Het zijn de flessen met een afbeelding van een Coca Cola meisje en een klein stukje tekst over de actie. Ik zag de codes eerst ook niet, maar ze staan met zwarte lettertjes in de onderkant van de dop. Ze zijn best lastig te lezen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:11 schreef Chinless het volgende:
zijn dat speciale doppen of flessen dan? Ik ben namelijk een grote cola drinker, flessen zat hier, maar niets waar iets onder de dop zit.
Ik zag het, heel goed.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:14 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb even [centraal] toegevoegd aan de TT, want als je je hier speciaal voor registreert, mag je een topic best delen
Ik heb de codes ook en geloof niet dat ik ze ga gebruiken; ik zal het topic in de gaten houden
Hmm zulke flessen heb ik nog niet. Zal vd week wel komen daar mijn voorraad bijna op is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het zijn de flessen met een afbeelding van een Coca Cola meisje en een klein stukje tekst over de actie. Ik zag de codes eerst ook niet, maar ze staan met zwarte lettertjes in de onderkant van de dop. Ze zijn best lastig te lezen.
Ik nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:16 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zag het, heel goed.
Heb je die geweldige tas niet gezien op de site?
Maar er staat bij minimaal ... codes of ... codes.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
En de sporttas is ook zo tof! Ze zijn nu tijdelijk niet leverbaar, maar ik heb toch nog niet genoeg.
Het is per missende code 1,25 bijbetalen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:25 schreef Chinless het volgende:
[..]
Maar er staat bij minimaal ... codes of ... codes.
Hoe zit dat dan ?
Ja dat is onzin, dan kan je ook een fles cola kopen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is per missende code 1,25 bijbetalen.
Mijn vriendje wil die koelkast.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:27 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ja dat is onzin, dan kan je ook een fles cola kopen.
Mja bijv voor die koelkast heb je 100 codes, amaj... je bent toch niet gek.
Ja ik ook, maar ondanks mijn drink gedrag ga ik die 100codes niet redden. Ik weet ook niet hoelang die actie duurt?quote:
Oe, die vind ik foeilelijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
En de sporttas is ook zo tof! Ze zijn nu tijdelijk niet leverbaar, maar ik heb toch nog niet genoeg.
Ooh, ik ben jaloers op jou...quote:Op maandag 18 april 2011 13:22 schreef Yvar het volgende:
Ik werk zelf bij de Albert heijn.. Dus de embalage band helpt me aan de codes.Ik ben nu zelf aan het sparen voor de koelkast (zit nu op 93 na 1 dag gewerkt te hebben
).
Wanneer ik de koelkast binnen heb zal ik de codes voor jullie sparen!
scoutingquote:Op maandag 18 april 2011 18:07 schreef atog het volgende:
Ik zoek Codes niet voor mezelf maar voor Scouting ik wil geaag een kleine coolcast voor bij de scouting in de boot alvast bedankt
mag via PM
quote:Op maandag 18 april 2011 20:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb net 2 tassen vol lege coca cola flessen weggebracht
Yvar, het was de AH, kan jij ze voor mij even van de band halen!!
Hahaha got em! Ze krijgen een goed doel!quote:Op maandag 18 april 2011 20:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb net 2 tassen vol lege coca cola flessen weggebracht
Yvar, het was de AH, kan jij ze voor mij even van de band halen!!
Profiteren van onnozele consumentjes zoals ik die geen flauw idee hadden dat deze actie bestondquote:
ik wist het ook nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Profiteren van onnozele consumentjes zoals ik die geen flauw idee hadden dat deze actie bestond
*YskaFredriksson wil nu wel even 6 jaar terug in de tijd en weer bij de emballageband staan*quote:Op woensdag 20 april 2011 21:46 schreef Dagoduck het volgende:
handig dat werken bij de AHinmiddels 11, ze hadden de flessenband al gelopen maar alsnog 6 erbij
als je me naam al niet eens goed typt......dan word het nixquote:Op donderdag 21 april 2011 20:07 schreef feesbeeest het volgende:
Codes zijn welkom, heb ze nodig omdat ik heel graag met mijn vader op zijn verjaardag de fabriek moet bezoeken.
Tha Flas
Ja jij
Coca Cola
Bedankt
Tha_Flash kijk in je hartquote:Op donderdag 21 april 2011 20:08 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
als je me naam al niet eens goed typt......dan word het nix
Klotegedicht maar toch de codes ge-pm'tquote:Op donderdag 21 april 2011 20:10 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Tha_Flash kijk in je hart
Jij bent vast niet hard
Daar ga ik weer
nu eet ik een peer.
kloptquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:07 schreef Isabeau het volgende:
note to self: alléén de doppen met 125-jaar coca cola tellen, dus geen cola meer kopen in winkels die niet goed lopen en dus nog oude flessen hebben
?quote:
Die heb ik hier als het goed is ook nog ergens liggenquote:
Geluksvogel!quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:59 schreef Gasmask het volgende:
Werken bij de AH heeft ook zo zijn voordelen
en na de koelkast doneer je ze naar mij ?quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:59 schreef Gasmask het volgende:
Werken bij de AH heeft ook zo zijn voordelen
Ik ga ook nog voor de LP spelerquote:Op zaterdag 30 april 2011 16:09 schreef jacobussss het volgende:
[..]
en na de koelkast doneer je ze naar mij ?
Grrrrrrr ik moet er nog veelste veel voor de koelkastquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:41 schreef Gasmask het volgende:
Zit al op 132![]()
Nog 18 te gaan voor de koelkast
Mag ik hem?quote:Op zondag 1 mei 2011 16:03 schreef GizartFRL het volgende:
Heb hier nog een lege fles liggen.
Zal ze de code eens opzoeken.
Mag ik hem alsjeblieft please please, heb er nog één nodig, heb er nu 99quote:Op zondag 1 mei 2011 16:03 schreef GizartFRL het volgende:
Heb hier nog een lege fles liggen.
Zal ze de code eens opzoeken.
Thanx!quote:
quote:
ik wil hem ookquote:Op zondag 1 mei 2011 21:19 schreef Gasmask het volgende:
Koelkast besteld !Helaas wel ¤ 9,95 verzend- / handelingskosten...
Heb jij een betaalbevestiging? Ik heb Platendraaiert besteld & betaald, maar nog geen mail gehad...quote:Op zondag 1 mei 2011 21:19 schreef Gasmask het volgende:
Koelkast besteld !Helaas wel ¤ 9,95 verzend- / handelingskosten...
Ik ook, heb maar ff een mailtje gestuurd via contactformulier, hopelijk ist er morgen iemand op het Coca Cola kantoor die er wat aan doetquote:Op zondag 1 mei 2011 22:20 schreef Gasmask het volgende:
Heb het zelfde als jou. Betaald maar het artikel staat ook nog in het mandje... heb zelfs de codes nog
Held, dat ik daar niet over na had gedacht. Heb vandaag tijdens het werken meteen maar aantal doppen meegenomen!quote:
niet vergetenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:42 schreef ForumPimp het volgende:
Ik heb nog een hele tas vol met Cola flessen, er liggen ook nog een paar in de bezemkast. Als ik het niet vergeet dan zal ik ze hier morgen posten!
Haha me 2!!! Probeer heel de dag te kijken, mocht ik geen klanten hebben, aangezien ik helaas moet werkenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:06 schreef jacobussss het volgende:
[..]
niet vergetenwant dan ga ik morgen campen op fok
rond hoelaat denk je ?
Je kunt codes sparen van 1 april 2011 t/m 30 juni 2011. Spaarcodes inwisselen en items bestellen kan t/m 31 juli 2011 in de online Boutique.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:18 schreef jacobussss het volgende:
was de actie nou in juni of in juli afgelopen ??
Bedankt!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:38 schreef TwinkleStar001 het volgende:
Drink zelden cola, maar nu toch een fles met code, voor wie wil:
O84BT9KE --> het is me alleen niet duidelijk wat dat eerste nu is: een 0 een O of zelfs een Q
Wss al gebruikt, dan geeft hij ook ongeldige codequote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:55 schreef Gasmask het volgende:
4 Ervan heb ik ingevoerd, Thanks! Bij de eerste was de 7 een Z![]()
De rest pakt hij niet, waarschijnlijk niet goed overgetypt.
Had hetzelfde met de koelkast, als je het product verwijderd uit je mandje krijg je de codes weer terugquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:56 schreef Myraela het volgende:
Ik heb de tas besteld en betaald. Maar hij staat toch nog in mijn winkelmandje.
vergeet je het niet??? hahaquote:Op maandag 2 mei 2011 21:42 schreef ForumPimp het volgende:
Ik heb nog een hele tas vol met Cola flessen, er liggen ook nog een paar in de bezemkast. Als ik het niet vergeet dan zal ik ze hier morgen posten!
Had je antwoord terug?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:03 schreef Gasmask het volgende:
[..]
Had hetzelfde met de koelkast, als je het product verwijderd uit je mandje krijg je de codes weer terugHeb nog wel gemaild naar Coca Cola en ze hadden wat tijd nodig om het na te kijken.
Heb vanmorgen mail gehad van Coca Cola. Ze gingen het uitzoeken en zeiden dat ik maar even moet wachten op hun antwoord. Hopen dat het snel gaat!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Had je antwoord terug?Ik heb gemaild maar nog niets terug gehad.
Deze onbekende FOK!er spaart ook!quote:Op zondag 1 mei 2011 01:29 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik ben bang dat het vrij kansloos is als onbekende Fokker! maar ik spaar ook. Dus mocht nog iemand over hebben
Ik heb nog 25 doppen liggenquote:
en dan zet je ze natuurlijk hier neerquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:30 schreef Dagoduck het volgende:
Ik wil eerst reactie van Coca Cola NL over mijn orderbevestiging
en mij eventjes waarschuwen, zodat ik het niet weer mislooptquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:42 schreef jacobussss het volgende:
[..]
en dan zet je ze natuurlijk hier neer
ja die andere codes was ik ook misgelopenquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:49 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
en mij eventjes waarschuwen, zodat ik het niet weer misloopt
We willen ze allemaal wel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:21 schreef SunshineFlower het volgende:
Als iemand er nog een paar over heeft, mag ik ze dan hebben...?Ik heb er nog maar 11 en wil super graag die LP speler
stuur een berichtquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:05 schreef pgrferrari het volgende:
Fucksite, je kan geen eens iets bestellen
Nouja als dat iemand is die er mee vandoor gaat die bij de AH werkt vind ik dat nou niet per definitie eerlijkquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:20 schreef blaffende_visjes het volgende:
[..]
We willen ze allemaal wel.
Het eerlijkste is om degene die ze weggeeft ze te laten posten en wie er dan het eerst bij is heeft geluk.
Dit had ik ook, heb alleen geen screenshot van de transactie, maar als ik in mn internetbankieren kijk is het wel afgeschreven...quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:12 schreef pgrferrari het volgende:
Nou wel kunnen bestellen na nog 3x proberen.
Item staat na betaling nog in de winkelmand en ook geen bevestiging gehad.
Heb igg de transactie uitgeprint en een screenshot ervan gemaakt.
Ben benieuwd of ik het binnenkort heb of ik er zelf achteraan moet.
Waarom zeg je dit alleen tegen mij? Als je alle reacties doorleest zie je dat er wel meer mensen zijn die dit doen, dus waarom zou ik dit niet mogen...?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:20 schreef blaffende_visjes het volgende:
[..]
We willen ze allemaal wel.
Het eerlijkste is om degene die ze weggeeft ze te laten posten en wie er dan het eerst bij is heeft geluk.
Omdat jij op dat moment de laatste was die het vroeg? en hij op dat moment het wou zeggen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:44 schreef SunshineFlower het volgende:
[..]
Waarom zeg je dit alleen tegen mij? Als je alle reacties doorleest zie je dat er wel meer mensen zijn die dit doen, dus waarom zou ik dit niet mogen...?
Dat kan wel zo zijn, maar dan kan hij het ook gewoon posten zonder mij te quoten...quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Omdat jij op dat moment de laatste was die het vroeg? en hij op dat moment het wou zeggen?
Ik nietquote:
In FHF worden goederen niet voor geld aangeboden of geld aangeboden voor goederen. Zou je dat uit je post willen verwijderen? Je kan natuurlijk wel ruilmateriaal aanbieden.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:37 schreef lolligetrolomrol het volgende:
Belangrijk: ben je van plan om je codes gratis weg te geven, dan vraag ik u om vooral niet door te lezen en de codes naar mij toe te sturen via PM.
-knip-
Ow, ik had het eerst in vraag en aanbod geplaatst, maar toen werd het weggehaaldquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In FHF worden goederen niet voor geld aangeboden of geld aangeboden voor goederen. Zou je dat uit je post willen verwijderen? Je kan natuurlijk wel ruilmateriaal aanbieden.
Je kan ze ook kopen voor 1,25 als je een aantal hebt. Maar als je er nu pas 2 hebt moet je sowieso misschien wat meer cola drinken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:59 schreef lolligetrolomrol het volgende:
[..]
Ow, ik had het eerst in vraag en aanbod geplaatst, maar toen werd het weggehaald
Ik ben er bereid geld voor te geven als het dan sneller gaat, want misschien heb ik over 2 maanden nog geen 2 codes gratis gekregen en dan schiet t niet op
Voor 1,25 kan ik net zo goed een fles halen, inclusief 1 code en 0,25¤ statiegeldquote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je kan ze ook kopen voor 1,25 als je een aantal hebt. Maar als je er nu pas 2 hebt moet je sowieso misschien wat meer cola drinken.
Mag ik mijn topic dan weer posten in Vraag & Aanbod?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:16 schreef liesje1979 het volgende:
Maar kopen gaat via FHF niet gebeuren dus.
Klaar ook nu.
Ik heb je vraag voorgelegd bij de V&A mods.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:23 schreef lolligetrolomrol het volgende:
[..]
Mag ik mijn topic dan weer posten in Vraag & Aanbod?
-edit- Wat weggehaald, ook dit is indirecte spam.
Faq doorgelezen en ik zit dus niet in zo'n ''FHF situatie'', anders zou ik in eerste instantie niet een topic geopend hebben waar staat dat ik er geld voor wil geven. Dus ben verkeerd doorverwezen en mijn topic is geruïneerd
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb je vraag voorgelegd bij de V&A mods.
Volgens mij mag dat topic toch gewoon in V&Aquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:36 schreef blingbooy het volgende:
Onder de doppen van 1,5 L coca cola flessen in de smaken regular, light en zero zitten codes waarmee je voor prijzen kunt sparen. Indien jullie deze codes niet gebruiken zou ik willen vragen of jullie deze codes naar mij willen sturen in een prive' berichtje. vriendelijk bedankt
Je mag hier geen geld bieden voor artikelen die aangeboden worden. En ook geen geld vragen, staat in de FAQ. Geen idee wat in V&A mag, daarom heb ik het achter gevraagd. En zo streng ben ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij mag dat topic toch gewoon in V&A
gebeurd toch wel vaker?
[GEZ] Unox Blondservies Actiecodes
Liesje is gewoon hastikke streng TS
Het is gewoon moeilijk controleerbaar.quote:Per direct wordt het aanbieden van alle (waarde)bonnen/e-tickets (in welke vorm dan ook) niet meer toegestaan op FOK. Denk hierbij bijvoorbeeld aan bonnen van FRS, Bol.com, CenterParks, maar ook actiebonnen/kortingscodes bij verschillende websites
Platenspeler heb ik al besteld!quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Had je al antwoord terug?
Wat zeiden ze?
En vlak daarna kreeg ik de orderbevestiging per mail..quote:Geachte heer "Dagoduck",
Bedankt voor uw bericht over de Coca-Cola actie.
Helaas is het erg druk op het moment, dus duurt het enige tijd voor uw mail beantwoord is. Excuses voor het ongemak, u wordt zo spoedig mogelijk gecontacteerd door de desbetreffende afdeling over de status van uw bestelling.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Noor
Het Coca-Cola actie team
Ok, mooi.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
En vlak daarna kreeg ik de orderbevestiging per mail..
grr... jaloersquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:35 schreef WLproxy het volgende:
Koelkastje inmiddels besteld. Zit inmiddels alweer op de 50 spaarpunten, ben alleen nog aan het twijfelen of ik nou nog een koelkast wil, of zo'n platenspeler
.
hoe komen jullie aan al die spaarpuntenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:35 schreef WLproxy het volgende:
Koelkastje inmiddels besteld. Zit inmiddels alweer op de 50 spaarpunten, ben alleen nog aan het twijfelen of ik nou nog een koelkast wil, of zo'n platenspeler
.
Ik heb er 2 via FOK!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:11 schreef lolligetrolomrol het volgende:
[..]
hoe komen jullie aan al die spaarpunten
lijkt me sterk via dit forum of wel?
Ik werk bij de Albert Heijnquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:55 schreef thewvll het volgende:
@dagoduck hoe ben je dan aan al die codes gekomen?
stuk of 10 van de 140...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:17 schreef thewvll het volgende:
@dagoduck hoeveel van de doppen die je pakt zijn dan al de code van gebruikt
Al mijn collega's sparen het ookquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:01 schreef WLproxy het volgende:
En ik werk bij de C1000, en dan zijn al mijn collegatjes ook nog is zo aardig om voor mij alles in een zakje te gooien. Net weer even een zakje opgehaald met ± 60 dopjes erin.
Wat heb je aan 2 koelkastenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:39 schreef Gasmask het volgende:
Koelkast al besteld (Als het goed gaat bij Coca-cola), nu weer 35 codes voor de nieuwe koelkast
Je kan maar 1 koelkast per adres bestellen dacht ik te lezen op de websitequote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:39 schreef Gasmask het volgende:
Koelkast al besteld (Als het goed gaat bij Coca-cola), nu weer 35 codes voor de nieuwe koelkast
Ooh dan kun je bij die 2de het beste mijn adres invullen;)quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:48 schreef SunshineFlower het volgende:
[..]
Je kan maar 1 koelkast per adres bestellen dacht ik te lezen op de website
Koop Coca Cola flessen! heb je meteen een jaarvoorraad...quote:
Dat is niet mijn probleemquote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:17 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja een jaarvoorraad die niet te zuipen is omdat alle flessen geopend zijn...
Dank je wel Myraela (en mama van)quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:06 schreef Myraela het volgende:
Oh, aangezien ik hier toch cola uit de fles zit te drinken nu (sorry mama).
QQZEQ58A
quote:
Haha en nog blijven proberen nieuwe te openen http://i.fok.nl/s/emo.gifquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:38 schreef Quyxz_ het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/342103
Stuur ze maar naar mij.
quote:
reactie verwijderen?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:50 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Haha en nog blijven proberen nieuwe te openen http://i.fok.nl/s/emo.gif
THANX!!quote:
Deze lagen nog in de bijkeuken.quote:
da ze al gebruikt waren, was al half uur geleden, maar mijn checker doet het nog steeds niet, ook niet met mijn code's maar ik denk ik post het in 1 berichtquote:
Eens, pak je een code laat het dan even weten, is leuk voor de gever, en andere mensen zullen niet voor niets de code nog een keer proberen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:44 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Ja, het is wel netjes dat die persoon even iets zegt inderdaad.
Ik niet helaas...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:56 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
Wie heeft hem dan genomen?
Graag melden
halloquote:Op zondag 8 mei 2011 12:54 schreef ForumPimp het volgende:
Wie nu het eerst reageert op mij krijgt een PM met een nieuwe code, dat lijkt mij wat eerlijker.
2 flessen cola kunnen er toch wel af? Ik wil voor de 150 codes gaan , ik drnink amper cola dus heb ze ook hard nodig nu pas 35 codes;)quote:Op zondag 8 mei 2011 13:06 schreef markar het volgende:
kan iemand mij een code sturen ik heb er 6 en meot er 8 hebben voor de pet dankje je wel maar stuuur het wel via de prive bericht dankje je wel!! je maakt me heel blij als je het me stuurt ik waardeer het heel erg.
Mag ik ze in een PM????quote:Op zondag 8 mei 2011 20:00 schreef nathan3020 het volgende:
Heb nog een 6-pack Coca Cola zero, even doordrinken en dan heb ik codes
Ik ben bang dat het einde oefening is, zo'n bericht bestaat niet voor niets...quote:Op maandag 9 mei 2011 22:37 schreef Tochwelleuk het volgende:
Ik heb ook een aantal codes via mijn werk weten te bemachtigen, alleen waren ze soms moeilijk te lezen en vulde ik ze dus af en toe verkeerd in. Zit nu op 64 codes maar hij geeft nu aan: Te veel ongeldige pogingen, kan ik nu niet meer sparen?
Dat meen je niet? Ik heb ook al regelmatig een verkeerde code in gevoerd, vanaf nu maar heel goed lezen dan. Die stomme Q ook die op een O of een 0 lijkt.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:37 schreef Tochwelleuk het volgende:
Ik heb ook een aantal codes via mijn werk weten te bemachtigen, alleen waren ze soms moeilijk te lezen en vulde ik ze dus af en toe verkeerd in. Zit nu op 64 codes maar hij geeft nu aan: Te veel ongeldige pogingen, kan ik nu niet meer sparen?
Hoe ben je zo snel aan de codes gekomen? Ik heb er nu pas amper 50,, als je nog codes over hebt mag je ze altijd in een pm sturen;)quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:03 schreef Drawer het volgende:
Net eindelijk de koelkast kunnen bestellen. De foutmelding was weg en hij was weer bestelbaar!
ja en vandaag is die van mijquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:58 schreef nathan3020 het volgende:
Ik post er een om de dag, dus.. Volgende keer heb jij er misschien een,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |