Ik ben bang dat het einde oefening is, zo'n bericht bestaat niet voor niets...quote:Op maandag 9 mei 2011 22:37 schreef Tochwelleuk het volgende:
Ik heb ook een aantal codes via mijn werk weten te bemachtigen, alleen waren ze soms moeilijk te lezen en vulde ik ze dus af en toe verkeerd in. Zit nu op 64 codes maar hij geeft nu aan: Te veel ongeldige pogingen, kan ik nu niet meer sparen?
Dat meen je niet? Ik heb ook al regelmatig een verkeerde code in gevoerd, vanaf nu maar heel goed lezen dan. Die stomme Q ook die op een O of een 0 lijkt.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:37 schreef Tochwelleuk het volgende:
Ik heb ook een aantal codes via mijn werk weten te bemachtigen, alleen waren ze soms moeilijk te lezen en vulde ik ze dus af en toe verkeerd in. Zit nu op 64 codes maar hij geeft nu aan: Te veel ongeldige pogingen, kan ik nu niet meer sparen?
Hoe ben je zo snel aan de codes gekomen? Ik heb er nu pas amper 50,, als je nog codes over hebt mag je ze altijd in een pm sturen;)quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:03 schreef Drawer het volgende:
Net eindelijk de koelkast kunnen bestellen. De foutmelding was weg en hij was weer bestelbaar!
ja en vandaag is die van mijquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:58 schreef nathan3020 het volgende:
Ik post er een om de dag, dus.. Volgende keer heb jij er misschien een,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |