hmmm dat is niet zo'n beste eigenschapquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:13 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Altijd maar pics van katten.
Katten.
Een van onze katten blijft altijd midden op straat staan, ook al komt er een auto met vol gas aangereden.![]()
quote:
Net zo zoet als Omdatappel!quote:De Golden Delicious is een zeer populaire en meest gekweekte appel ter wereld. De oorsprong van de appel is West-Virginia, waar de teeltrechten gekocht werden in 1917 door twee broers, die de appel de naam Golden Delicious gaven. De appel is zoet en bij gebruik in gebak of appelmoes hoeft men vrijwel geen suiker toe te voegen.
Jij mag best verdrietig zijn hoor appelquote:
Nee, dat doe ik niet, omdat jij anders kutgevoel ditdat. Niet doen zeg ik je, niet doen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jij mag best verdrietig zijn hoor appelmaar dat ruziezoekster was uiteraard maar een grap !!! ik hoop dat je het niet te serieus opvat allemaal
Ze spoort ook niet helemaal.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hmmm dat is niet zo'n beste eigenschap![]()
hahaha gekkie echt niet hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet, omdat jij anders kutgevoel ditdat. Niet doen zeg ik je, niet doen.
Flipsjequote:Op dinsdag 12 april 2011 23:16 schreef Flippiee het volgende:
Ik lapohunt, verzin eens alvast een TT.
Appeltje appeltje appeltjequote:
Wij jou ook.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:17 schreef Omdatappel het volgende:
Slaap lekker allemaal.
Ik vind jullie echt heel tof.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:17 schreef Omdatappel het volgende:
Slaap lekker allemaal.
Ik vind jullie echt heel tof.
Welterusten appeltjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |