Ik werk bij de Albert Heijnquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:55 schreef thewvll het volgende:
@dagoduck hoe ben je dan aan al die codes gekomen?
stuk of 10 van de 140...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:17 schreef thewvll het volgende:
@dagoduck hoeveel van de doppen die je pakt zijn dan al de code van gebruikt
Al mijn collega's sparen het ookquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:01 schreef WLproxy het volgende:
En ik werk bij de C1000, en dan zijn al mijn collegatjes ook nog is zo aardig om voor mij alles in een zakje te gooien. Net weer even een zakje opgehaald met ± 60 dopjes erin.
Wat heb je aan 2 koelkastenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:39 schreef Gasmask het volgende:
Koelkast al besteld (Als het goed gaat bij Coca-cola), nu weer 35 codes voor de nieuwe koelkast
Je kan maar 1 koelkast per adres bestellen dacht ik te lezen op de websitequote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:39 schreef Gasmask het volgende:
Koelkast al besteld (Als het goed gaat bij Coca-cola), nu weer 35 codes voor de nieuwe koelkast
Ooh dan kun je bij die 2de het beste mijn adres invullen;)quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:48 schreef SunshineFlower het volgende:
[..]
Je kan maar 1 koelkast per adres bestellen dacht ik te lezen op de website
Koop Coca Cola flessen! heb je meteen een jaarvoorraad...quote:
Dat is niet mijn probleemquote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:17 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja een jaarvoorraad die niet te zuipen is omdat alle flessen geopend zijn...
Dank je wel Myraela (en mama van)quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:06 schreef Myraela het volgende:
Oh, aangezien ik hier toch cola uit de fles zit te drinken nu (sorry mama).
QQZEQ58A
quote:
Haha en nog blijven proberen nieuwe te openen http://i.fok.nl/s/emo.gifquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:38 schreef Quyxz_ het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/342103
Stuur ze maar naar mij.
quote:
reactie verwijderen?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:50 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Haha en nog blijven proberen nieuwe te openen http://i.fok.nl/s/emo.gif
THANX!!quote:
Deze lagen nog in de bijkeuken.quote:
da ze al gebruikt waren, was al half uur geleden, maar mijn checker doet het nog steeds niet, ook niet met mijn code's maar ik denk ik post het in 1 berichtquote:
Eens, pak je een code laat het dan even weten, is leuk voor de gever, en andere mensen zullen niet voor niets de code nog een keer proberen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:44 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Ja, het is wel netjes dat die persoon even iets zegt inderdaad.
Ik niet helaas...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:56 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
Wie heeft hem dan genomen?
Graag melden
halloquote:Op zondag 8 mei 2011 12:54 schreef ForumPimp het volgende:
Wie nu het eerst reageert op mij krijgt een PM met een nieuwe code, dat lijkt mij wat eerlijker.
2 flessen cola kunnen er toch wel af? Ik wil voor de 150 codes gaan , ik drnink amper cola dus heb ze ook hard nodig nu pas 35 codes;)quote:Op zondag 8 mei 2011 13:06 schreef markar het volgende:
kan iemand mij een code sturen ik heb er 6 en meot er 8 hebben voor de pet dankje je wel maar stuuur het wel via de prive bericht dankje je wel!! je maakt me heel blij als je het me stuurt ik waardeer het heel erg.
Mag ik ze in een PM????quote:Op zondag 8 mei 2011 20:00 schreef nathan3020 het volgende:
Heb nog een 6-pack Coca Cola zero, even doordrinken en dan heb ik codes
Ik ben bang dat het einde oefening is, zo'n bericht bestaat niet voor niets...quote:Op maandag 9 mei 2011 22:37 schreef Tochwelleuk het volgende:
Ik heb ook een aantal codes via mijn werk weten te bemachtigen, alleen waren ze soms moeilijk te lezen en vulde ik ze dus af en toe verkeerd in. Zit nu op 64 codes maar hij geeft nu aan: Te veel ongeldige pogingen, kan ik nu niet meer sparen?
Dat meen je niet? Ik heb ook al regelmatig een verkeerde code in gevoerd, vanaf nu maar heel goed lezen dan. Die stomme Q ook die op een O of een 0 lijkt.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:37 schreef Tochwelleuk het volgende:
Ik heb ook een aantal codes via mijn werk weten te bemachtigen, alleen waren ze soms moeilijk te lezen en vulde ik ze dus af en toe verkeerd in. Zit nu op 64 codes maar hij geeft nu aan: Te veel ongeldige pogingen, kan ik nu niet meer sparen?
Hoe ben je zo snel aan de codes gekomen? Ik heb er nu pas amper 50,, als je nog codes over hebt mag je ze altijd in een pm sturen;)quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:03 schreef Drawer het volgende:
Net eindelijk de koelkast kunnen bestellen. De foutmelding was weg en hij was weer bestelbaar!
ja en vandaag is die van mijquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:58 schreef nathan3020 het volgende:
Ik post er een om de dag, dus.. Volgende keer heb jij er misschien een,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |