Hopelijk komt de allergoloog erachter wat precies je allergieėn zijn!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:34 schreef senesta het volgende:
[..]
Beverwijk![]()
Nou, we weten niet of het een kattenallergie is, uit de allergietesten komt niets, maar ik heb wel klachten. Dus ik heb nu een neusspray, oogdruppels, zalfjes en antihistaminepilletjes voor de klachten maar waar de klachten vandaan komen...dat weten we dus niet. Ik slik ook al jaren selokeen om mijn hartritme in gareel te houden maar die klachten zouden ook verband kunnen houden met allergie. Huisarts weet het niet
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Faalhaasje.
Ga maar faaleieren verstoppen dit jaar.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:21 schreef Loveless85 het volgende:
Dan denken mensen toch ook dat je een grapje maakt als je dat op een feestje zegt
"Hallo ik ben Bert en ik ben Allergoloog"
klinkt goed!quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Cake staat in de oven!![]()
Ik ben wel misselijk, maar een stukje cake gaat er wel in
Nou zeg, hebben die massagesalons tegenwoordig ook al vakantie, het moet niet gekker wordenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:28 schreef nokwanda het volgende:
@Senesta, laat mij eens weten wat ze dan allemaal gaan doen om erachter te komen als je bent geweest. NokManda is ook allergisch voor een onbekend iets dat jaren geleden is onderzocht, maar waar ze niet achter zijn. Ik denk aan iets dat met stofwisseling te maken heeft en dat een allergische reactie geeft. Iets hormonaals. Maar ik wil wel eens weten wat een allergoloog nou doet, hoe dta aangepakt wordt.
@Elies, Joel is tegenwoordig de helft van de tijd weg. Slaapt bij zijn vriendin. Dan kan ik gewoon zijn bedje in duiken. Heb ik alleen nog niet gedaan. Maar als nodig doe ik dat wel.
En anders kan ik altijd nog naar boven. Ga ik daar op de bank liggen of zo.
Ik heb vanochtend wel een heerlijk en heel lang Ingetje gedaan. Heb tot 14.00 liggen knorren met 3 poezen. Darana benik even de stad in gegaan om een cadeautje te kopen voor NokManda die morgen jarig is. Ik wilde hem een Thaise massage cadeau doen... is de massesalon dicht tot volgende week. Ze hebben vakantie
Splet!quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Wij hebben vanmiddag ook een ing gedaanquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:32 schreef Hitomi het volgende:
Pfft.. Ik heb net ook een Ingetje gedaan..
Voelde me om ongeveer 13:00 niet helemaal top, heel moe, hangerig, dat zeurderige gevoel in spieren/gewrichten wanneer je ziek wordt. Dus ben op de bank gecrashed en ben net pas wakker. Voel me nog steeds niet 100% maar kan tenminste wel weer rechtop blijven zitten.
Ja, ik voel me heel wat beter.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou zeg, hebben die massagesalons tegenwoordig ook al vakantie, het moet niet gekker worden![]()
Ben je lekker uitgerust na je mega-lange Ingetje?
Goed om dan gelijk te crashen. Dat is hier het punt ook wel.... ik had dat grieperige gevoel ongeveer 3 weken geleden, maar ik heb er niet aan toegegeven. Ik heb mijn werk mee naar huis genomen en heb gewoon gewerkt en de dag erna was ik weer op kantoor. Misschien had ik toen beter een paar dagen thuis kunnen blijven en me wel ziek moeten melden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou zeg, hebben die massagesalons tegenwoordig ook al vakantie, het moet niet gekker worden![]()
Ben je lekker uitgerust na je mega-lange Ingetje?
Nou het idiote is dat ze die test al eens gedaan hebben, op mijn rug toen een heel pakket met van die zooi. Alleen nikkel kwam op. En ook bij bloedtesten komt er steeds niets uit.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:36 schreef Rewimo het volgende:
Goed nieuws, Bamba, fijn joh!![]()
senes, dan gaan ze je lekker lastig vallen met prikjes in je armen en zo (allergietest). Ik kreeg ook eens zo'n test: alles kwam op
Als goedmakertje mag je het nr veranderen naar 83quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:43 schreef senesta het volgende:
Oh en sorry Qwea, ik zag dat het al laat was en moest nog naar de apotheek, heb er helemaal niet op gelet of ik de lapo had
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:52 schreef Bamba het volgende:
Robin heeft trouwens samen met Elies nog de tuin van d'r ouders gedaan. Hij zette d'r mooi aan het werk
Ik vind bijl en debiel en afzetters. Bij zuiderhaaks krijg ik altijd alles in 1x mee. Heb nu fraxiparine tot en met 13 mei ofzo... moet Mike elke week een doosje van 5 spuiten halen. Ipv dat ze gewoon gelijk een hele doos meegevenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:50 schreef senesta het volgende:
Ze zijn bij ons erg zorgvuldig tegenwoordig. Samara is een keer door een doseringsfout van zowel HA als apotheek in het ziekenhuis beland en ik heb ze toen wel verteld hoe enorm onzorgvuldig ik het vond.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:53 schreef senesta het volgende:
[..]
Er komt hier een kat langs al kopjes gevende die volgens mij net in de douche aan het rotzooien is geweest met water![]()
* senesta pakt handdoek
Zou je al die namen wel zo op internet zetten, Q? Ik heb eens een hoop gezeik gehad met een DA toen ik dat deedquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind bijl en debiel en afzetters. Bij zuiderhaaks krijg ik altijd alles in 1x mee. Heb nu fraxiparine tot en met 13 mei ofzo... moet Mike elke week een doosje van 5 spuiten halen. Ipv dat ze gewoon gelijk een hele doos meegeven
En ik hoef bij zuiderhaaks echt nooit tot zelden te dokken. Bij bijl vet vaak.
Afgezien van het feit nog dat ze daar gewoon tering onbeschoft en chagrijnige kutwijven zijn
Maar zuiderhaaks is weer vet kut als je wekelijks medicatie moet halenEn heb vette lange wachttijden.
De dame (quote:
Oh dat is wel wazig ja, vreemd ook, volgens mij had manlief dat niet de laatste keerquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind bijl en debiel en afzetters. Bij zuiderhaaks krijg ik altijd alles in 1x mee. Heb nu fraxiparine tot en met 13 mei ofzo... moet Mike elke week een doosje van 5 spuiten halen. Ipv dat ze gewoon gelijk een hele doos meegeven
En ik hoef bij zuiderhaaks echt nooit tot zelden te dokken. Bij bijl vet vaak.
Afgezien van het feit nog dat ze daar gewoon tering onbeschoft en chagrijnige kutwijven zijn
Maar zuiderhaaks is weer vet kut als je wekelijks medicatie moet halenEn heb vette lange wachttijden.
Haha, het is wel een lekker ding he?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:58 schreef senesta het volgende:
[..]
De dame () in het gezelschap
![]()
[..]
Oh dat is wel wazig ja, vreemd ook, volgens mij had manlief dat niet de laatste keer
Like I give a fucking shit. Moeten ze hun werk normaal en goed doen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zou je al die namen wel zo op internet zetten, Q? Ik heb eens een hoop gezeik gehad met een DA toen ik dat deed
Calibre kan dat in elk geval, dat gebruiken Elies en Cat en ik voor onze e-readers.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:05 schreef Ynske het volgende:
Q weet jij misschein een programma waarmee ik een pdf kan omzetten naar word?
ocr werkt helaas niet
Ja, echt hoor. Echt vet vaak. Ik kwam daar zelf de vorige keer toen ik zo ziek was... en toen kreeg ik zaldiar van de HAP... En fucking onbeschoft dat ze er waren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:58 schreef senesta het volgende:
[..]
De dame () in het gezelschap
![]()
[..]
Oh dat is wel wazig ja, vreemd ook, volgens mij had manlief dat niet de laatste keer
Okquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Like I give a fucking shit. Moeten ze hun werk normaal en goed doen.
http://www.pdftoword.com/nl/ ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:05 schreef Ynske het volgende:
Q weet jij misschein een programma waarmee ik een pdf kan omzetten naar word?
ocr werkt helaas niet
Tjah, maar ik ben jou nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
Okmaar toen ik schreef: "*naam dierenarts* is echt zo'n kutwijf en blabla" stond ik wel met mijn mond vol tanden toen ze alle pagina's die ik getypt had, uitgeprint in haar hand had
oeps
Oh ja, dan zou ik ook even stotteren denk ikquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
Okmaar toen ik schreef: "*naam dierenarts* is echt zo'n kutwijf en blabla" stond ik wel met mijn mond vol tanden toen ze alle pagina's die ik getypt had, uitgeprint in haar hand had
oeps
Ik ben ook tevreden over duursemaquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:09 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh ja, dan zou ik ook even stotteren denk ik
Gelukkig ben ik erg tevreden over mijn Dierenarts
Ik ook over mijnequote:Op dinsdag 12 april 2011 20:09 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh ja, dan zou ik ook even stotteren denk ik
Gelukkig ben ik erg tevreden over mijn Dierenarts
Heb je je buren meegenomen of zo?quote:
Neequote:
Hoe komen ze in hemelsnaam bij jouw postsquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
oeps
Hahaha, ja hij zal wel gedacht hebbenquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:11 schreef Qwea het volgende:
ik ging trouwens duursema bellen Senes, 3 weken gelee... omdat Baloe koekjes had gevreten die in de latex emmer lagen. Ik helemaal dubbel het aan hem uitleggen (ik kwam echt niet meer bij want Baloe zat helemaal onder de latex) maar hij had volgens mij echt zoiets van "Sta je op lsd ofzo"
Gegoogled misschien? Of erop gewezen? Mensen onderschatten wel eens hoeveel mensen meelezen op een forum als FOK!quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:14 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hoe komen ze in hemelsnaam bij jouw posts. Dan sta je wel even speechless idd ja
Ik denk dat een van haar assistentes ook op fok! zit of ze hebben gewoon gegoogled natuurlijk. Maar het verhaal was heel duidelijk, hele verhaal over m'n huisdier + naam stond er in en de naam van de dierenarts en gezeik over de dierenarts.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:14 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hoe komen ze in hemelsnaam bij jouw posts. Dan sta je wel even speechless idd ja
Google jij nooit je eigen naam?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:22 schreef Bamba het volgende:
Hmm daar zit wel wat in natuurlijk. Je moet er als dierenarts zin in hebben om in je vrije uren je klanten te googlen.
Blijkt maar weer dat je idd op moet passen om alles op internet te zettenquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik denk dat een van haar assistentes ook op fok! zit of ze hebben gewoon gegoogled natuurlijk. Maar het verhaal was heel duidelijk, hele verhaal over m'n huisdier + naam stond er in en de naam van de dierenarts en gezeik over de dierenarts.
Maar het was heel toevallig. Ik ben een week lang elke dag bij die DA geweest en daarna en ervoor niet. Dus ze hebben in die tijd dat m'n dier er zat even gegoogled of dus via de assistentes, anders is het wel heel toevallig.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Google jij nooit je eigen naam?
Dan kom je er als dierenarts ook wel op denk ik
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Google jij nooit je eigen naam?
Dan kom je er als dierenarts ook wel op denk ik
Ik heb ook niks over hem te klagen hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:15 schreef senesta het volgende:
[..]
Hahaha, ja hij zal wel gedacht hebben
Hij is echt lief hoor, ik heb hem ook wel eens gebeld omdat een hond aan de potgrond met kunstmest had zitten vreten of dat soort dingen![]()
Ik ben echt een stresskip dus ik belde wel vaker voor allerlei (in mijn ogen) stresssituaties![]()
Hij is gelukkig erg nuchter, laat je niet voor piet snot langs komen en is altijd geduldig en behulpzaamEn als ik me zorgen maak dan kan ik altijd komen en dat vind ik echt heel erg fijn die gedachtte
Ik noem Shirley ook altijd bij naam, en jora23 is de assistentequote:Op dinsdag 12 april 2011 20:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik denk dat een van haar assistentes ook op fok! zit of ze hebben gewoon gegoogled natuurlijk. Maar het verhaal was heel duidelijk, hele verhaal over m'n huisdier + naam stond er in en de naam van de dierenarts en gezeik over de dierenarts.
Zo raar is dat trouwens he... in sommige ziekenhuizen hebben / noemen ze het ook een MDL arts. Hier gewoon internistquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:23 schreef Oognip het volgende:
Waarom is het maag-lever-darm-stichting maar maag-darm-lever-arts
Nou ja, als je dan toevallig je naam googledquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar het was heel toevallig. Ik ben een week lang elke dag bij die DA geweest en daarna en ervoor niet. Dus ze hebben in die tijd dat m'n dier er zat even gegoogled of dus via de assistentes, anders is het wel heel toevallig.
En al eens wat smeuļgs gevonden?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, als je dan toevallig je naam googled
Ik doe het ook af en toe
Een internist is dus niet alleen een MDL arts (wist ik ook niet)quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zo raar is dat trouwens he... in sommige ziekenhuizen hebben / noemen ze het ook een MDL arts. Hier gewoon internist
Nee, alleen stomme dingenquote:
Opslag en een vast contractquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:22 schreef Bamba het volgende:
Weer thuis! Ik weet nu waar Elies d'r gouden hart vandaan heeft...Wat een lieve ouders heeft ze
.
Net bij thuiskomst nog een aangename verrassing: m'n vriend heeft z'n opslag gehad en..een vast contractBen zoooo blij!!!!
Eigenlijk maar goed dat je geen spannende dingen vind natuurlijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, alleen stomme dingen
En dat ik een naamgenoot heb die naar Frankrijk is verhuisd
OMG, ze had Scarlet O'Hara moeten hetenquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:03 schreef senesta het volgende:
Het is echt een geval apart
ET heeft een "talk to the staart" attitude een groot deel van de tijd, alles gaat naar haar zin en echt niet andersomZe loopt ook echt als een koningin door het huis. Miauwen gaat ook niet normaal, het zijn een soort van piepjesachtige geluiden en je moet haar horen als iets haar niet zint
Maar inmiddels heeft ze de heren eronder en de mensen om haar vinger
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Opslag en een vast contract
Ik was net nog even bij paps en mams om miniatuurtje op te halen. Paps staarde voor zich uit en sprak de woorden: "Ha ha... Mini-Bamba... Mooi kereltje is dat!"
Ze kijken ernaar uit Bamba
Op de koffie sinas geweestquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Volgens mij heb ik gemist wat bamba bij elies haar ouders is wezen doen.
Vriend en vader hebben de tegelsafgespoten wat een rotzooi komt daarvan af zeg
O ja, vanwege de renovatie van je huis.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:36 schreef Bamba het volgende:
[..]
Op de koffie sinas geweest. Even kennismaken voordat Gizmo daar over een paar weken gaat logeren
Kloptquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
O ja, vanwege de renovatie van je huis.Zo te horen kun je Robin daar ook achterlaten.
Ja ja, kinderen zijn gek op mijquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:35 schreef Bamba het volgende:
![]()
![]()
Je hebt Robin wel helemaal ingepakt hoor, hij was helemaal weg van je![]()
Voor een keertje ja. Ik werd er een beetje flauw van eerlijk gezegd, maar voor een keertje is ie wel leukquote:
Nou, de mijne in ieder geval welquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja ja, kinderen zijn gek op mij
(not![]()
![]()
)
Ik vond het in elk geval leuk; paps en mams vonden het leuk en kijken ernaar uit, dus het gaat helemaal goedkomen
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:10 schreef Oognip het volgende:
Ik heb net een filmpje van een balletje-apporterende-Luna gemaakt, super slechte kwaliteit
Ik ga 'm zo kijken.quote:
Ik ga hem nu kijkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:18 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik ga 'm zo kijken.![]()
Pagan en Strega, bedankt voor het leuke kaartje.![]()
Oscar is een ov-hond. Niks geen probleem met hem.
Ik ben een fenomeen geloof ikquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wij hebben vanmiddag ook een ing gedaan
Iedereen doet ing.
Wat een slet, die ing.
Neu, en dat gaat ook niet gebeuren ook. Een paar keer zo'n aflevering gezien en ik kwam tot de conclusie dat het voor mij het concept humor nogal voorbij schiet.quote:
Das natuurlijk nogal dom ook. Hoop mensen (en kan me voorstellen als je een 'publiek' beroep hebt) googlen toch vaak hun naam. En dan is het icm huisdier + verhaal zo te koppelen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja. Hilarisch.quote:
Ja dat zei ik ook alquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das natuurlijk nogal dom ook. Hoop mensen (en kan me voorstellen als je een 'publiek' beroep hebt) googlen toch vaak hun naam. En dan is het icm huisdier + verhaal zo te koppelen.
Ach het is maar een rol, ik kan er altijd wel om lachen hoe mensen zich dan druk gaan maken om zo'n film, dat het allemaal maar stom en asociaal is, en weet ik wat allemaal. Dat maakt het dan weer alleen nog maar leuker, aangezien die lui niet lijken te snappen dat het gewoon een komedie is zonder enige inhoud of betekenisquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Toevallig zondagavond...wel leuk op zich, maar ook wel heul erg flauw soms![]()
En daarna hebben we ff een filmpje van de jongens in het normale leven gezien
Ik probeer er met namen altijd wel op te letten, FOK! is gewoon openbaar en wordt dus gewoon geindexeerd. Dus zet je hier iets neer is het soms al voor je het 5 minuten later geedit hebt op Google te vinden. En als je het dan edit duurt het weer even voor het weer weg is van Googlequote:Op dinsdag 12 april 2011 21:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook al
Ik doe het ook af en toe
Sommige stukken waren hilarisch, zoals toen z'n Manta werd meegenomen en hij op dat roze fietsje erachter aan gingquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach het is maar een rol, ik kan er altijd wel om lachen hoe mensen zich dan druk gaan maken om zo'n film, dat het allemaal maar stom en asociaal is, en weet ik wat allemaal. Dat maakt het dan weer alleen nog maar leuker, aangezien die lui niet lijken te snappen dat het gewoon een komedie is zonder enige inhoud of betekenis
Ja, ideaal om dingen op te zoeken iddquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik probeer er met namen altijd wel op te letten, FOK! is gewoon openbaar en wordt dus gewoon geindexeerd. Dus zet je hier iets neer is het soms al voor je het 5 minuten later geedit hebt op Google te vinden. En als je het dan edit duurt het weer even voor het weer weg is van Google![]()
Gerrie is sowieso hilarisch.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Sommige stukken waren hilarisch, zoals toen z'n Manta werd meegenomen en hij op dat roze fietsje erachter aan ging![]()
Of toen Gerrie het raam eruit trapte![]()
Of toen Rikkert met 'n tampeloeris bij Manueeltje voor het gezicht stond te springen
Plakje ham wasdaquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gerrie is sowieso hilarisch.
Maar als Barrie neergeschoten wordt
En het einde, als hij eindelijk op Manuela mag
En sowieso alles met de mongolDat hij die snack ofzo in z'n portemonnee staat te stoppen
Oh ja hamquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Plakje ham wasda![]()
Het einde was idd eeeenig![]()
Gerrie vond ik idd de leukste
Vond het wel typisch dat er een boel heibel was over de poster van Sint, maar dat ik niemand hoorde over wat er allemaal op de filmposter van de New Kids geschreven stond. Leuk als je kind net leert lezen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das natuurlijk nogal dom ook. Hoop mensen (en kan me voorstellen als je een 'publiek' beroep hebt) googlen toch vaak hun naam. En dan is het icm huisdier + verhaal zo te koppelen.
Nou ja, als ze net leren lezen weten ze vaak toch niet wat het betekentquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Vond het wel typisch dat er een boel heibel was over de poster van Sint, maar dat ik niemand hoorde over wat er allemaal op de filmposter van de New Kids geschreven stond. Leuk als je kind net leert lezen.
Och, zien ze het niet op zo'n poster horen ze het wel op school. Voor zulke dingen kan (en moet?) je je kind toch niet af willen schermen denk ikquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Vond het wel typisch dat er een boel heibel was over de poster van Sint, maar dat ik niemand hoorde over wat er allemaal op de filmposter van de New Kids geschreven stond. Leuk als je kind net leert lezen.
Natuurlijk is dat nogal dom, maar ik was toen nog jong en onwetend dus dan krijg je datquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou, hopen dat het ook helpt zo meteen!quote:
Nee, helaasquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben nog niet aan de beurt. Jij wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Ik heb in mijn broek gezekenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja. Hilarisch.
Maar ga vooral niet hoogstaande humor of oplossingen voor problematiek in de maatschappij verwachten ofzo. Gewoon verstand op 0 en lachen. Het is maar een film. Fictie. Komedie.
11 uurquote:Op woensdag 13 april 2011 08:33 schreef Rewimo het volgende:
Hee Q, hoe laat moet je naar het ziekenhuis?
I willquote:Op woensdag 13 april 2011 08:42 schreef Rewimo het volgende:
Laat je stinkpoot maar even lekker wapperen daar
Ik zie alleen 39801.jpg staanquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 09:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik zie alleen 39801.jpg staangeen plaatje.
Dan welquote:Op woensdag 13 april 2011 09:06 schreef Pagan het volgende:
![]()
En als je op "afbeelding" klikt als je dat plaatje quote?
Omdat ik ook af en toe buikkrampen heb en dat misschien verband heeft met mijn misselijkheid. Nu heb ik ook buikkrampen maar die komen (denk ik) van mijn ongesteldheid. Als ze dan gaat voelen in mijn buik kan ik niet goed aangeven wat nu zeer doet door ongesteldheid of anders ook. Het leek mij daarom handiger om het volgende week te doen.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:42 schreef Rewimo het volgende:
Oognip, waarom ga je niet eerder? Je hebt er al zo lang last van. Ik las wat je gisteren schreef maar ik zou toch niet wachten hoor.
Ik heb gebeld maar de praktijk is vandaag ivm studiedag gesloten. Morgen maar weer bellen.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:49 schreef Rewimo het volgende:
Ik zou er niet mee doorlopen, het duurt al zo lang joh.
Dat zul je altijd zienquote:Op woensdag 13 april 2011 09:56 schreef Oognip het volgende:
Ik heb gebeld maar de praktijk is vandaag ivm studiedag gesloten. Morgen maar weer bellen.
laat er maar goed even naar kijken. Het duurt zo veel te langquote:Op woensdag 13 april 2011 09:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb gebeld maar de praktijk is vandaag ivm studiedag gesloten. Morgen maar weer bellen.
al urenquote:Op woensdag 13 april 2011 09:56 schreef Rewimo het volgende:
Ah Non, ook wakker?
Ik kwam er net achter dat ik pas de 26 weer hoef te werken, want de 25e is het Pasen
quote:Op woensdag 13 april 2011 10:06 schreef Rewimo het volgende:
Hebben jullie de nieuwe vla van Campina al geprobeerd?
"Campina Lentevla Aardbei is een lekkere frisse vla met echte aardbeien. Lekker in de lente. En nog lekkerder in je korte broek."
quote:Op woensdag 13 april 2011 09:58 schreef Strega het volgende:
Q, succes, ik duim voor een vacoped!![]()
Nokwanda, gefeliciteerd en nog heel veel harige dagen voor jou en Nokmanda!![]()
![]()
Het gaat wel eigenlijk. Ze is een stuk rustiger dan eerdere dagen. Ik heb ook de indruk dat ze minder pijn heeft. Ze hinkt wel heel akelig (en je ziet bij elke stap het kniegewricht een beetje klikken), maar dat vinden wij erger dan zij geloof ik. Zal wel blij zijn als het volgende week woensdag isquote:Op woensdag 13 april 2011 10:58 schreef Rewimo het volgende:
Elies, hoe is het met Pluim? En je nachtrust?
Sterktequote:Op woensdag 13 april 2011 12:40 schreef Hitomi het volgende:
Zo.. meer dan 20 uur slaap later..![]()
Voel ik me wel een heel stuk beter. Maar, nu maar weer op pad. Met paps naar 't VU in Amsterdam voor meer duidelijkheid over wat er met m'n moeder is gebeurd en of het hem heeft geholpen bij zijn erfelijkheidsonderzoek.
Mijn mams maar we wonen in de buurt volgens mij en opsturen is de moeite niet denk ikquote:Op woensdag 13 april 2011 13:22 schreef Nonneke het volgende:
[ afbeelding ]
Is er iemand hier die dit voert ? Mijn schildpadden krijgen dit normaal, maar ik heb nog 2 zakken liggen die maar tot November goed zijn, dat gaan ze nooit redden voor die tijd![]()
2x 800gr in de smaak 'zalm met rijst'
ik woon net voorbij lelystad (maar kom vaak in zevenaar, en richting amersfoort kan het met mn moeder meerijden), opsturen is 6zoveelquote:Op woensdag 13 april 2011 14:20 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Mijn mams maar we wonen in de buurt volgens mij en opsturen is de moeite niet denk ik
Heb je belang bij RC indoor?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij voeren ze RC
Nok en nokmanda gefeliciteerd
En wat een baggernacht zeg. Zo''n glijmatje is geen succes voor mij na 30min lag ik er al naast daarna raakte ik erin verstrikt met mijn arm en om 03:00 moest ik spugen. Zo op controle bij de gyn als ik niet meer post mag ik blijven maar dat wil ik niet.
Morgen afspraak bij de DA voor Rossi die dodo blijft maar krabben en nu heb ik het idee dat hij echt jeuk heeft. Want als hij krabt uit frustratie stopt ie sneller en nu krabt hij er hele plukken uit
En mijn dinky toy is afgekeurd
Volgens twitter heeft ze loopgipsquote:Op woensdag 13 april 2011 14:47 schreef Rewimo het volgende:
Is Q al terug? Met of zonder vacudinges?
O jeequote:
Haha ja ik heb ook nieuwe kozijnen gekregen.. hier ging de hele voorkant van mijn appartement eruit. En nieuwe ramen erin. Die zijn super smerig nog. Heb geen zin om ze schoon te maken.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:15 schreef Nonneke het volgende:
nog maar 1 raam te gaan morgen![]()
en dan eiiiiiiiindelijk alles lekker schoonmaken en spullen weer op hun plek, de eerste 1000 jaar hoef ik geen nieuwe kozijnen meer, wat een gedoe
Ik denk dat MM nu wel een paar oordopjes kan gebruikenquote:
Wat is er morgen?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik denk dat MM nu wel een paar oordopjes kan gebruiken
Begin trouwens de zenuwen te krijgen voor morgen *bibber*
Is dat morgen die spuit in je heup, alvast veel sterkte danquote:Op woensdag 13 april 2011 16:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wat is er morgen?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Goed!quote:Op woensdag 13 april 2011 17:21 schreef indaha het volgende:
[..]
Hoe is het met jou, buiten de blackout dan
Hųpen dat het helpt.quote:
Ha f-r, gelukkig weer terug en niet in het ziekenhuisquote:Op woensdag 13 april 2011 17:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben weer thuis
En Q loopgips fijn voor je mocht je dit lezen
Rewimo sterkte morgen
Zou ze zich daarom nog niet gemeld hebben hier, te druk met slopenquote:
Was hij al lang ziek voor zijn operatie of is dit puur de nasleep ervan. Fijn dat de grote klap in de tuin is uitgedeeld, bijhouden is dan vaak wel te doen.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:32 schreef indaha het volgende:
Langzaam vooruit, hij kan iedere dag wat meer en moet zijn conditie opbouwen.
Maar ik ben al blij dat de operatie en de nasleep al zonder complicaties als trombose en bacterieen is verlopen.
Als je dat 1 keer meemaakt hebt vrees je dat nog meer als de operatie zelf.
Noem jij dat zo?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:37 schreef asfalthooligan het volgende:
Zo is er ook weer nieuwe uitlaat hangt onder de scooter na veel gevloek en gescheld
Goede vriendin is geweest voor een bakkie was weer helemaal top vandaag
Een client van stage is dat ooit overkomen, die heeft een vleesetende bacterie gehad en das niet grappigquote:Op woensdag 13 april 2011 17:38 schreef Pagan het volgende:
[..]
Was hij al lang ziek voor zijn operatie of is dit puur de nasleep ervan. Fijn dat de grote klap in de tuin is uitgedeeld, bijhouden is dan vaak wel te doen.
Strega struikelde altijd net voor een operatie over een of ander horrorverhaal over MRSA, vleesetende bacteriėn of andere doomscenario's bij een zkh opname. Is het 1 van jullie een keer overkomen?
Oh, ik dacht dat dit jouw vriendinnetje was.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:39 schreef asfalthooligan het volgende:
Ja pagan niks meer en minder heb me eigen meissie hoef dan geen ander meer
Omnomnom.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:44 schreef Oognip het volgende:
[..]
Een client van stage is dat ooit overkomen, die heeft een vleesetende bacterie gehad en das niet grappigDie wond mocht ik verzorgen
Ja dat zijn lelijke wondenquote:Op woensdag 13 april 2011 17:44 schreef Oognip het volgende:
[..]
Een client van stage is dat ooit overkomen, die heeft een vleesetende bacterie gehad en das niet grappigDie wond mocht ik verzorgen
Gelukkig had mijn man niet zo'n gatquote:Op woensdag 13 april 2011 17:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Er paste een vuist in, zo diep was dieen stinken
Als je dit leest dan denk ik dat het in de toekomst alleen maar vaker zal voorkomen.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:45 schreef indaha het volgende:
Deze operatie aan zijn nier is ertussen gekomen omdat ze toevallig door een scan een plek op de nier hadden gevonden.
Mijn man stond eigenlijk op een voetoperatie te wachten, zijn 3e want de botten groeien niet aan elkaar.
Ja van bacterien weten we alles van , bij de eerst voetoperatie heeft hij die opgelopen en mijn vermoeden is dat het toen zo gewoekerd heeft dat daarom die botten in de voet niet meer aan elkaar groeien.
Trouwens meedere mensen in onze omgeving hebben soortgelijke ervaringen gehad, mijn schhonmoeder na een knieoperatie en de moeder van mijn schoonzus na een staaroperatie.
Dit gebeurde allemaal in verschillende zoekenhuizen,het komt gewoon doordat veel bacterien resistent zijn tegen antibiotica.
Ja ik denk dat dat idd een van de oorzaken is en dat het een steeds groter probleem wordtquote:Op woensdag 13 april 2011 17:49 schreef Pagan het volgende:
[..]
Als je dit leest dan denk ik dat het in de toekomst alleen maar vaker zal voorkomen.
http://gezondheid.blog.nl(...)drinkwater-new-delhi
Als je ook hoort hoeveel er preventief antibiotica in de intensieve veehouderij wordt gegeven is het niet eens verwonderlijk.
Nog een goede reden voor mensen om de kiloknaller links te laten liggen en liever minder, maar goed (biologisch) vlees en kip te kiezen.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:51 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja ik denk dat dat idd een van de oorzaken is en dat het een steeds groter probleem wordt
Ja dat doen wij ook al minder en beter vleesquote:Op woensdag 13 april 2011 17:54 schreef Pagan het volgende:
[..]
Nog een goede reden voor mensen om de kiloknaller links te laten liggen en liever minder, maar goed (biologisch) vlees en kip te kiezen.
Gelukkig dat je niet hoefde te blijven. En dat je tot 39 weken mag, al is dat nog best lang natuurlijk.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Blegh vleesetende bacteriėn. Ik vind dat zo eng he
Bij de gyn was het goed hij vond dat ik er goed uitzag nu heb ik di in de zon gezeten dus wat kleur. Aan het spugen doen ze dus niets omdat ze niets kunnen. Wel hoef ik maar tot 39wk.
Verder over 2 wk groeiecho en lag het nu nog in een stuit dat idee had ik zelf ookal dus dat verbaasde mij niets.
Nog geen nieuws van mijn moeder
Fijn dat met de baby alles goed is en dus hoef je nu nog maar 9 weken.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Blegh vleesetende bacteriėn. Ik vind dat zo eng he
Bij de gyn was het goed hij vond dat ik er goed uitzag nu heb ik di in de zon gezeten dus wat kleur. Aan het spugen doen ze dus niets omdat ze niets kunnen. Wel hoef ik maar tot 39wk.
Verder over 2 wk groeiecho en lag het nu nog in een stuit dat idee had ik zelf ookal dus dat verbaasde mij niets.
Nog geen nieuws van mijn moeder
Yep, dat was Snakelady.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:58 schreef Ynske het volgende:
dr is toch ook iemand hiier op fok geweest waarvan de man bij een steralisatie zon vleesetende bacterie in de wond had gekregen
Zeker, maar dat biologisch vlees kopen is nog niet makkelijkquote:Op woensdag 13 april 2011 17:54 schreef Pagan het volgende:
[..]
Nog een goede reden voor mensen om de kiloknaller links te laten liggen en liever minder, maar goed (biologisch) vlees en kip te kiezen.
Hebben jullie niet 1 iemand die de nieuwelingen moet begeleiden dan?quote:Op woensdag 13 april 2011 18:00 schreef Ynske het volgende:
ik hoop toch zo voor mijn collega's (en voor mezelf) dat ik niet zo overheersend druk aanwezig was als ons nieuwe collegaatje. mehn, je kunt je eigen gesprek niet meer verstaan, en continu is ze aan t vragen, ok snap ik, maar als iemand aan t bellen is kun je toch niet verwachten dat iemand zijn/haar klant in de wacht gaat zetten om jou te gaan helpen met wat opzoeken? daar heb je toch ruggespraak voor...
Bah geen fijn nieuws dus en nu weer afwachten. Hopelijk zijn ze er op tijd bij.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Nou net mijn moeder aan de tel gehad
De dokter had gisteren nog terug gebeld (mijn vader had het niet door gegeven aan ons fijn zo'n vader)
Ze moest vandaag opnieuw urine brengen maar de HA wist het ook niet dus waarschijnlijk wordt ze doorgestuurd naar het z-huis. Hij zei wel dat ze rekening moest houden dat er kankercellen op d'r blaas zouden zitten.
Al met al dus afwachten
O dat is niet zo mooi,quote:Op woensdag 13 april 2011 18:02 schreef ferrari_rood het volgende:
De dokter had gisteren nog terug gebeld (mijn vader had het niet door gegeven aan ons fijn zo'n vader)
Ze moest vandaag opnieuw urine brengen maar de HA wist het ook niet dus waarschijnlijk wordt ze doorgestuurd naar het z-huis. Hij zei wel dat ze rekening moest houden dat er kankercellen op d'r blaas zouden zitten.
Al met al dus afwachten
Hij vermoedt het met haar achtergrond of ze het aan de urine kunnen zien weet ik niet. Volgende week moet ze toch naar de internist ik denk dat ik maar meegaquote:Op woensdag 13 april 2011 18:06 schreef indaha het volgende:
[..]
O dat is niet zo mooi,alhoewel ik me afvraag hoe de huisarts kan zeggen dat er kankercellen zitten als hij het ook niet weet.
En kunnen ze dat aan de urine zien dan?
In ieder geval shit dat jullie nog niets weten, dat wachten is verschrikkelijk altijd.
Veel sterkte voor jullie
Ja misschien wel een goed idee,want ik heb gemerkt dat je als patient vaak zo beduusd bent dat je maar de helft meekrijgt van war zo,n dokter allemaal zegt.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Stuit bevalling doen ze niet in "mijn" z-huis dan wordt het een keizersnede.
Maar ik ga ervan uit dat het nog draait
En het geslacht was weer niet zichtbaar eigenwijs dingetje hoor. Al wil ik het toch niet weten het laat het ook niet zien.
Mijn moeder net aan de tel ik dacht nog aan je. Dus ik ow vanwege het z-huis?
mams: moest je naar het z-huis?
Ik: ja heb ik gezegd hoor
mams: staat niet in de agenda
Echt waar in dat opzicht kun je beter mijn schoonmoeder hebben die belde net zelf om te vragen hoe het in het z-huis was.
[..]
Hij vermoedt het met haar achtergrond of ze het aan de urine kunnen zien weet ik niet. Volgende week moet ze toch naar de internist ik denk dat ik maar meega
ja idd alleen klimaatsysteem dat niet correct werktquote:Op woensdag 13 april 2011 18:01 schreef indaha het volgende:
ha Ynske,hebben jullie op het werk alleen airco?
Ik kan daar ook niet tegen, maar ik krijg genoeg frisse lucht
quote:Op woensdag 13 april 2011 18:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Al met al dus afwachten
jewel, eerst 3 weken training, dan 1 week meelopen met iemand, dan zelf bellen 3 dagen onder groepsbegeleiding en dan je team inquote:Op woensdag 13 april 2011 18:01 schreef indaha het volgende:
ha Ynske,hebben jullie op het werk alleen airco?
Ik kan daar ook niet tegen, maar ik krijg genoeg frisse lucht
Was het maar zoquote:
jewel, daar hebben ze 2 weken begeleiding van gehad, daarna kun je altijd rugend bellen. voor advies etc.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:48 schreef Rewimo het volgende:
f_r, meegaan lijkt me een goed idee, dan krijg je tenminste de info uit de eerste hand. Maar nog een tijdje in spanning zitten dus
Ynske, hebben jullie geen vloercoaches of vraagbaken? Bij ons is altijd iemand (meestal twee mensen) vraagbaak, en daarboven heb je dan nog vloercoaches. Dus vaste mensen die je om hulp kunt vragen (personen wisselen wel elke dag), zodat de "rest" gewoon door kan werken.
Dat lijkt me wel ja.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:51 schreef Ynske het volgende:
jewel, daar hebben ze 2 weken begeleiding van gehad, daarna kun je altijd rugend bellen. voor advies etc.
je moet na 2 weken toch weten hoe je informatie uit een encyclopedie moet opzoeken?
Het schiet niet echt op met je hequote:Op woensdag 13 april 2011 18:54 schreef Oognip het volgende:
Lekkere nasi gegeten en nu weer heel misselijk, net met steken in mijn onderbuikIk ga maar even naar buiten, frisse lucht.
En Oognip, wat raar dat die misselijkheid en buikpijn aanhouden. Veel beterschap hoor.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:54 schreef Oognip het volgende:
Lekkere nasi gegeten en nu weer heel misselijk, net met steken in mijn onderbuikIk ga maar even naar buiten, frisse lucht.
ow en vragen vind ik niet erg, maar zo druk doen, dan denk ik, je snapt toch wel dat als iemand bezig is dat hij niet alles meteen kan laten vallenquote:
De "alleen op de wereld" mentaliteit?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
ow en vragen vind ik niet erg, maar zo druk doen, dan denk ik, je snapt toch wel dat als iemand bezig is dat hij niet alles meteen kan laten vallen
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:12 schreef Strega het volgende:
[..]
De "alleen op de wereld" mentaliteit?
Sterkte Yns
Beterschap en morgen toch maar de dokter bellenquote:Op woensdag 13 april 2011 19:55 schreef Oognip het volgende:
Mijn kracht voor vandaag is op en ik heb verhoging. Nu hou ik op met zeuren.
Fijn he werken in een callcenter Yns? Wat ben ik blij dat ik daar weg ben
Hey! Ik wil jou enorm bedanken voor pizza! Ik heb dubbel gelegenquote:Op woensdag 13 april 2011 19:59 schreef indaha het volgende:
[..]
Beterschap en morgen toch maar de dokter bellen
Ik hoop dat je hem lustquote:Op woensdag 13 april 2011 20:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey! Ik wil jou enorm bedanken voor pizza! Ik heb dubbel gelegen![]()
Hij is al bijna op!quote:Op woensdag 13 april 2011 20:11 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik hoop dat je hem lust, want kaas uien kon ik niet krijgen
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:31 schreef Qwea het volgende:
Ja sorry heb visite. Heb loopgips. Doet pijn. Voet staat in 90 graden en dat doet pijn.
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:06 schreef Barbaaf het volgende:
Als het kwaliteitsinkt is krijg je het er niet af, zal het moeten slijten. Of als je eronder wat eelt hebt kan je het misschien wegvijlen.
Wel fijn om te weten wat er precies met je moeder is gebeurd of niet? Beetje duidelijkheid.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:10 schreef Hitomi het volgende:
Net pas terug vanuit het verre Amsterdam. De cardioloog wist heel goed te beschrijven wat er precies met het hart van mijn moeder is gebeurd, en precies op een manier dat het 'gewone volk' het ook kan snappen.
Er is gevraagd naar wat ze met mij aanmoeten, omdat de erfelijke belasting vooral op de vrouwen in de familie lijkt te rusten.. daar moest hij nog even over nadenken, ook omdat ik nog maar 20 ben natuurlijk. Daarvan krijg ik schriftelijk bericht.
foto's waarbij inkt zich verspreid in een glas waterquote:
valt wel mee... in mn gedachten is de uitvoering vele malen mooierquote:
zoiets ja, ga nu alleen opnieuw beginnen met een vaas, misschien dat dat mooier is dan met dit glasquote:Op woensdag 13 april 2011 21:24 schreef DeZwabber het volgende:
oh dit soort dingen?
[ afbeelding ]
tof! lukt het een beetje?
Tsja, aan de ene kant wel, aan de andere kant niet. Ze was niet meer te redden, ook niet als ze er de week van tevoren mee aan was gekomen.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wel fijn om te weten wat er precies met je moeder is gebeurd of niet? Beetje duidelijkheid.
dat zal bestquote:Op woensdag 13 april 2011 21:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
zoiets ja, ga nu alleen opnieuw beginnen met een vaas, misschien dat dat mooier is dan met dit glas
t gaat om t eerste idee klooienquote:Op woensdag 13 april 2011 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat zal best![]()
ligt er denk ik ook aan hoe langzaam de inkt oplost, anders heb je meteen gekleurd water in plaats van die mooie kronkels
Wel goed dat je nu wat meer weet. Ik hoop dat je nu ook duidelijkheid krijgt over jezelfquote:Op woensdag 13 april 2011 21:26 schreef Hitomi het volgende:
Tsja, aan de ene kant wel, aan de andere kant niet. Ze was niet meer te redden, ook niet als ze er de week van tevoren mee aan was gekomen.
Leuk speelgoedquote:Op woensdag 13 april 2011 21:32 schreef Ynske het volgende:
t gaat om t eerste idee klooien
[ afbeelding ]
yepz, alleen de inkt is wat hardnekkiger dan ik gehoopt hadquote:
Slijt wel weer johquote:Op woensdag 13 april 2011 21:37 schreef Ynske het volgende:
yepz, alleen de inkt is wat hardnekkiger dan ik gehoopt had
Ja dat blijft toch moeilijk, zeker omdat het erfelijk kan zijnquote:Op woensdag 13 april 2011 21:26 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Tsja, aan de ene kant wel, aan de andere kant niet. Ze was niet meer te redden, ook niet als ze er de week van tevoren mee aan was gekomen.
Ik hoop dat je wat rust krijgt zodat je energie wat toeneemtquote:Op woensdag 13 april 2011 21:27 schreef vamperotica het volgende:
Komt even zwaaien...
Ben even minder aanwezig geloof ik..
Mn energie is een beetje op![]()
![]()
![]()
o dat is wel mooiquote:Op woensdag 13 april 2011 21:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nicequote:Op woensdag 13 april 2011 21:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dan is hij ook lekkerquote:
Dat is minder goed nieuws, ik hoop dat het morgen wat beter isquote:Op woensdag 13 april 2011 20:31 schreef Qwea het volgende:
Ja sorry heb visite. Heb loopgips. Doet pijn. Voet staat in 90 graden en dat doet pijn.
vaas vullen met water, eerst een draadje inhangen om op scherp te stellenquote:
En geeft die gedachte je rust of juist niet?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:26 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Dus je hebt nu ook een groene neusquote:Op woensdag 13 april 2011 22:11 schreef Ynske het volgende:
ow nog een tip, als je die rotzooi dan op je handen hebt zitten, ga dan NIET *ik herhaal* NIET met je vingers aan je neus
Of juist heel uitgebreid, zodat het net is of het hoortquote:Op woensdag 13 april 2011 22:11 schreef Ynske het volgende:
ow nog een tip, als je die rotzooi dan op je handen hebt zitten, ga dan NIET *ik herhaal* NIET met je vingers aan je neus
ik neem aan dat de randen van de vaas buiten beeld zitten?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
vaas vullen met water, eerst een draadje inhangen om op scherp te stellen
dan draadje eruit, afstandsbediening in de hand, spuitje vullen met inkt *tip niet op handen knoeieun*
camera in actie, druppel laten vallen en foto's maken
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:13 schreef indaha het volgende:
[..]
Dus je hebt nu ook een groene neus, het zijn wel mooie foto's
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of juist heel uitgebreid, zodat het net is of het hoort
iddquote:Op woensdag 13 april 2011 22:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik neem aan dat de randen van de vaas buiten beeld zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |