dat zal bestquote:Op woensdag 13 april 2011 21:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
zoiets ja, ga nu alleen opnieuw beginnen met een vaas, misschien dat dat mooier is dan met dit glas
t gaat om t eerste idee klooienquote:Op woensdag 13 april 2011 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat zal best![]()
ligt er denk ik ook aan hoe langzaam de inkt oplost, anders heb je meteen gekleurd water in plaats van die mooie kronkels
Wel goed dat je nu wat meer weet. Ik hoop dat je nu ook duidelijkheid krijgt over jezelfquote:Op woensdag 13 april 2011 21:26 schreef Hitomi het volgende:
Tsja, aan de ene kant wel, aan de andere kant niet. Ze was niet meer te redden, ook niet als ze er de week van tevoren mee aan was gekomen.
Leuk speelgoedquote:Op woensdag 13 april 2011 21:32 schreef Ynske het volgende:
t gaat om t eerste idee klooien
[ afbeelding ]
yepz, alleen de inkt is wat hardnekkiger dan ik gehoopt hadquote:
Slijt wel weer johquote:Op woensdag 13 april 2011 21:37 schreef Ynske het volgende:
yepz, alleen de inkt is wat hardnekkiger dan ik gehoopt had
Ja dat blijft toch moeilijk, zeker omdat het erfelijk kan zijnquote:Op woensdag 13 april 2011 21:26 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Tsja, aan de ene kant wel, aan de andere kant niet. Ze was niet meer te redden, ook niet als ze er de week van tevoren mee aan was gekomen.
Ik hoop dat je wat rust krijgt zodat je energie wat toeneemtquote:Op woensdag 13 april 2011 21:27 schreef vamperotica het volgende:
Komt even zwaaien...
Ben even minder aanwezig geloof ik..
Mn energie is een beetje op![]()
![]()
![]()
o dat is wel mooiquote:Op woensdag 13 april 2011 21:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nicequote:Op woensdag 13 april 2011 21:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dan is hij ook lekkerquote:
Dat is minder goed nieuws, ik hoop dat het morgen wat beter isquote:Op woensdag 13 april 2011 20:31 schreef Qwea het volgende:
Ja sorry heb visite. Heb loopgips. Doet pijn. Voet staat in 90 graden en dat doet pijn.
vaas vullen met water, eerst een draadje inhangen om op scherp te stellenquote:
En geeft die gedachte je rust of juist niet?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:26 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Dus je hebt nu ook een groene neusquote:Op woensdag 13 april 2011 22:11 schreef Ynske het volgende:
ow nog een tip, als je die rotzooi dan op je handen hebt zitten, ga dan NIET *ik herhaal* NIET met je vingers aan je neus
Of juist heel uitgebreid, zodat het net is of het hoortquote:Op woensdag 13 april 2011 22:11 schreef Ynske het volgende:
ow nog een tip, als je die rotzooi dan op je handen hebt zitten, ga dan NIET *ik herhaal* NIET met je vingers aan je neus
ik neem aan dat de randen van de vaas buiten beeld zitten?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
vaas vullen met water, eerst een draadje inhangen om op scherp te stellen
dan draadje eruit, afstandsbediening in de hand, spuitje vullen met inkt *tip niet op handen knoeieun*
camera in actie, druppel laten vallen en foto's maken
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:13 schreef indaha het volgende:
[..]
Dus je hebt nu ook een groene neus, het zijn wel mooie foto's
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of juist heel uitgebreid, zodat het net is of het hoort
iddquote:Op woensdag 13 april 2011 22:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik neem aan dat de randen van de vaas buiten beeld zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |