jij komt ook uit het Oosten zeker?quote:
quote:Jaspers die over log begint, dé ironie
geil toch ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:27 schreef livalo het volgende:
De stem van die vrouw doet me denken aan dat ene kind bij Dames in de dop.
Jennaquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:27 schreef livalo het volgende:
Jenna inderdaadquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:27 schreef livalo het volgende:
Die ja! En dat is niet positief.quote:
Kneusquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:35 schreef Djokotron het volgende:
Nou eens zien welke kneus er nu weer een eigen draai aan gaat geven :
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:39 schreef Djokotron het volgende:
Dadelijk moet er iemand met Edwin mee naar de wc om zijn billetjes af te vegen.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:39 schreef Djokotron het volgende:
Heeft'ie z'n veterstrikdploma eigenlijk al?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:39 schreef Djokotron het volgende:
Han de achtenmanquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:45 schreef Dekatria het volgende:
Han moet hiervoor toch wel een 8 kunnen halen.
quote:
Halloquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:50 schreef Cee het volgende:
(Hoi trouwens, ik lees stiekum mee, ik kan niet geweldig koken, snap er vaak geen snars van maar oh oh oh wat vind ik dit een heerlijk programma en wat zijn jullie droog (ik mis een sausje) )
Dit topic miste nog een zuurtje dus ik dacht ik meld me maar. Bedankt voor de ontvangst!quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:51 schreef Djokotron het volgende:
Steeds meer liefhebbers die de weg naar hier hebben gevonden. Bravo!
Gatverquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:52 schreef zoem het volgende:
45min voor een eitje te koken en dan nog rauw
We hadden je liever een messenset gegeven, maar da's te gevaarlijk voor je polsen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:49 schreef Djokotron het volgende:
Edwin, een 6! Helaas is het niet genoeg en nemen we afscheid van jou. Maar niet zo maar. Jij krijgt nog een jaarvoorraad anti-depressiva mee naar huis. Bedankt!
Ging ongeveer zo:quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:09 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ging ongeveer zo:
"God-godverrrrgodverredomme de godverrde-Hollandaise is godverrrrdere net geschift godverrredomme!"
Als die camera op een bepaalde manier op Martin gericht staat heeft ie iets weg van kees kankerkachelquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:47 schreef Take_A_Picture het volgende:
Die Martin vind ik eng. Kan zn hoofd niet uitstaan. Edwin is een huillie en Charles heeft enge ogen.
Ben wel benieuwd naar morgen
- Pinda's branden in de oven, af laten koelen en dan fijnmalen met keukenapparaatquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:04 schreef ElectraPlectra het volgende:
Ik zou het erg waarderen als 1 van de online-kijkers dat recept voor de pindasaus wil posten.![]()
Staat dat niet ergens online?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:04 schreef ElectraPlectra het volgende:
Ik zou het erg waarderen als 1 van de online-kijkers dat recept voor de pindasaus wil posten.![]()
Hij wordt altijd overrulled, af en toe lijkt het wel of hij erbij loopt om de topchefs te pleasenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:53 schreef roos85 het volgende:
volgens mij wilde Jaspers zeggen dat de saus lekker was
maar Kraan brak zijn af door te zeggen dat ie flauw was
Bron: http://www.rtl.nl/xl/#/u/8ccaa6c9-4df9-3b7e-81f1-06415989ae47/ vanaf 21:25quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:07 schreef Blistering het volgende:
[..]
- Pinda's branden in de oven, af laten koelen en dan fijnmalen met keukenapparaat
- Pan verwarmen met arachideolie
- Knoflook erbij
- Uitjes erbij
- Sojasaus & vissaus en beetje citroensap doorheen
- Beetje palmsuiker
- Gedroogde chilipeper
Dat kort aanbakken, blijven roeren zodat het niet verbrand. Dan gemalen pinda's erdoor en kokosmelk erbij. Citroen blad erachteraan en that's it.
Zoiets?
Kan wel eens de top 3 gaan halen van 2011.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt.
Die Han vind ik deze week wel een toffe gast.
Samen met Mike en Yoeri inderdaad, maar opzich hebben we nog niet heel veel van 'm gezien.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
Kan wel eens de top 3 gaan halen van 2011.
Die is de volgende dag weer "dagvers ...."quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:34 schreef livalo het volgende:
Wat zouden ze doen met de overgebleven 'dagverse' groenten? Naar de daklozenopvang ofzo?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
We hadden je liever een messenset gegeven, maar da's te gevaarlijk voor je polsen.
Nee.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:01 schreef keepoww het volgende:
Vinden jullie ook niet dat die Julius eigenlijk een beetje een B-Chef is die geen recht van spreken heeft omdat die simpelweg niks heeft gepresteert?
Dat compenseert hij gewoon met zijn dubbele onderkin, dus ik zie het probleem nietquote:Op woensdag 13 april 2011 11:01 schreef keepoww het volgende:
Vinden jullie ook niet dat die Julius eigenlijk een beetje een B-Chef is die geen recht van spreken heeft omdat die simpelweg niks heeft gepresteerd?
Al was ie vuilnisman.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:01 schreef keepoww het volgende:
Vinden jullie ook niet dat die Julius eigenlijk een beetje een B-Chef is die geen recht van spreken heeft omdat die simpelweg niks heeft gepresteert?
Eens met het B-Chef gedeelte. Maar hij heeft echt wel verstand van smaken en sausen.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:01 schreef keepoww het volgende:
Dit.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:25 schreef Steeven het volgende:
Ik vind Julius een uitstekende toevoeging aan het programma. Hij is grappig, heeft een goede wisselwerking met Kranenborg en heeft wel degelijk verstand van eten/smaken. Vaak spelen ze toch een beetje good cop/bad cop en dat levert zeer vermakelijke televisie op vind ik.
Nee.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:01 schreef keepoww het volgende:
quote:
eensquote:Op woensdag 13 april 2011 11:25 schreef Steeven het volgende:
Ik vind Julius een uitstekende toevoeging aan het programma. Hij is grappig, heeft een goede wisselwerking met Kranenborg en heeft wel degelijk verstand van eten/smaken. Vaak spelen ze toch een beetje good cop/bad cop en dat levert zeer vermakelijke televisie op vind ik.
De herhaling of heb ik een verkeerde tijdsperceptiequote:
de herhalingquote:Op woensdag 13 april 2011 12:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
De herhaling of heb ik een verkeerde tijdsperceptie
Veel plezier met terugkijken danquote:Op woensdag 13 april 2011 12:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
de herhaling
had gisteren een deel gemist
dankjequote:Op woensdag 13 april 2011 12:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Veel plezier met terugkijken dan
Geniaal hoe hij faaldequote:
quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 12:26 schreef Drassss het volgende:
Hij wilde eigenlijk een broodje Unox maken maar in take 2 verzon hij maar dat
Ja vind ik ook. Ik erger me ook altijd een beetje aan hem, waar is/was hij eigenlijk chefkok? Ik weet wel dat ie boeken schrijft, Hij moet maar eens wat minder aan de sauzen gaan en wat meer sporten want met dat postuur is ie op weg naar een hartaanval.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:01 schreef keepoww het volgende:
Daarom wordt Kranenborg ook meesterchef en Julius culinairchef genoemd. Julius weet naar mijn mening wel veel over hoe smaken moeten samenkomen e.d. De hoe en wat in de zin van een haute cuisine gerecht, dus het hele proces van totstandkoming is meer in het straatje van Kranenborg.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:38 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Ik erger me ook altijd een beetje aan hem, waar is/was hij eigenlijk chefkok? Ik weet wel dat ie boeken schrijft, Hij moet maar eens wat minder aan de sauzen gaan en wat meer sporten want met dat postuur is ie op weg naar een hartaanval.
dat was echt geweldigquote:Op woensdag 13 april 2011 13:03 schreef keepoww het volgende:
Ze waren 14 feb bij de Leest van jacob jan. Dat was 2 weken geleden op TV dacht ik.
hahaquote:Op woensdag 13 april 2011 11:24 schreef Floor1974 het volgende:
Trouwens, telkens als ik de naam Charles hoor, moet ik denken aan 'Charles and Eddie', een zangduo van jaren geleden. Hoe toevallig was het dus, dat Charles gisteren met Edwin werd opgescheept, tijdens de duo-opdrachten.
Maar ik ben waarschijnlijk de enige hier die ooit van dat duo gehoord heeft (leeftijdtechnisch gezien).
Dus voor jullie is het totaal niet grappig.
Eigenlijk
Jep Jacob-Jan is een held net zoals Johnny Boer.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat was echt geweldigJacob-Jan heeft niet voor niets een speciaal plekje in de OP gekregen
Heb je de aflevering met J-J al gezien?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:40 schreef keepoww het volgende:
[..]
Jep Jacob-Jan is een held net zoals Johnny Boer.
Ja echt welquote:Hoopt iedereen ook dat ze naar Sergio Herman gaan btw?
Jacob Jan is al geweest hoor. Gerecht met truffel dacht ik.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Heb je de aflevering met J-J al gezien?
[..]
Ja echt wel
Amen to that!quote:Op woensdag 13 april 2011 11:19 schreef Floor1974 het volgende:
[..]
Al was ie vuilnisman.
Zijn interactie met Kraan is geweldig, dus alleen daarom al mag ie blijven!
anders lees je gewoon goedquote:Op woensdag 13 april 2011 13:55 schreef keepoww het volgende:
[..]
Jacob Jan is al geweest hoor. Gerecht met truffel dacht ik.
Han is echt een baasquote:Op woensdag 13 april 2011 17:44 schreef HalloLobbes het volgende:
Die Han kan echt wel goed koken. Die eindigt in ieder geval niet als 1 van die honderden Chinese WokKoks.
Die zijn gewoon de beste!quote:Op woensdag 13 april 2011 18:36 schreef Tim86 het volgende:
Die chefs van dat Britse Masterchef zijn wel een stuk sympathieker zeg
Ik vind het anders regelmatig ERG grappigquote:Op woensdag 13 april 2011 18:53 schreef Ole het volgende:
[..]
Die zijn gewoon de beste!TC is meer een komedie. Al zullen Kraan en Juul daar anders over denken
![]()
Dat zeg ik, ik zit meer naar een komedie te kijken dan naar een serieus kookprogrammaquote:Op woensdag 13 april 2011 18:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het anders regelmatig ERG grappig
Ooh, right. Ik dacht dat je de Engelse TC bedoelde, my badquote:Op woensdag 13 april 2011 18:57 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ik zit meer naar een komedie te kijken dan naar een serieus kookprogramma
Can't waitquote:
quote:
Hij zag de winst direct voor z'n neus voorbij gaanquote:Op woensdag 13 april 2011 19:04 schreef hexje het volgende:
Die ogen van Han toen hij te horen kreeg dat hij met Edwin moet koken.
Jij dacht bij 'ons nationaal erfgoed' en 'het witte goud' aan Priscilla?quote:
Hahaquote:Op woensdag 13 april 2011 19:04 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Jij dacht bij 'ons nationaal erfgoed' en 'het witte goud' aan Priscilla?
Asperges zijn ganz geil man
"Wat een goed idee Robert, die asperges! Waar heb je ze vandaan?"quote:Op woensdag 13 april 2011 19:05 schreef Tim86 het volgende:
haha mooi toneelstukje is dit gesprek tussen de chefs
Van Zon, Julius. Je weet wel, van die dagverse groentjesquote:Op woensdag 13 april 2011 19:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"Wat een goed idee Robert, die asperges! Waar heb je ze vandaan?"
Laag in ieder gevalquote:
Volgens mij verpest die figuur nog een gebakken ei.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:07 schreef Tim86 het volgende:
het is een amateurkok..da heeft hij de afgelopen dagen wel laten zien
Dat komt nogquote:Op woensdag 13 april 2011 19:08 schreef Yonjuuni het volgende:
Het valt me nog mee dan Han niet nu al z'n geduld is verloren.
Almostquote:
Alleen gaat dat nooit lukkenquote:Op woensdag 13 april 2011 19:12 schreef Djokotron het volgende:
Echt we moeten met zijn allen hopen dat Martin én Edwin morgen naar Priscilla mogen, als dat geen huilen wordt
Vandaar dat je z'n vrouw nooit ergens zietquote:Op woensdag 13 april 2011 19:10 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Je bent wel dood als ie op je valt ja.
Als Pris er maar isquote:Op woensdag 13 april 2011 19:12 schreef Djokotron het volgende:
Echt we moeten met zijn allen hopen dat Martin én Edwin morgen naar Priscilla mogen, als dat geen huilen wordt
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vandaar dat je z'n vrouw nooit ergens ziet
Dat zou helemaal geweldig zijn!!quote:Op woensdag 13 april 2011 19:12 schreef Djokotron het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |