Wss al gebruikt, dan geeft hij ook ongeldige codequote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:55 schreef Gasmask het volgende:
4 Ervan heb ik ingevoerd, Thanks! Bij de eerste was de 7 een Z![]()
De rest pakt hij niet, waarschijnlijk niet goed overgetypt.
Had hetzelfde met de koelkast, als je het product verwijderd uit je mandje krijg je de codes weer terugquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:56 schreef Myraela het volgende:
Ik heb de tas besteld en betaald. Maar hij staat toch nog in mijn winkelmandje.
vergeet je het niet??? hahaquote:Op maandag 2 mei 2011 21:42 schreef ForumPimp het volgende:
Ik heb nog een hele tas vol met Cola flessen, er liggen ook nog een paar in de bezemkast. Als ik het niet vergeet dan zal ik ze hier morgen posten!
Had je antwoord terug?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:03 schreef Gasmask het volgende:
[..]
Had hetzelfde met de koelkast, als je het product verwijderd uit je mandje krijg je de codes weer terugHeb nog wel gemaild naar Coca Cola en ze hadden wat tijd nodig om het na te kijken.
Heb vanmorgen mail gehad van Coca Cola. Ze gingen het uitzoeken en zeiden dat ik maar even moet wachten op hun antwoord. Hopen dat het snel gaat!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Had je antwoord terug?Ik heb gemaild maar nog niets terug gehad.
Deze onbekende FOK!er spaart ook!quote:Op zondag 1 mei 2011 01:29 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik ben bang dat het vrij kansloos is als onbekende Fokker! maar ik spaar ook. Dus mocht nog iemand over hebben
Ik heb nog 25 doppen liggenquote:
en dan zet je ze natuurlijk hier neerquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:30 schreef Dagoduck het volgende:
Ik wil eerst reactie van Coca Cola NL over mijn orderbevestiging
en mij eventjes waarschuwen, zodat ik het niet weer mislooptquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:42 schreef jacobussss het volgende:
[..]
en dan zet je ze natuurlijk hier neer
ja die andere codes was ik ook misgelopenquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:49 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
en mij eventjes waarschuwen, zodat ik het niet weer misloopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |