Mag ik hem?quote:Op zondag 1 mei 2011 16:03 schreef GizartFRL het volgende:
Heb hier nog een lege fles liggen.
Zal ze de code eens opzoeken.
Mag ik hem alsjeblieft please please, heb er nog één nodig, heb er nu 99quote:Op zondag 1 mei 2011 16:03 schreef GizartFRL het volgende:
Heb hier nog een lege fles liggen.
Zal ze de code eens opzoeken.
Thanx!quote:
quote:
ik wil hem ookquote:Op zondag 1 mei 2011 21:19 schreef Gasmask het volgende:
Koelkast besteld !Helaas wel ¤ 9,95 verzend- / handelingskosten...
Heb jij een betaalbevestiging? Ik heb Platendraaiert besteld & betaald, maar nog geen mail gehad...quote:Op zondag 1 mei 2011 21:19 schreef Gasmask het volgende:
Koelkast besteld !Helaas wel ¤ 9,95 verzend- / handelingskosten...
Ik ook, heb maar ff een mailtje gestuurd via contactformulier, hopelijk ist er morgen iemand op het Coca Cola kantoor die er wat aan doetquote:Op zondag 1 mei 2011 22:20 schreef Gasmask het volgende:
Heb het zelfde als jou. Betaald maar het artikel staat ook nog in het mandje... heb zelfs de codes nog
Held, dat ik daar niet over na had gedacht. Heb vandaag tijdens het werken meteen maar aantal doppen meegenomen!quote:
niet vergetenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:42 schreef ForumPimp het volgende:
Ik heb nog een hele tas vol met Cola flessen, er liggen ook nog een paar in de bezemkast. Als ik het niet vergeet dan zal ik ze hier morgen posten!
Haha me 2!!! Probeer heel de dag te kijken, mocht ik geen klanten hebben, aangezien ik helaas moet werkenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:06 schreef jacobussss het volgende:
[..]
niet vergetenwant dan ga ik morgen campen op fok
rond hoelaat denk je ?
Je kunt codes sparen van 1 april 2011 t/m 30 juni 2011. Spaarcodes inwisselen en items bestellen kan t/m 31 juli 2011 in de online Boutique.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:18 schreef jacobussss het volgende:
was de actie nou in juni of in juli afgelopen ??
Bedankt!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:38 schreef TwinkleStar001 het volgende:
Drink zelden cola, maar nu toch een fles met code, voor wie wil:
O84BT9KE --> het is me alleen niet duidelijk wat dat eerste nu is: een 0 een O of zelfs een Q
Wss al gebruikt, dan geeft hij ook ongeldige codequote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:55 schreef Gasmask het volgende:
4 Ervan heb ik ingevoerd, Thanks! Bij de eerste was de 7 een Z![]()
De rest pakt hij niet, waarschijnlijk niet goed overgetypt.
Had hetzelfde met de koelkast, als je het product verwijderd uit je mandje krijg je de codes weer terugquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:56 schreef Myraela het volgende:
Ik heb de tas besteld en betaald. Maar hij staat toch nog in mijn winkelmandje.
vergeet je het niet??? hahaquote:Op maandag 2 mei 2011 21:42 schreef ForumPimp het volgende:
Ik heb nog een hele tas vol met Cola flessen, er liggen ook nog een paar in de bezemkast. Als ik het niet vergeet dan zal ik ze hier morgen posten!
Had je antwoord terug?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:03 schreef Gasmask het volgende:
[..]
Had hetzelfde met de koelkast, als je het product verwijderd uit je mandje krijg je de codes weer terugHeb nog wel gemaild naar Coca Cola en ze hadden wat tijd nodig om het na te kijken.
Heb vanmorgen mail gehad van Coca Cola. Ze gingen het uitzoeken en zeiden dat ik maar even moet wachten op hun antwoord. Hopen dat het snel gaat!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Had je antwoord terug?Ik heb gemaild maar nog niets terug gehad.
Deze onbekende FOK!er spaart ook!quote:Op zondag 1 mei 2011 01:29 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik ben bang dat het vrij kansloos is als onbekende Fokker! maar ik spaar ook. Dus mocht nog iemand over hebben
Ik heb nog 25 doppen liggenquote:
en dan zet je ze natuurlijk hier neerquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:30 schreef Dagoduck het volgende:
Ik wil eerst reactie van Coca Cola NL over mijn orderbevestiging
en mij eventjes waarschuwen, zodat ik het niet weer mislooptquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:42 schreef jacobussss het volgende:
[..]
en dan zet je ze natuurlijk hier neer
ja die andere codes was ik ook misgelopenquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:49 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
en mij eventjes waarschuwen, zodat ik het niet weer misloopt
We willen ze allemaal wel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:21 schreef SunshineFlower het volgende:
Als iemand er nog een paar over heeft, mag ik ze dan hebben...?Ik heb er nog maar 11 en wil super graag die LP speler
stuur een berichtquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:05 schreef pgrferrari het volgende:
Fucksite, je kan geen eens iets bestellen
Nouja als dat iemand is die er mee vandoor gaat die bij de AH werkt vind ik dat nou niet per definitie eerlijkquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:20 schreef blaffende_visjes het volgende:
[..]
We willen ze allemaal wel.
Het eerlijkste is om degene die ze weggeeft ze te laten posten en wie er dan het eerst bij is heeft geluk.
Dit had ik ook, heb alleen geen screenshot van de transactie, maar als ik in mn internetbankieren kijk is het wel afgeschreven...quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:12 schreef pgrferrari het volgende:
Nou wel kunnen bestellen na nog 3x proberen.
Item staat na betaling nog in de winkelmand en ook geen bevestiging gehad.
Heb igg de transactie uitgeprint en een screenshot ervan gemaakt.
Ben benieuwd of ik het binnenkort heb of ik er zelf achteraan moet.
Waarom zeg je dit alleen tegen mij? Als je alle reacties doorleest zie je dat er wel meer mensen zijn die dit doen, dus waarom zou ik dit niet mogen...?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:20 schreef blaffende_visjes het volgende:
[..]
We willen ze allemaal wel.
Het eerlijkste is om degene die ze weggeeft ze te laten posten en wie er dan het eerst bij is heeft geluk.
Omdat jij op dat moment de laatste was die het vroeg? en hij op dat moment het wou zeggen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:44 schreef SunshineFlower het volgende:
[..]
Waarom zeg je dit alleen tegen mij? Als je alle reacties doorleest zie je dat er wel meer mensen zijn die dit doen, dus waarom zou ik dit niet mogen...?
Dat kan wel zo zijn, maar dan kan hij het ook gewoon posten zonder mij te quoten...quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Omdat jij op dat moment de laatste was die het vroeg? en hij op dat moment het wou zeggen?
Ik nietquote:
In FHF worden goederen niet voor geld aangeboden of geld aangeboden voor goederen. Zou je dat uit je post willen verwijderen? Je kan natuurlijk wel ruilmateriaal aanbieden.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:37 schreef lolligetrolomrol het volgende:
Belangrijk: ben je van plan om je codes gratis weg te geven, dan vraag ik u om vooral niet door te lezen en de codes naar mij toe te sturen via PM.
-knip-
Ow, ik had het eerst in vraag en aanbod geplaatst, maar toen werd het weggehaaldquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In FHF worden goederen niet voor geld aangeboden of geld aangeboden voor goederen. Zou je dat uit je post willen verwijderen? Je kan natuurlijk wel ruilmateriaal aanbieden.
Je kan ze ook kopen voor 1,25 als je een aantal hebt. Maar als je er nu pas 2 hebt moet je sowieso misschien wat meer cola drinken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:59 schreef lolligetrolomrol het volgende:
[..]
Ow, ik had het eerst in vraag en aanbod geplaatst, maar toen werd het weggehaald
Ik ben er bereid geld voor te geven als het dan sneller gaat, want misschien heb ik over 2 maanden nog geen 2 codes gratis gekregen en dan schiet t niet op
Voor 1,25 kan ik net zo goed een fles halen, inclusief 1 code en 0,25¤ statiegeldquote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je kan ze ook kopen voor 1,25 als je een aantal hebt. Maar als je er nu pas 2 hebt moet je sowieso misschien wat meer cola drinken.
Mag ik mijn topic dan weer posten in Vraag & Aanbod?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:16 schreef liesje1979 het volgende:
Maar kopen gaat via FHF niet gebeuren dus.
Klaar ook nu.
Ik heb je vraag voorgelegd bij de V&A mods.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:23 schreef lolligetrolomrol het volgende:
[..]
Mag ik mijn topic dan weer posten in Vraag & Aanbod?
-edit- Wat weggehaald, ook dit is indirecte spam.
Faq doorgelezen en ik zit dus niet in zo'n ''FHF situatie'', anders zou ik in eerste instantie niet een topic geopend hebben waar staat dat ik er geld voor wil geven. Dus ben verkeerd doorverwezen en mijn topic is geruïneerd
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb je vraag voorgelegd bij de V&A mods.
Volgens mij mag dat topic toch gewoon in V&Aquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:36 schreef blingbooy het volgende:
Onder de doppen van 1,5 L coca cola flessen in de smaken regular, light en zero zitten codes waarmee je voor prijzen kunt sparen. Indien jullie deze codes niet gebruiken zou ik willen vragen of jullie deze codes naar mij willen sturen in een prive' berichtje. vriendelijk bedankt
Je mag hier geen geld bieden voor artikelen die aangeboden worden. En ook geen geld vragen, staat in de FAQ. Geen idee wat in V&A mag, daarom heb ik het achter gevraagd. En zo streng ben ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij mag dat topic toch gewoon in V&A
gebeurd toch wel vaker?
[GEZ] Unox Blondservies Actiecodes
Liesje is gewoon hastikke streng TS
Het is gewoon moeilijk controleerbaar.quote:Per direct wordt het aanbieden van alle (waarde)bonnen/e-tickets (in welke vorm dan ook) niet meer toegestaan op FOK. Denk hierbij bijvoorbeeld aan bonnen van FRS, Bol.com, CenterParks, maar ook actiebonnen/kortingscodes bij verschillende websites
Platenspeler heb ik al besteld!quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Had je al antwoord terug?
Wat zeiden ze?
En vlak daarna kreeg ik de orderbevestiging per mail..quote:Geachte heer "Dagoduck",
Bedankt voor uw bericht over de Coca-Cola actie.
Helaas is het erg druk op het moment, dus duurt het enige tijd voor uw mail beantwoord is. Excuses voor het ongemak, u wordt zo spoedig mogelijk gecontacteerd door de desbetreffende afdeling over de status van uw bestelling.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Noor
Het Coca-Cola actie team
Ok, mooi.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
En vlak daarna kreeg ik de orderbevestiging per mail..
grr... jaloersquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:35 schreef WLproxy het volgende:
Koelkastje inmiddels besteld. Zit inmiddels alweer op de 50 spaarpunten, ben alleen nog aan het twijfelen of ik nou nog een koelkast wil, of zo'n platenspeler
.
hoe komen jullie aan al die spaarpuntenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:35 schreef WLproxy het volgende:
Koelkastje inmiddels besteld. Zit inmiddels alweer op de 50 spaarpunten, ben alleen nog aan het twijfelen of ik nou nog een koelkast wil, of zo'n platenspeler
.
Ik heb er 2 via FOK!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:11 schreef lolligetrolomrol het volgende:
[..]
hoe komen jullie aan al die spaarpunten
lijkt me sterk via dit forum of wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |