Slaap lekker manquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:05 schreef mc-Piel het volgende:
Hmm, ik duik m'n bedje in jongens!
Kusjelikjedansje!O+
Tot morgen.
Kan nu toch wel?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:07 schreef dralion13 het volgende:
Bij hoeveel topics gaan we ons eigen Fok!wiki pagina openen
Waarom wat?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wtf??? Waarom? Wel handig van haar want zo is ze niet echt welkom natuurlijk...
Trusten pielllllllloes
Nu?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:07 schreef dralion13 het volgende:
Pirania is daar toch de mod van ? moet hij dat niet doen ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:07 schreef dralion13 het volgende:
Fail.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:07 schreef Zeroku het volgende:
Haha wel grappig trouwens. Morgen voor ik naar school ga moet ik ff voor een vriend van me naar de Actiesport. Hij had daar fitness-schoenen gekocht, bleken ze twee linkerschoenen mee te hebben gegeven![]()
.
Kan iedereen. Hij controleert alleen alles, maar wiki is in principe niet nodig met de nieuwe topic-knopquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:07 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Pirania is daar toch de mod van ? moet hij dat niet doen ?
nuquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:07 schreef dralion13 het volgende:
hehehehquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:07 schreef Zeroku het volgende:
Haha wel grappig trouwens. Morgen voor ik naar school ga moet ik ff voor een vriend van me naar de Actiesport. Hij had daar fitness-schoenen gekocht, bleken ze twee linkerschoenen mee te hebben gegeven![]()
.
Say whut?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:05 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Speesslet vond Appeltje een crybaby oid. Tyfussnol moest weer kut doen. Appeltje.
ik gniffeldequote:Op dinsdag 12 april 2011 23:07 schreef Zeroku het volgende:
.
Toen we daar naar binnen gingen waren er twee werknemers daar die in de zaak liepen te voetballenquote:
schuif er een pizza inquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:09 schreef Henkie94 het volgende:
Nou dan ga ik wel wat dingen in mn hol douwen.
Lekker verdiend voor hun dan tochquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Toen we daar naar binnen gingen waren er twee werknemers daar die in de zaak liepen te voetballen. Er was geen zak te doen en hun liepen overal rond te kutten met die bal
.
Dus je schuift er dalijk een Pizza uitquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:10 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Doen.
Vandaag trouwens gyros + pizza op.![]()
![]()
Ja is ook. Maar dat is toch geen porem als er mensen binnenkomen. Dat je eigen werknemers door die tent daar lopen te voetballenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |