Ik probeer er met namen altijd wel op te letten, FOK! is gewoon openbaar en wordt dus gewoon geindexeerd. Dus zet je hier iets neer is het soms al voor je het 5 minuten later geedit hebt op Google te vinden. En als je het dan edit duurt het weer even voor het weer weg is van Googlequote:Op dinsdag 12 april 2011 21:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook al
Ik doe het ook af en toe
Sommige stukken waren hilarisch, zoals toen z'n Manta werd meegenomen en hij op dat roze fietsje erachter aan gingquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach het is maar een rol, ik kan er altijd wel om lachen hoe mensen zich dan druk gaan maken om zo'n film, dat het allemaal maar stom en asociaal is, en weet ik wat allemaal. Dat maakt het dan weer alleen nog maar leuker, aangezien die lui niet lijken te snappen dat het gewoon een komedie is zonder enige inhoud of betekenis
Ja, ideaal om dingen op te zoeken iddquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik probeer er met namen altijd wel op te letten, FOK! is gewoon openbaar en wordt dus gewoon geindexeerd. Dus zet je hier iets neer is het soms al voor je het 5 minuten later geedit hebt op Google te vinden. En als je het dan edit duurt het weer even voor het weer weg is van Google![]()
Gerrie is sowieso hilarisch.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Sommige stukken waren hilarisch, zoals toen z'n Manta werd meegenomen en hij op dat roze fietsje erachter aan ging![]()
Of toen Gerrie het raam eruit trapte![]()
Of toen Rikkert met 'n tampeloeris bij Manueeltje voor het gezicht stond te springen
Plakje ham wasdaquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gerrie is sowieso hilarisch.
Maar als Barrie neergeschoten wordt
En het einde, als hij eindelijk op Manuela mag
En sowieso alles met de mongolDat hij die snack ofzo in z'n portemonnee staat te stoppen
Oh ja hamquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Plakje ham wasda![]()
Het einde was idd eeeenig![]()
Gerrie vond ik idd de leukste
Vond het wel typisch dat er een boel heibel was over de poster van Sint, maar dat ik niemand hoorde over wat er allemaal op de filmposter van de New Kids geschreven stond. Leuk als je kind net leert lezen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das natuurlijk nogal dom ook. Hoop mensen (en kan me voorstellen als je een 'publiek' beroep hebt) googlen toch vaak hun naam. En dan is het icm huisdier + verhaal zo te koppelen.
Nou ja, als ze net leren lezen weten ze vaak toch niet wat het betekentquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Vond het wel typisch dat er een boel heibel was over de poster van Sint, maar dat ik niemand hoorde over wat er allemaal op de filmposter van de New Kids geschreven stond. Leuk als je kind net leert lezen.
Och, zien ze het niet op zo'n poster horen ze het wel op school. Voor zulke dingen kan (en moet?) je je kind toch niet af willen schermen denk ikquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Vond het wel typisch dat er een boel heibel was over de poster van Sint, maar dat ik niemand hoorde over wat er allemaal op de filmposter van de New Kids geschreven stond. Leuk als je kind net leert lezen.
Natuurlijk is dat nogal dom, maar ik was toen nog jong en onwetend dus dan krijg je datquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das natuurlijk nogal dom ook. Hoop mensen (en kan me voorstellen als je een 'publiek' beroep hebt) googlen toch vaak hun naam. En dan is het icm huisdier + verhaal zo te koppelen.
Nou, hopen dat het ook helpt zo meteen!quote:
Nee, helaasquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben nog niet aan de beurt. Jij wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Ik heb in mijn broek gezekenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja. Hilarisch.
Maar ga vooral niet hoogstaande humor of oplossingen voor problematiek in de maatschappij verwachten ofzo. Gewoon verstand op 0 en lachen. Het is maar een film. Fictie. Komedie.
11 uurquote:Op woensdag 13 april 2011 08:33 schreef Rewimo het volgende:
Hee Q, hoe laat moet je naar het ziekenhuis?
I willquote:Op woensdag 13 april 2011 08:42 schreef Rewimo het volgende:
Laat je stinkpoot maar even lekker wapperen daar
Ik zie alleen 39801.jpg staanquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 09:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik zie alleen 39801.jpg staangeen plaatje.
Dan welquote:Op woensdag 13 april 2011 09:06 schreef Pagan het volgende:
![]()
En als je op "afbeelding" klikt als je dat plaatje quote?
Omdat ik ook af en toe buikkrampen heb en dat misschien verband heeft met mijn misselijkheid. Nu heb ik ook buikkrampen maar die komen (denk ik) van mijn ongesteldheid. Als ze dan gaat voelen in mijn buik kan ik niet goed aangeven wat nu zeer doet door ongesteldheid of anders ook. Het leek mij daarom handiger om het volgende week te doen.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:42 schreef Rewimo het volgende:
Oognip, waarom ga je niet eerder? Je hebt er al zo lang last van. Ik las wat je gisteren schreef maar ik zou toch niet wachten hoor.
Ik heb gebeld maar de praktijk is vandaag ivm studiedag gesloten. Morgen maar weer bellen.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:49 schreef Rewimo het volgende:
Ik zou er niet mee doorlopen, het duurt al zo lang joh.
Dat zul je altijd zienquote:Op woensdag 13 april 2011 09:56 schreef Oognip het volgende:
Ik heb gebeld maar de praktijk is vandaag ivm studiedag gesloten. Morgen maar weer bellen.
laat er maar goed even naar kijken. Het duurt zo veel te langquote:Op woensdag 13 april 2011 09:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb gebeld maar de praktijk is vandaag ivm studiedag gesloten. Morgen maar weer bellen.
al urenquote:Op woensdag 13 april 2011 09:56 schreef Rewimo het volgende:
Ah Non, ook wakker?
Ik kwam er net achter dat ik pas de 26 weer hoef te werken, want de 25e is het Pasen
quote:Op woensdag 13 april 2011 10:06 schreef Rewimo het volgende:
Hebben jullie de nieuwe vla van Campina al geprobeerd?
"Campina Lentevla Aardbei is een lekkere frisse vla met echte aardbeien. Lekker in de lente. En nog lekkerder in je korte broek."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |