*YskaFredriksson wil nu wel even 6 jaar terug in de tijd en weer bij de emballageband staan*quote:Op woensdag 20 april 2011 21:46 schreef Dagoduck het volgende:
handig dat werken bij de AHinmiddels 11, ze hadden de flessenband al gelopen maar alsnog 6 erbij
als je me naam al niet eens goed typt......dan word het nixquote:Op donderdag 21 april 2011 20:07 schreef feesbeeest het volgende:
Codes zijn welkom, heb ze nodig omdat ik heel graag met mijn vader op zijn verjaardag de fabriek moet bezoeken.
Tha Flas
Ja jij
Coca Cola
Bedankt
Tha_Flash kijk in je hartquote:Op donderdag 21 april 2011 20:08 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
als je me naam al niet eens goed typt......dan word het nix
Klotegedicht maar toch de codes ge-pm'tquote:Op donderdag 21 april 2011 20:10 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Tha_Flash kijk in je hart
Jij bent vast niet hard
Daar ga ik weer
nu eet ik een peer.
kloptquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:07 schreef Isabeau het volgende:
note to self: alléén de doppen met 125-jaar coca cola tellen, dus geen cola meer kopen in winkels die niet goed lopen en dus nog oude flessen hebben
?quote:
Die heb ik hier als het goed is ook nog ergens liggenquote:
Geluksvogel!quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:59 schreef Gasmask het volgende:
Werken bij de AH heeft ook zo zijn voordelen
en na de koelkast doneer je ze naar mij ?quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:59 schreef Gasmask het volgende:
Werken bij de AH heeft ook zo zijn voordelen
Ik ga ook nog voor de LP spelerquote:Op zaterdag 30 april 2011 16:09 schreef jacobussss het volgende:
[..]
en na de koelkast doneer je ze naar mij ?
Grrrrrrr ik moet er nog veelste veel voor de koelkastquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:41 schreef Gasmask het volgende:
Zit al op 132![]()
Nog 18 te gaan voor de koelkast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |