hihihihi appeltje heeft ruziequote:
wat is dat allemaal met Scarlett hier ?!! HD 3D XP JPG ...quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:59 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik eis Scarlett Op in deze SC!
DIBBBS!
Ik heb geen ruzie.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hihihihi appeltje heeft ruzieen wat ik teruglas was niet al te best nee
ik heb je rug hoor ik kielhaal die bitch voor je
![]()
Dan moet je deze maar eens zien.. mits je kan tegen bloed en rondvliegende darmen anders is het een afraderquote:
Posten dan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:59 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik eis Scarlett Op in deze SC!
DIBBBS!
Jawelquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dan moet je deze maar eens zien.. mits je kan tegen bloed en rondvliegende darmen anders is het een afrader
Danger.dinges was anders ook niet zo lekker bezig.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
nee joh weet ik ook welmaar ze deed niet lief
Dat zijn we gewend van hemquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Danger.dinges was anders ook niet zo lekker bezig.
Je moet het met een korrel zout nemen.... het is een beetje net als Planet Terror of Machete...quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Jawelmaar ik ben bang dat het een enorme B-film is.
Net zoals dat Barbarossa waarin hij speelt.
Ik was het alleen maar.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:01 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ga niet meer posten want jullie vinden mij een ruziezoekster.
appeltje neeeeee het was maar een grap en een grol jij bent veels te lief voor ruziequote:Op dinsdag 12 april 2011 23:01 schreef Omdatappel het volgende:
Ik niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:01 schreef Omdatappel het volgende:
Mouse.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Danger.dinges was anders ook niet zo lekker bezig.
Dat ja.quote:
Gebeurd van wat?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hm wachten tot de badkamer vrij is, is stom.
Kan iemand mij een samenvatting geven van wat er gebeurd is?
Oh en beach je krijgt morgen pm terug.
Ja Drogba scoorde maar toen kwam Park en die scoorde ook meteen dus toen was het voorbijquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hm wachten tot de badkamer vrij is, is stom.
Kan iemand mij een samenvatting geven van wat er gebeurd is?
Oh en beach je krijgt morgen pm terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |