Eigenlijk maar goed dat je geen spannende dingen vind natuurlijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, alleen stomme dingen
En dat ik een naamgenoot heb die naar Frankrijk is verhuisd
OMG, ze had Scarlet O'Hara moeten hetenquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:03 schreef senesta het volgende:
Het is echt een geval apart
ET heeft een "talk to the staart" attitude een groot deel van de tijd, alles gaat naar haar zin en echt niet andersomZe loopt ook echt als een koningin door het huis. Miauwen gaat ook niet normaal, het zijn een soort van piepjesachtige geluiden en je moet haar horen als iets haar niet zint
Maar inmiddels heeft ze de heren eronder en de mensen om haar vinger
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Opslag en een vast contract
Ik was net nog even bij paps en mams om miniatuurtje op te halen. Paps staarde voor zich uit en sprak de woorden: "Ha ha... Mini-Bamba... Mooi kereltje is dat!"
Ze kijken ernaar uit Bamba
Op de koffie sinas geweestquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Volgens mij heb ik gemist wat bamba bij elies haar ouders is wezen doen.
Vriend en vader hebben de tegelsafgespoten wat een rotzooi komt daarvan af zeg
O ja, vanwege de renovatie van je huis.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:36 schreef Bamba het volgende:
[..]
Op de koffie sinas geweest. Even kennismaken voordat Gizmo daar over een paar weken gaat logeren
Kloptquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
O ja, vanwege de renovatie van je huis.Zo te horen kun je Robin daar ook achterlaten.
Ja ja, kinderen zijn gek op mijquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:35 schreef Bamba het volgende:
![]()
![]()
Je hebt Robin wel helemaal ingepakt hoor, hij was helemaal weg van je![]()
Voor een keertje ja. Ik werd er een beetje flauw van eerlijk gezegd, maar voor een keertje is ie wel leukquote:
Nou, de mijne in ieder geval welquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja ja, kinderen zijn gek op mij
(not![]()
![]()
)
Ik vond het in elk geval leuk; paps en mams vonden het leuk en kijken ernaar uit, dus het gaat helemaal goedkomen
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:10 schreef Oognip het volgende:
Ik heb net een filmpje van een balletje-apporterende-Luna gemaakt, super slechte kwaliteit
Ik ga 'm zo kijken.quote:
Ik ga hem nu kijkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:18 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik ga 'm zo kijken.![]()
Pagan en Strega, bedankt voor het leuke kaartje.![]()
Oscar is een ov-hond. Niks geen probleem met hem.
Ik ben een fenomeen geloof ikquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wij hebben vanmiddag ook een ing gedaan
Iedereen doet ing.
Wat een slet, die ing.
Neu, en dat gaat ook niet gebeuren ook. Een paar keer zo'n aflevering gezien en ik kwam tot de conclusie dat het voor mij het concept humor nogal voorbij schiet.quote:
Das natuurlijk nogal dom ook. Hoop mensen (en kan me voorstellen als je een 'publiek' beroep hebt) googlen toch vaak hun naam. En dan is het icm huisdier + verhaal zo te koppelen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik denk dat een van haar assistentes ook op fok! zit of ze hebben gewoon gegoogled natuurlijk. Maar het verhaal was heel duidelijk, hele verhaal over m'n huisdier + naam stond er in en de naam van de dierenarts en gezeik over de dierenarts.
Ja. Hilarisch.quote:
Ja dat zei ik ook alquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das natuurlijk nogal dom ook. Hoop mensen (en kan me voorstellen als je een 'publiek' beroep hebt) googlen toch vaak hun naam. En dan is het icm huisdier + verhaal zo te koppelen.
Ach het is maar een rol, ik kan er altijd wel om lachen hoe mensen zich dan druk gaan maken om zo'n film, dat het allemaal maar stom en asociaal is, en weet ik wat allemaal. Dat maakt het dan weer alleen nog maar leuker, aangezien die lui niet lijken te snappen dat het gewoon een komedie is zonder enige inhoud of betekenisquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Toevallig zondagavond...wel leuk op zich, maar ook wel heul erg flauw soms![]()
En daarna hebben we ff een filmpje van de jongens in het normale leven gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |