Dat zeg ik, ik zit meer naar een komedie te kijken dan naar een serieus kookprogrammaquote:Op woensdag 13 april 2011 18:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het anders regelmatig ERG grappig
Ooh, right. Ik dacht dat je de Engelse TC bedoelde, my badquote:Op woensdag 13 april 2011 18:57 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ik zit meer naar een komedie te kijken dan naar een serieus kookprogramma
Can't waitquote:
quote:
Hij zag de winst direct voor z'n neus voorbij gaanquote:Op woensdag 13 april 2011 19:04 schreef hexje het volgende:
Die ogen van Han toen hij te horen kreeg dat hij met Edwin moet koken.
Jij dacht bij 'ons nationaal erfgoed' en 'het witte goud' aan Priscilla?quote:
Hahaquote:Op woensdag 13 april 2011 19:04 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Jij dacht bij 'ons nationaal erfgoed' en 'het witte goud' aan Priscilla?
Asperges zijn ganz geil man
"Wat een goed idee Robert, die asperges! Waar heb je ze vandaan?"quote:Op woensdag 13 april 2011 19:05 schreef Tim86 het volgende:
haha mooi toneelstukje is dit gesprek tussen de chefs
Van Zon, Julius. Je weet wel, van die dagverse groentjesquote:Op woensdag 13 april 2011 19:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"Wat een goed idee Robert, die asperges! Waar heb je ze vandaan?"
Laag in ieder gevalquote:
Volgens mij verpest die figuur nog een gebakken ei.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:07 schreef Tim86 het volgende:
het is een amateurkok..da heeft hij de afgelopen dagen wel laten zien
Dat komt nogquote:Op woensdag 13 april 2011 19:08 schreef Yonjuuni het volgende:
Het valt me nog mee dan Han niet nu al z'n geduld is verloren.
Almostquote:
Alleen gaat dat nooit lukkenquote:Op woensdag 13 april 2011 19:12 schreef Djokotron het volgende:
Echt we moeten met zijn allen hopen dat Martin én Edwin morgen naar Priscilla mogen, als dat geen huilen wordt
Vandaar dat je z'n vrouw nooit ergens zietquote:Op woensdag 13 april 2011 19:10 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Je bent wel dood als ie op je valt ja.
Als Pris er maar isquote:Op woensdag 13 april 2011 19:12 schreef Djokotron het volgende:
Echt we moeten met zijn allen hopen dat Martin én Edwin morgen naar Priscilla mogen, als dat geen huilen wordt
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vandaar dat je z'n vrouw nooit ergens ziet
Dat zou helemaal geweldig zijn!!quote:Op woensdag 13 april 2011 19:12 schreef Djokotron het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |