Mag ik hem?quote:Op zondag 1 mei 2011 16:03 schreef GizartFRL het volgende:
Heb hier nog een lege fles liggen.
Zal ze de code eens opzoeken.
Mag ik hem alsjeblieft please please, heb er nog één nodig, heb er nu 99quote:Op zondag 1 mei 2011 16:03 schreef GizartFRL het volgende:
Heb hier nog een lege fles liggen.
Zal ze de code eens opzoeken.
Thanx!quote:
quote:
ik wil hem ookquote:Op zondag 1 mei 2011 21:19 schreef Gasmask het volgende:
Koelkast besteld !Helaas wel ¤ 9,95 verzend- / handelingskosten...
Heb jij een betaalbevestiging? Ik heb Platendraaiert besteld & betaald, maar nog geen mail gehad...quote:Op zondag 1 mei 2011 21:19 schreef Gasmask het volgende:
Koelkast besteld !Helaas wel ¤ 9,95 verzend- / handelingskosten...
Ik ook, heb maar ff een mailtje gestuurd via contactformulier, hopelijk ist er morgen iemand op het Coca Cola kantoor die er wat aan doetquote:Op zondag 1 mei 2011 22:20 schreef Gasmask het volgende:
Heb het zelfde als jou. Betaald maar het artikel staat ook nog in het mandje... heb zelfs de codes nog
Held, dat ik daar niet over na had gedacht. Heb vandaag tijdens het werken meteen maar aantal doppen meegenomen!quote:
niet vergetenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:42 schreef ForumPimp het volgende:
Ik heb nog een hele tas vol met Cola flessen, er liggen ook nog een paar in de bezemkast. Als ik het niet vergeet dan zal ik ze hier morgen posten!
Haha me 2!!! Probeer heel de dag te kijken, mocht ik geen klanten hebben, aangezien ik helaas moet werkenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:06 schreef jacobussss het volgende:
[..]
niet vergetenwant dan ga ik morgen campen op fok
rond hoelaat denk je ?
Je kunt codes sparen van 1 april 2011 t/m 30 juni 2011. Spaarcodes inwisselen en items bestellen kan t/m 31 juli 2011 in de online Boutique.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:18 schreef jacobussss het volgende:
was de actie nou in juni of in juli afgelopen ??
Bedankt!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:38 schreef TwinkleStar001 het volgende:
Drink zelden cola, maar nu toch een fles met code, voor wie wil:
O84BT9KE --> het is me alleen niet duidelijk wat dat eerste nu is: een 0 een O of zelfs een Q
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |