We willen ze allemaal wel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:21 schreef SunshineFlower het volgende:
Als iemand er nog een paar over heeft, mag ik ze dan hebben...?Ik heb er nog maar 11 en wil super graag die LP speler
stuur een berichtquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:05 schreef pgrferrari het volgende:
Fucksite, je kan geen eens iets bestellen
Nouja als dat iemand is die er mee vandoor gaat die bij de AH werkt vind ik dat nou niet per definitie eerlijkquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:20 schreef blaffende_visjes het volgende:
[..]
We willen ze allemaal wel.
Het eerlijkste is om degene die ze weggeeft ze te laten posten en wie er dan het eerst bij is heeft geluk.
Dit had ik ook, heb alleen geen screenshot van de transactie, maar als ik in mn internetbankieren kijk is het wel afgeschreven...quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:12 schreef pgrferrari het volgende:
Nou wel kunnen bestellen na nog 3x proberen.
Item staat na betaling nog in de winkelmand en ook geen bevestiging gehad.
Heb igg de transactie uitgeprint en een screenshot ervan gemaakt.
Ben benieuwd of ik het binnenkort heb of ik er zelf achteraan moet.
Waarom zeg je dit alleen tegen mij? Als je alle reacties doorleest zie je dat er wel meer mensen zijn die dit doen, dus waarom zou ik dit niet mogen...?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:20 schreef blaffende_visjes het volgende:
[..]
We willen ze allemaal wel.
Het eerlijkste is om degene die ze weggeeft ze te laten posten en wie er dan het eerst bij is heeft geluk.
Omdat jij op dat moment de laatste was die het vroeg? en hij op dat moment het wou zeggen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:44 schreef SunshineFlower het volgende:
[..]
Waarom zeg je dit alleen tegen mij? Als je alle reacties doorleest zie je dat er wel meer mensen zijn die dit doen, dus waarom zou ik dit niet mogen...?
Dat kan wel zo zijn, maar dan kan hij het ook gewoon posten zonder mij te quoten...quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Omdat jij op dat moment de laatste was die het vroeg? en hij op dat moment het wou zeggen?
Ik nietquote:
In FHF worden goederen niet voor geld aangeboden of geld aangeboden voor goederen. Zou je dat uit je post willen verwijderen? Je kan natuurlijk wel ruilmateriaal aanbieden.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:37 schreef lolligetrolomrol het volgende:
Belangrijk: ben je van plan om je codes gratis weg te geven, dan vraag ik u om vooral niet door te lezen en de codes naar mij toe te sturen via PM.
-knip-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |