Nou het idiote is dat ze die test al eens gedaan hebben, op mijn rug toen een heel pakket met van die zooi. Alleen nikkel kwam op. En ook bij bloedtesten komt er steeds niets uit.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:36 schreef Rewimo het volgende:
Goed nieuws, Bamba, fijn joh!![]()
senes, dan gaan ze je lekker lastig vallen met prikjes in je armen en zo (allergietest). Ik kreeg ook eens zo'n test: alles kwam op
Als goedmakertje mag je het nr veranderen naar 83quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:43 schreef senesta het volgende:
Oh en sorry Qwea, ik zag dat het al laat was en moest nog naar de apotheek, heb er helemaal niet op gelet of ik de lapo had
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:52 schreef Bamba het volgende:
Robin heeft trouwens samen met Elies nog de tuin van d'r ouders gedaan. Hij zette d'r mooi aan het werk
Ik vind bijl en debiel en afzetters. Bij zuiderhaaks krijg ik altijd alles in 1x mee. Heb nu fraxiparine tot en met 13 mei ofzo... moet Mike elke week een doosje van 5 spuiten halen. Ipv dat ze gewoon gelijk een hele doos meegevenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:50 schreef senesta het volgende:
Ze zijn bij ons erg zorgvuldig tegenwoordig. Samara is een keer door een doseringsfout van zowel HA als apotheek in het ziekenhuis beland en ik heb ze toen wel verteld hoe enorm onzorgvuldig ik het vond.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:53 schreef senesta het volgende:
[..]
Er komt hier een kat langs al kopjes gevende die volgens mij net in de douche aan het rotzooien is geweest met water![]()
* senesta pakt handdoek
Zou je al die namen wel zo op internet zetten, Q? Ik heb eens een hoop gezeik gehad met een DA toen ik dat deedquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind bijl en debiel en afzetters. Bij zuiderhaaks krijg ik altijd alles in 1x mee. Heb nu fraxiparine tot en met 13 mei ofzo... moet Mike elke week een doosje van 5 spuiten halen. Ipv dat ze gewoon gelijk een hele doos meegeven
En ik hoef bij zuiderhaaks echt nooit tot zelden te dokken. Bij bijl vet vaak.
Afgezien van het feit nog dat ze daar gewoon tering onbeschoft en chagrijnige kutwijven zijn
Maar zuiderhaaks is weer vet kut als je wekelijks medicatie moet halenEn heb vette lange wachttijden.
De dame (quote:
Oh dat is wel wazig ja, vreemd ook, volgens mij had manlief dat niet de laatste keerquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind bijl en debiel en afzetters. Bij zuiderhaaks krijg ik altijd alles in 1x mee. Heb nu fraxiparine tot en met 13 mei ofzo... moet Mike elke week een doosje van 5 spuiten halen. Ipv dat ze gewoon gelijk een hele doos meegeven
En ik hoef bij zuiderhaaks echt nooit tot zelden te dokken. Bij bijl vet vaak.
Afgezien van het feit nog dat ze daar gewoon tering onbeschoft en chagrijnige kutwijven zijn
Maar zuiderhaaks is weer vet kut als je wekelijks medicatie moet halenEn heb vette lange wachttijden.
Haha, het is wel een lekker ding he?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:58 schreef senesta het volgende:
[..]
De dame () in het gezelschap
![]()
[..]
Oh dat is wel wazig ja, vreemd ook, volgens mij had manlief dat niet de laatste keer
Like I give a fucking shit. Moeten ze hun werk normaal en goed doen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zou je al die namen wel zo op internet zetten, Q? Ik heb eens een hoop gezeik gehad met een DA toen ik dat deed
Calibre kan dat in elk geval, dat gebruiken Elies en Cat en ik voor onze e-readers.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:05 schreef Ynske het volgende:
Q weet jij misschein een programma waarmee ik een pdf kan omzetten naar word?
ocr werkt helaas niet
Ja, echt hoor. Echt vet vaak. Ik kwam daar zelf de vorige keer toen ik zo ziek was... en toen kreeg ik zaldiar van de HAP... En fucking onbeschoft dat ze er waren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:58 schreef senesta het volgende:
[..]
De dame () in het gezelschap
![]()
[..]
Oh dat is wel wazig ja, vreemd ook, volgens mij had manlief dat niet de laatste keer
Okquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Like I give a fucking shit. Moeten ze hun werk normaal en goed doen.
http://www.pdftoword.com/nl/ ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:05 schreef Ynske het volgende:
Q weet jij misschein een programma waarmee ik een pdf kan omzetten naar word?
ocr werkt helaas niet
Tjah, maar ik ben jou nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
Okmaar toen ik schreef: "*naam dierenarts* is echt zo'n kutwijf en blabla" stond ik wel met mijn mond vol tanden toen ze alle pagina's die ik getypt had, uitgeprint in haar hand had
oeps
Oh ja, dan zou ik ook even stotteren denk ikquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
Okmaar toen ik schreef: "*naam dierenarts* is echt zo'n kutwijf en blabla" stond ik wel met mijn mond vol tanden toen ze alle pagina's die ik getypt had, uitgeprint in haar hand had
oeps
Ik ben ook tevreden over duursemaquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:09 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh ja, dan zou ik ook even stotteren denk ik
Gelukkig ben ik erg tevreden over mijn Dierenarts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |