Dat ja.quote:
Gebeurd van wat?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hm wachten tot de badkamer vrij is, is stom.
Kan iemand mij een samenvatting geven van wat er gebeurd is?
Oh en beach je krijgt morgen pm terug.
Ja Drogba scoorde maar toen kwam Park en die scoorde ook meteen dus toen was het voorbijquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
In dit huis wonen 2 kerels en 1 vrouw, dus altijd ruimte in de badkamer.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:
quote:
Van speesinvaders vs Appeltje denk ikquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja Drogba scoorde maar toen kwam Park en die scoorde ook meteen dus toen was het voorbij![]()
of wilde je ergens anders een samenvatting van ?
Speesslet vond Appeltje een crybaby oid. Tyfussnol moest weer kut doen. Appeltje.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Van speesinvaders vs Appeltje denk ik.
doeiquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:05 schreef mc-Piel het volgende:
Hmm, ik duik m'n bedje in jongens!
Kusjelikjedansje!O+
Tot morgen.
Ja en over muis. Vertel je het morgen op msn zero?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lafjoe xoxoxo hvj wjnmk ntb knzj jbma wobbi jwz one love (L) (K)quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:05 schreef mc-Piel het volgende:
Kusjelikjedansje!O+
Tot morgen.
speesinvaders deed gemeen en appeltje zei niet zo gemeen toen en toen was het voorbij en toen noemde ik het een ruzie en toen wilde ze niet meer posten en toen smeekte ik haar om weer te posten en toen was ze hier weer en toen was ik weer vrolijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ben morgen t/m uurtje of 3/4 wel naar school. Maar komt goed daarnaquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja en over muis. Vertel je het morgen op msn zero?
NIET VERKLAPPENquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
speesinvaders deed gemeen en appeltje zei niet zo gemeen toen en toen was het voorbij en toen noemde ik het een ruzie en toen wilde ze niet meer posten en toen smeekte ik haar om weer te posten en toen was ze hier weer en toen was ik weer vrolijk
wtf??? Waarom? Wel handig van haar want zo is ze niet echt welkom natuurlijk...quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:05 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Speesslet vond Appeltje een crybaby oid. Tyfussnol moest weer kut doen. Appeltje.
Slaap lekker manquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:05 schreef mc-Piel het volgende:
Kusjelikjedansje!O+
Tot morgen.
Kan nu toch wel?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:07 schreef dralion13 het volgende:
Bij hoeveel topics gaan we ons eigen Fok!wiki pagina openen
Waarom wat?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wtf??? Waarom? Wel handig van haar want zo is ze niet echt welkom natuurlijk...
Trusten pielllllllloes
Nu?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:07 schreef dralion13 het volgende:
Pirania is daar toch de mod van ? moet hij dat niet doen ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:07 schreef dralion13 het volgende:
Fail.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:07 schreef Zeroku het volgende:
Haha wel grappig trouwens. Morgen voor ik naar school ga moet ik ff voor een vriend van me naar de Actiesport. Hij had daar fitness-schoenen gekocht, bleken ze twee linkerschoenen mee te hebben gegeven![]()
.
Kan iedereen. Hij controleert alleen alles, maar wiki is in principe niet nodig met de nieuwe topic-knopquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:07 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Pirania is daar toch de mod van ? moet hij dat niet doen ?
nuquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:07 schreef dralion13 het volgende:
hehehehquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:07 schreef Zeroku het volgende:
Haha wel grappig trouwens. Morgen voor ik naar school ga moet ik ff voor een vriend van me naar de Actiesport. Hij had daar fitness-schoenen gekocht, bleken ze twee linkerschoenen mee te hebben gegeven![]()
.
Say whut?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:05 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Speesslet vond Appeltje een crybaby oid. Tyfussnol moest weer kut doen. Appeltje.
ik gniffeldequote:Op dinsdag 12 april 2011 23:07 schreef Zeroku het volgende:
.
Toen we daar naar binnen gingen waren er twee werknemers daar die in de zaak liepen te voetballenquote:
schuif er een pizza inquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:09 schreef Henkie94 het volgende:
Nou dan ga ik wel wat dingen in mn hol douwen.
Lekker verdiend voor hun dan tochquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Toen we daar naar binnen gingen waren er twee werknemers daar die in de zaak liepen te voetballen. Er was geen zak te doen en hun liepen overal rond te kutten met die bal
.
Dus je schuift er dalijk een Pizza uitquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:10 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Doen.
Vandaag trouwens gyros + pizza op.![]()
![]()
Ja is ook. Maar dat is toch geen porem als er mensen binnenkomen. Dat je eigen werknemers door die tent daar lopen te voetballenquote:
ik zie nu je sigquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:10 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Doen.
Vandaag trouwens gyros + pizza op.![]()
![]()
hihihi diep van binnen ben je wel blij jij stiekemerdquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:11 schreef Omdatappel het volgende:
Ik post alleen nog maar met verdrietige PI.
Dat topic is ook zo lamequote:
Hapje?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:11 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dus je schuift er dalijk een Pizza uit?
Okee nu ben ik weg!
Kusjelikjedansje!
Behalve voor Space.. want dat is een hoer
watquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:11 schreef Omdatappel het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hihihi diep van binnen ben je wel blij jij stiekemerd
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:11 schreef Omdatappel het volgende:
hoe kom je daar zo op ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:12 schreef Henkie94 het volgende:
Volgens mij houdt JanPiraat van katten.
Altijd maar pics van katten.quote:
Niet doenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:11 schreef Omdatappel het volgende:
Oké.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:14 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Niet doen
Jou verdriet doet ons allen pijn
Ik vind je geen ruziezoekster hoor, echt niet
hmmm dat is niet zo'n beste eigenschapquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:13 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Altijd maar pics van katten.
Katten.
Een van onze katten blijft altijd midden op straat staan, ook al komt er een auto met vol gas aangereden.![]()
quote:
Net zo zoet als Omdatappel!quote:De Golden Delicious is een zeer populaire en meest gekweekte appel ter wereld. De oorsprong van de appel is West-Virginia, waar de teeltrechten gekocht werden in 1917 door twee broers, die de appel de naam Golden Delicious gaven. De appel is zoet en bij gebruik in gebak of appelmoes hoeft men vrijwel geen suiker toe te voegen.
Jij mag best verdrietig zijn hoor appelquote:
Nee, dat doe ik niet, omdat jij anders kutgevoel ditdat. Niet doen zeg ik je, niet doen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jij mag best verdrietig zijn hoor appelmaar dat ruziezoekster was uiteraard maar een grap !!! ik hoop dat je het niet te serieus opvat allemaal
Ze spoort ook niet helemaal.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hmmm dat is niet zo'n beste eigenschap![]()
hahaha gekkie echt niet hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet, omdat jij anders kutgevoel ditdat. Niet doen zeg ik je, niet doen.
Flipsjequote:Op dinsdag 12 april 2011 23:16 schreef Flippiee het volgende:
Ik lapohunt, verzin eens alvast een TT.
Appeltje appeltje appeltjequote:
Wij jou ook.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:17 schreef Omdatappel het volgende:
Slaap lekker allemaal.
Ik vind jullie echt heel tof.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:17 schreef Omdatappel het volgende:
Slaap lekker allemaal.
Ik vind jullie echt heel tof.
Welterusten appeltjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |