11 uurquote:Op woensdag 13 april 2011 08:33 schreef Rewimo het volgende:
Hee Q, hoe laat moet je naar het ziekenhuis?
I willquote:Op woensdag 13 april 2011 08:42 schreef Rewimo het volgende:
Laat je stinkpoot maar even lekker wapperen daar
Ik zie alleen 39801.jpg staanquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 09:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik zie alleen 39801.jpg staangeen plaatje.
Dan welquote:Op woensdag 13 april 2011 09:06 schreef Pagan het volgende:
![]()
En als je op "afbeelding" klikt als je dat plaatje quote?
Omdat ik ook af en toe buikkrampen heb en dat misschien verband heeft met mijn misselijkheid. Nu heb ik ook buikkrampen maar die komen (denk ik) van mijn ongesteldheid. Als ze dan gaat voelen in mijn buik kan ik niet goed aangeven wat nu zeer doet door ongesteldheid of anders ook. Het leek mij daarom handiger om het volgende week te doen.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:42 schreef Rewimo het volgende:
Oognip, waarom ga je niet eerder? Je hebt er al zo lang last van. Ik las wat je gisteren schreef maar ik zou toch niet wachten hoor.
Ik heb gebeld maar de praktijk is vandaag ivm studiedag gesloten. Morgen maar weer bellen.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:49 schreef Rewimo het volgende:
Ik zou er niet mee doorlopen, het duurt al zo lang joh.
Dat zul je altijd zienquote:Op woensdag 13 april 2011 09:56 schreef Oognip het volgende:
Ik heb gebeld maar de praktijk is vandaag ivm studiedag gesloten. Morgen maar weer bellen.
laat er maar goed even naar kijken. Het duurt zo veel te langquote:Op woensdag 13 april 2011 09:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb gebeld maar de praktijk is vandaag ivm studiedag gesloten. Morgen maar weer bellen.
al urenquote:Op woensdag 13 april 2011 09:56 schreef Rewimo het volgende:
Ah Non, ook wakker?
Ik kwam er net achter dat ik pas de 26 weer hoef te werken, want de 25e is het Pasen
quote:Op woensdag 13 april 2011 10:06 schreef Rewimo het volgende:
Hebben jullie de nieuwe vla van Campina al geprobeerd?
"Campina Lentevla Aardbei is een lekkere frisse vla met echte aardbeien. Lekker in de lente. En nog lekkerder in je korte broek."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |