaby oid. Tyfussnol moest weer kut doen. Appeltje.
Slaap lekker manquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:05 schreef mc-Piel het volgende:
Kusjelikjedansje!O+
Tot morgen.
Kan nu toch wel?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:07 schreef dralion13 het volgende:
Bij hoeveel topics gaan we ons eigen Fok!wiki pagina openen
Waarom wat?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wtf??? Waarom? Wel handig van haar want zo is ze niet echt welkom natuurlijk...
Trusten pielllllllloes
Nu?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:07 schreef dralion13 het volgende:
Pirania is daar toch de mod van ? moet hij dat niet doen ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:07 schreef dralion13 het volgende:
Fail.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:07 schreef Zeroku het volgende:
Haha wel grappig trouwens. Morgen voor ik naar school ga moet ik ff voor een vriend van me naar de Actiesport. Hij had daar fitness-schoenen gekocht, bleken ze twee linkerschoenen mee te hebben gegeven![]()
.
Kan iedereen. Hij controleert alleen alles, maar wiki is in principe niet nodig met de nieuwe topic-knopquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:07 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Pirania is daar toch de mod van ? moet hij dat niet doen ?
nuquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:07 schreef dralion13 het volgende:
hehehehquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:07 schreef Zeroku het volgende:
Haha wel grappig trouwens. Morgen voor ik naar school ga moet ik ff voor een vriend van me naar de Actiesport. Hij had daar fitness-schoenen gekocht, bleken ze twee linkerschoenen mee te hebben gegeven![]()
.
Say whut?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:05 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Speesslet vond Appeltje een crybaby oid. Tyfussnol moest weer kut doen. Appeltje.
ik gniffeldequote:Op dinsdag 12 april 2011 23:07 schreef Zeroku het volgende:
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |