Hij is al bijna op!quote:Op woensdag 13 april 2011 20:11 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik hoop dat je hem lust, want kaas uien kon ik niet krijgen
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:31 schreef Qwea het volgende:
Ja sorry heb visite. Heb loopgips. Doet pijn. Voet staat in 90 graden en dat doet pijn.
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:06 schreef Barbaaf het volgende:
Als het kwaliteitsinkt is krijg je het er niet af, zal het moeten slijten. Of als je eronder wat eelt hebt kan je het misschien wegvijlen.
Wel fijn om te weten wat er precies met je moeder is gebeurd of niet? Beetje duidelijkheid.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:10 schreef Hitomi het volgende:
Net pas terug vanuit het verre Amsterdam. De cardioloog wist heel goed te beschrijven wat er precies met het hart van mijn moeder is gebeurd, en precies op een manier dat het 'gewone volk' het ook kan snappen.
Er is gevraagd naar wat ze met mij aanmoeten, omdat de erfelijke belasting vooral op de vrouwen in de familie lijkt te rusten.. daar moest hij nog even over nadenken, ook omdat ik nog maar 20 ben natuurlijk. Daarvan krijg ik schriftelijk bericht.
foto's waarbij inkt zich verspreid in een glas waterquote:
valt wel mee... in mn gedachten is de uitvoering vele malen mooierquote:
zoiets ja, ga nu alleen opnieuw beginnen met een vaas, misschien dat dat mooier is dan met dit glasquote:Op woensdag 13 april 2011 21:24 schreef DeZwabber het volgende:
oh dit soort dingen?
[ afbeelding ]
tof! lukt het een beetje?
Tsja, aan de ene kant wel, aan de andere kant niet. Ze was niet meer te redden, ook niet als ze er de week van tevoren mee aan was gekomen.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wel fijn om te weten wat er precies met je moeder is gebeurd of niet? Beetje duidelijkheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |